Engels voetbal

Arsenal heeft veel van die kleine explosieve spelers. De kans op blessure is bij dit soort spelers heel groot, tenzij je net als Messi heel vaak de tackles kan ontwijken, maar dat is een extra kwaliteit die niet iedereen heeft. En waarschijnlijk is hun manier van trainen niet geschikt voor zulke type spelers. Arsenal is al jaren de lijstaanvoerder voor wat betreft langdurige blessures.

Ja dat zou kunnen. Toch schijnt het inderdaad ook aan de training methode liggen. En ja Alexis had al last van zijn hamstring. Dom dus van Wenger om hem toch op te stellen. Maar ja veel keuze en veel alternatieven heeft hij niet.
 
Southampton heeft een pak slaag gekregen van Liverpool in de kwarfinale van de League cup (Capital One Cup). Southampton scoorde in de 1e minuut nog 1-0, maar uiteindelijk werd het maar liefst 1-6. :eehh:

:unsure: De gebroeders Koeman zullen wel niet zo blij zijn met deze "Klopp". :rolleyes:
 
Southampton heeft een pak slaag gekregen van Liverpool in de kwarfinale van de League cup (Capital One Cup). Southampton scoorde in de 1e minuut nog 1-0, maar uiteindelijk werd het maar liefst 1-6. :eehh:

:unsure: De gebroeders Koeman zullen wel niet zo blij zijn met deze "Klopp". :rolleyes:

Ik heb nooit wat met Liverpool gehad. Echt 0,0. Heel leuk dat Suarez er toen speelde, maar dat is dan ook alles. Oh ja, en Gerrard vond ik altijd een held. Maar wat een baggerclub zeg.

Toch betrap ik mezelf erop dat ik het ze nu wel gun. En nee, er is niks verandert aan die club of supporters, maar ik vind Klopp toch zo een gouden vent. Echt een held die kerel.
 
Ik heb Liverpool wel altijd een mooie club gevonden. Kan me die geweldige finale tegen Milan nog wel herinneren en zoals je zegt: Gerrard, wie was daar niet gek op. De Liverpool fans zijn ook geweldig, zo trouw.

En dankzij Klopp zal dit team zeker mee gaan doen voor de titel dit jaar, en ik zie niet in waarom niet. De Klopp trein raast vrolijk verder. Hij heeft inderdaad een hoge gun factor, word altijd een soort vader van zijn spelers. Ze doen alles voor hem.

Ik vond het echt een heerlijke wedstrijd gisteren, ik had eigenlijk op tijd naar bed gemoeten maar ik heb er geen spijt van dat ik ervoor op gebleven ben. Die goals waren echt fantastisch. :kwijl:
 
Ik heb Liverpool wel altijd een mooie club gevonden. Kan me die geweldige finale tegen Milan nog wel herinneren en zoals je zegt: Gerrard, wie was daar niet gek op. De Liverpool fans zijn ook geweldig, zo trouw.

En dankzij Klopp zal dit team zeker mee gaan doen voor de titel dit jaar, en ik zie niet in waarom niet. De Klopp trein raast vrolijk verder. Hij heeft inderdaad een hoge gun factor, word altijd een soort vader van zijn spelers. Ze doen alles voor hem.

Ik vond het echt een heerlijke wedstrijd gisteren, ik had eigenlijk op tijd naar bed gemoeten maar ik heb er geen spijt van dat ik ervoor op gebleven ben. Die goals waren echt fantastisch. :kwijl:

Everton is veel mooier, met helden zoals Howard, Jagiełka, Baines, Osman, Pienaar aangevuld met kwalitatieve spelers als Coleman, Stones, McCarthy, Barkley, Deulofeu, Mirallas en Lukaku (a)
 
De enige die ik ken van dat lijstje zijn Howard en Lukaku.

Everton vind ik wel oké, maar kan er nou niet warm van worden ofzo. Die keeper is wel een held trouwens.
Ik had verwacht dat mijn interesse in Liverpool zou verdwijnen toen Gerrard wegging en dat was ook zo, vond het voetbal matig en de glans was ervan af. Maar toen kwam Klopp en die gooide even de knuppel in het hoenderhok.

Ik kan nu weer echt genieten van het creatieve mooie spel van Liverpool.
 
De enige die ik ken van dat lijstje zijn Howard en Lukaku.

Everton vind ik wel oké, maar kan er nou niet warm van worden ofzo. Die keeper is wel een held trouwens.
Ik had verwacht dat mijn interesse in Liverpool zou verdwijnen toen Gerrard wegging en dat was ook zo, vond het voetbal matig en de glans was ervan af. Maar toen kwam Klopp en die gooide even de knuppel in het hoenderhok.

Ik kan nu weer echt genieten van het creatieve mooie spel van Liverpool.

Wauw echt?
 
Ach, ik heb een zeker iemand al horen roepen dat ze op het open net nooooooit grote wedstrijden zullen uitzenden... Wie was dat ook alweer ;)

Yes, ik
En ja ik ben verrast dat ze het doen, meestal is alles wat gratis word aangeboden troep.
Maar de achterliggende gedachte is natuurlijk om mensen lekker te maken en te lokken zodat je wel voor sport gaat betalen, ik en met goede streams zullen er nooit in trappen en tot dan genieten van gratis ziggo & streams.
 
Ja echt. Tenzij die Pienaar die gozer van Ajax is, dan ken ik die ook wel.

Zijn dat zulke bekende namen dan? Ik kijk elke week premier league maar zie zelden wedstrijden van Everton. Ken Howard van WK's.

Howard kende ja al zei je,
Jagiełka is Engels international en de aanvoerder van Everton. Hij is ook de eerste Everton speler die aanvoerder was van Engeland,
Baines is nog altijd een van de beste linksbacks van de premier league. Hij is ook Engels international, maar door blessureleed heeft hij dit seizoen nog niet veel gespeeld,
Osman is geen basisspeler bij Everton, maar als ik me niet vergis speelt hij al sinds het begin der tijden bij Everton. Hij was vroeger (2012?) ook nog Engels international,
Pienaar is inderdaad die gozer van Ajax. Hij is Zuid-Afrikaans international en keerde in het seizoen 2011-12 terug naar Everton,
Ik was Hibbert bijna vergeten. Speelt z'n hele carrière al bij Everton, is een jongen uit Liverpool, maar hij is niet zo'n speciale speler qua kwaliteiten. Je zou het filmpje "if Hibbert scores we riot" eens moeten opzoeken :D,
Coleman is een van de beste rechtsbacks van de Premier League en Iers international,
Stones is een van de grootste talenten van Engeland. Chelsea bood afgelopen zomer 50,00 mln. £ voor hem. Hij is ook Engels international,
McCarthy is geen talent meer, maar wel gewoon een prima middenvelder. Hij zou niet misstaan bij Arsenal, Tottenham of zelfs Manchester United,
Barkley is ook een enorm groot Engels talent. Heeft wel gezegd dat hij voor altijd bij Everton wil spelen, maar in de voetbalwereld weet je het nooit zeker. Hij is ook international,
Deulofeu komt van Barcelona en speelde op huurbasis al eens eerder bij Everton (2013-14). Hij viel toen allesbehalve tegen net als dit seizoen,
Mirallas zit dit seizoen vooral op de bank, maar is wel gewoon een hele goede speler. Hij is ook Belgisch international,
Lukaku kende je al.
 
Bedankt voor de uitleg :)
Barkley ken ik wel ja, nu ik even gegoogled heb, net als McCarthy. Ik ben gewoon erg slecht in namen, maar als ik de gezichten bekijk ken ik er een hoop van gezicht.

Mag ik vragen wat je zo aantrekt aan het spel van Everton? Wat voor soort team is het?
 
Bedankt voor de uitleg :)
Barkley ken ik wel ja, nu ik even gegoogled heb, net als McCarthy. Ik ben gewoon erg slecht in namen, maar als ik de gezichten bekijk ken ik er een hoop van gezicht.

Mag ik vragen wat je zo aantrekt aan het spel van Everton? Wat voor soort team is het?

Eerlijk gezegd heb ik amper tijd om naar ze te kijken, maar wat me erg aantrekt is dat het een echt ouderwets Engels team is. Zoals is al zei met clubhelden als Jagiełka, Howard enz. hebben ze denk ik heel veel trouwe spelers i.t.t. vele andere Premier League clubs. Ik geloof dat ik in 2012 'supporter' werd. Toen begon ik ze te volgen omdat ik dat jaar m'n eerste OSM account aanmaakte en Everton koos. Wat ook opvalt is dat ze zo goed als nooit een domme aankoop doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan