Engels voetbal

Het is bewezen, bijv met Fer, dat je steeds van degradatie kandidaat naar degradatiekandidaat gaat als je eenmaal in dat circuit terecht komt. Heel erg jammer en dat heb ik al vanaf het begin gevonden. Gini heeft gekozen voor meer salaris want je gaat niet van PSV dat net kampioen is geworden naar een club die al 15 jaar in de problemen zit en nooit beleid voert, zeker als je net 24 bent. Beter was geweest een Southampton of Everton of een Wolfsburg maar die betalen allemaal minder salaris aan een Gini dan de club die alleen maar met geld smijt.
in de onderste regionen heeft hij zich prima gehandhaafd.
Hopen op Gini dat een Everton of Liverpool aan de deur klopt en hij niet te lief is voor Newcastle. Ik denk dat hij best interessant is voor dit soort clubs.
 
IK denk dat er genoeg PL clubs komen voor Gini aan het eind van dit seizoen, en in geval van degradatie Newcastle daar ook wel aan mee wil werken.

Ik zou niet weten waarom. Vind Wijnaldum echt een matig spelertje op Engels topniveau hoor. Zou als topclub zijnde in elk geval geen enkele behoefte aan hem hebben.
Vind hem erg beperkt. Een club als Arsenal of Tottenham kunnen toch niks met hem. Newcastle is een leuk ploegje voor hem.
 
Lullig voor Newcastle dan. Dat is ze dit seizoen al best vaak overkomen trouwens. Ik weet niet of ze goed speelden want ik heb die wedstrijd niet gezien, maar er waren best veel partijen waarin ze best goed speelden en uiteindelijk met 0 punten stonden. Gini kan zich gaan opmaken voor de Championship lijkt het. En hij lijkt me nog wel zo loyaal dat hij dat doet ook eerlijk gezegd.

Ik heb de wedstrijd wel gezien. Die 1-0 mag je gerust nog ff opzoeken op You-tube, mooie omhaal was dat zeg !

Newcastle ging in de tweede helft op zoek naar de gelijkmaker, maar kreeg nauwelijks kansen. Leicester was de bovenliggende partij tot de 1-0, daarna leek het alsof ze op de counter gingen loeren. Eerlijk gezegd verwachtte ik eerder de 2-0 dan de 1-1, simpelweg omdat Newcastle te weinig kwaliteit had om een verzorgde aanval op te zetten.
 
Ik zou niet weten waarom. Vind Wijnaldum echt een matig spelertje op Engels topniveau hoor. Zou als topclub zijnde in elk geval geen enkele behoefte aan hem hebben.
Vind hem erg beperkt. Een club als Arsenal of Tottenham kunnen toch niks met hem. Newcastle is een leuk ploegje voor hem.

Ik denk dat hij in de middenmoot/subtop zeker mee kan. Heeft er nu ook "gewoon" 9 inliggen. Als middenvelder zijnde helemaal niet slecht, lijkt me zo.
 
Ik zou niet weten waarom. Vind Wijnaldum echt een matig spelertje op Engels topniveau hoor. Zou als topclub zijnde in elk geval geen enkele behoefte aan hem hebben.
Vind hem erg beperkt. Een club als Arsenal of Tottenham kunnen toch niks met hem. Newcastle is een leuk ploegje voor hem.

Ik denk ook niet dat de echte topclubs voor hem komen, maar de sub-top/middenmoot hebben zeker belangstelling. Zoals Hoeti zei, hij heeft er nu al 9 gemaakt in de PL
 
Ja oke een subtopper als West Ham zal misschien wel aankloppen voor hem. Maar de echte top niet.
Vind een team als Everton of Stoke ook wel leuk voor hem.
 
Ik denk ook niet dat de echte topclubs voor hem komen, maar de sub-top/middenmoot hebben zeker belangstelling. Zoals Hoeti zei, hij heeft er nu al 9 gemaakt in de PL

Ja 9 in 31 wedstrijden. Statisch lijkt het goed. Maar als je meeneemt dat 4 tegen Norwich thuis waren en 2 tegen Chelsea thuis houd je er maar 3 over. 3 in 29 wedstrijden is niet zo heel veel dan.
 
Ja 9 in 31 wedstrijden. Statisch lijkt het goed. Maar als je meeneemt dat 4 tegen Norwich thuis waren en 2 tegen Chelsea thuis houd je er maar 3 over. 3 in 29 wedstrijden is niet zo heel veel dan.

Tja, Luuk de Jong scoorde zo'n 12 wedstrijden niet. 0 uit 12 is wel dramatisch voor een spits.
 
Tja, Luuk de Jong scoorde zo'n 12 wedstrijden niet. 0 uit 12 is wel dramatisch voor een spits.

Daarbij dient wel de kanttekening te worden geplaatst dat hij vaak niet als echte spits speelde, maar meer als aanvallende middenvelder/schaduwspits.
 
Ja 9 in 31 wedstrijden. Statisch lijkt het goed. Maar als je meeneemt dat 4 tegen Norwich thuis waren en 2 tegen Chelsea thuis houd je er maar 3 over. 3 in 29 wedstrijden is niet zo heel veel dan.

Waarom zou je die doelpunten niet meerekenen?
 
Everton schoot ook door mijn hoofd. Meestal zo rond plek 9, nooit gek.

Everton zou een fantastische stap zijn voor Gini. En Westham trouwens ook. Fantastische club, mooie historie en een geweldige jeugdopleiding net als Everton trouwens.
 
Ja zijn beide mooie teams, al denk ik persoonlijk dat Wijnaldum beter bij Everton zou passen. Denk dat die speelstijl meer in zijn straatje ligt. Lekker aanvallende ploeg, sterk middenveld, mooie aanval. Voor mijn gevoel zou dat wel een mooie match zijn.
 
Ja zijn beide mooie teams, al denk ik persoonlijk dat Wijnaldum beter bij Everton zou passen. Denk dat die speelstijl meer in zijn straatje ligt. Lekker aanvallende ploeg, sterk middenveld, mooie aanval. Voor mijn gevoel zou dat wel een mooie match zijn.
Wijnaldum heeft gewoon heel veel aantrekkelijke eigenschappen. Duelkracht, creativiteit, start en top snelheid, verfijnde techniek en tegenwoordig geeft hij zelfs steekballen. Ik denk dat hij bij een betere club ook meer uit de verf komt. Everton zou perfect zijn denk ik
 
Verfijnde techniek en creativiteit zijn niet echt zijn eigenschappen vind ik: veel harde ballen springen nog te makkelijk van zijn voet en echt creatieve oplossingen heeft hij niet. Hij moet het hebben van zijn loopvermogen, gevoel voor de ruimtes en scorend vermogen. Wijnaldum is meer een atletische voetballer dan een technicus.
 
Verfijnde techniek en creativiteit zijn niet echt zijn eigenschappen vind ik: veel harde ballen springen nog te makkelijk van zijn voet en echt creatieve oplossingen heeft hij niet. Hij moet het hebben van zijn loopvermogen, gevoel voor de ruimtes en scorend vermogen. Wijnaldum is meer een atletische voetballer dan een technicus.

Als je hem op zijn tegenstander ziet afstormen en ziet hoe hij zich eruit weet te redden met lenigheid, balcontrole en reactievermogen dan kun je wel spreken van een verfijnde techniek. Qua visie en passes is hij geen Propper of Guardado, maar de openingen in de loopruimtes of het spelmaken is hij nog best wel vaardig.
 
Als je hem op zijn tegenstander ziet afstormen en ziet hoe hij zich eruit weet te redden met lenigheid, balcontrole en reactievermogen dan kun je wel spreken van een verfijnde techniek. Qua visie en passes is hij geen Propper of Guardado, maar de openingen in de loopruimtes of het spelmaken is hij nog best wel vaardig.
Precies, hij is erg atletisch:D:p
 
Everton schoot ook door mijn hoofd. Meestal zo rond plek 9, nooit gek.

Meestal rond de zesde / zevende plek zelfs, maar de laatste twee jaar gaat het niet zo geweldig :(

Wijnaldum zou uitstekend bij Everton passen, maar zal dan denk ik niet vaak als aanvalldende middenvelder spelen. Everton speelt 4-2-3-1, Wijnaldum zou dan als centrale middenvelder of flankspeler kunnen fungeren. De aanvallende middenvelder is meestal Barkley.
 
Terug
Bovenaan Onderaan