Engels voetbal

City is inderdaad bezig een lomp elftal te verzamelen. Anderzijds moet je je ook weer niet blind staren puur op namen. Met een goed collectief en een paar uitblinkers kun je een heel eind komen; zie het Nederlands elftal. Zo'n Schneiderlin kan een prima verbindingsspeler of ontbrekende schakel zijn net zoals Johann Vogel dat bij PSV was. Een dienende speler die de rest van het elftal beter laat functioneren en zichzelf daarbij wegcijfert. Die spelers heb je ook nodig. Elftallen vol met sterren zijn ook geen garantie op succes; kijk maar naar Real Madrid. En die Pedro is gewoon een slechtere versie van Di Maria; is ook al 28 en is altijd meer een speler voor erbij geweest, net als Di Maria, niet een speler die een ploeg op sleeptouw neemt of naar een hoger niveau tilt. Ik ga nu een voorspelling maken dat United blij zal zijn dat ze niet voor Pedro zijn gegaan. Die Mané vind ik verder ook absoluut niet goed genoeg voor United.

Ja precies. En als je op de United fora kijkt zijn Mata, Herrera en Schneiderlin alledrie top populairste spelers bij de fans die daar posten. Schneiderlin doet het sowieso erg goed tot nu toe. Is og erg vroeg om goed te beoordelen, maar je snapt wel wat ik bedoel.
 
Ja precies. En als je op de United fora kijkt zijn Mata, Herrera en Schneiderlin alledrie top populairste spelers bij de fans die daar posten. Schneiderlin doet het sowieso erg goed tot nu toe. Is og erg vroeg om goed te beoordelen, maar je snapt wel wat ik bedoel.

Alledrie niet het niveau wat United zou moeten nastreven. Alledrie zouden bij Chelsea, City of andere echte top niet in de basis staan sterker nog: Chelsea verkoopt zijn miskopen als Mata aan United. Schneiderlin kan alleen van nut zijn als er twee andere topmiddenvelders met creativiteit en snelheid naast hem lopen. Mata is wel creatief maar is te traag voor dit niveau en wint vrijwel nooit een duel. Dit middenveld is goed genoeg voor de subtop van de PL en zelfs die hebben middenvelders als Eriksen en Coutinho rondlopen.
 
Beide laten zien het hoge tempo toch aan te kunnen.

Ik vind Depay toch weer erg tegenvallen. Ik zie vooral dat hij (verrassend genoeg) voortdurend op kracht wordt afgetroefd door de verdedigers van de tegenstanders in de 3 PL wedstrijden die hij gespeeld heeft. Ik kan niet bijhouden hoeveel acties er al mislukt zijn en hoe vaak hij verongelijkt naar de grond gaat. Het tempo kan nooit het probleem zijn geweest; als Blind het kan, dan moet het al helemaal geen probleem zijn voor Depay en Gini.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind Depay toch weer erg tegenvallen. Ik zie vooral dat hij (verrassend genoeg) voortdurend op kracht wordt afgetroefd door de verdedigers van de tegenstanders in de 3 PL wedstrijden die hij gespeeld heeft. Ik kan niet bijhouden hoeveel acties er al mislukt zijn en hoe vaak hij verongelijkt naar de grond gaat. Het tempo kan nooit het probleem zijn geweest; als Blind het kan, dan moet het al helemaal geen probleem zijn voor Depay en Gini.
Ik vond dat ie de eerste 30 minuten voortdurend zijn man op zocht en met succes. Die linksback vind ik geen partij voor hem. Na die pakweg 25-30 minuten zakte hij wat weg en werd slordig maar dat vind ik normaal. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat Depay met zijn 21 jaar en maar 2 jaar Eredivisie ervaring, de drager van het grote United moet zijn. Eigenlijk bracht je zulke spelers vroeger bij een 2-0 stand pas in... Maar nu kijkt iedereen naar hem en verwachten we toch 90 minuten lang concentratie en scherpte van hem. Dat is eigenlijk te veel gevraagd en zegt tegelijk ook veel over dit United......
 
Ik vond dat ie de eerste 30 minuten voortdurend zijn man op zocht en met succes. Die linksback vind ik geen partij voor hem. Na die pakweg 25-30 minuten zakte hij wat weg en werd slordig maar dat vind ik normaal. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat Depay met zijn 21 jaar en maar 2 jaar Eredivisie ervaring, de drager van het grote United moet zijn. Eigenlijk bracht je zulke spelers vroeger bij een 2-0 stand pas in... Maar nu kijkt iedereen naar hem en verwachten we toch 90 minuten lang concentratie en scherpte van hem. Dat is eigenlijk te veel gevraagd en zegt tegelijk ook veel over dit United......

Laten we bovendien niet vergeten dat Depay ook bij PSV veel balverlies leed en verkeerde keuzes maakte. Dat moet eruit wil hij een echte topper worden. Neemt niet weg dat hij voor de nodige dreiging en onvoorspelbaarheid zorgt, dat heeft United nodig.
 
Jammer hoor. Thuis moet je toch winnen van dit Newc, wil je enige aanspraak maken op de titel.

Inderdaad. Gigantisch ***resultaat tegen zo'n matige ploeg. Zijn genoeg kansen geweest om te winnen, maar ja, het lot was the wally with the brolly erg goed gezind vandaag. Duur, duur puntverlies.
 
Laten we bovendien niet vergeten dat Depay ook bij PSV veel balverlies leed en verkeerde keuzes maakte. Dat moet eruit wil hij een echte topper worden. Neemt niet weg dat hij voor de nodige dreiging en onvoorspelbaarheid zorgt, dat heeft United nodig.
Dat klopt en dat is ook een punt waar van Gaal veel op hamert bij hem maar ook bij Januzay bijv.
Van Gaal zei ook, om Memphis te beschermen, dat alles met vallen en opstaan zal gaan bij Memphis en dat men niet moet vergeten dat hij maar 2 seizoenen basisspeler is geweest in de Eredivisie enz.
 
Man U wil deze extreme recordsom betalen voor Neymar

http://www.voetbalnieuws.be/news/188932/Man_U_wil_deze_extreme_recordsom_betalen_voor_Neymar

Volgens Engelse bronnen wil de ploeg van Louis van Gaal liefst 190 miljoen euro op tafel leggen om Neymar naar Old Trafford te halen. Daarnaast zou Man United Neymar willen lokken met een enorm jaarsalaris van ongeveer 30 miljoen euro.

Absurd.:FP: Het moet toch niet gekker :gek: worden.
Het zal toch niet waar zijn... :eehh:
 
Man U wil deze extreme recordsom betalen voor Neymar

http://www.voetbalnieuws.be/news/188932/Man_U_wil_deze_extreme_recordsom_betalen_voor_Neymar

Volgens Engelse bronnen wil de ploeg van Louis van Gaal liefst 190 miljoen euro op tafel leggen om Neymar naar Old Trafford te halen. Daarnaast zou Man United Neymar willen lokken met een enorm jaarsalaris van ongeveer 30 miljoen euro.

Absurd.:FP: Het moet toch niet gekker :gek: worden.
Het zal toch niet waar zijn... :eehh:

Hahahah dit zou wel een grote grap zijn. Maar ik geloof er misschien net 5% van, namelijk het gedeelte dat United de ploeg van Louis van Gaal is
 
Man U wil deze extreme recordsom betalen voor Neymar

http://www.voetbalnieuws.be/news/188932/Man_U_wil_deze_extreme_recordsom_betalen_voor_Neymar

Volgens Engelse bronnen wil de ploeg van Louis van Gaal liefst 190 miljoen euro op tafel leggen om Neymar naar Old Trafford te halen. Daarnaast zou Man United Neymar willen lokken met een enorm jaarsalaris van ongeveer 30 miljoen euro.

Absurd.:FP: Het moet toch niet gekker :gek: worden.
Het zal toch niet waar zijn... :eehh:
Barca zal Neymar nooit laten gaan. Dit afgezien van het feit dat dit bericht gewoon onzin is.
 
Man U wil deze extreme recordsom betalen voor Neymar

http://www.voetbalnieuws.be/news/188932/Man_U_wil_deze_extreme_recordsom_betalen_voor_Neymar

Volgens Engelse bronnen wil de ploeg van Louis van Gaal liefst 190 miljoen euro op tafel leggen om Neymar naar Old Trafford te halen. Daarnaast zou Man United Neymar willen lokken met een enorm jaarsalaris van ongeveer 30 miljoen euro.

Absurd.:FP: Het moet toch niet gekker :gek: worden.
Het zal toch niet waar zijn... :eehh:
Gevalletje Belgenmop....
 
Man U wil deze extreme recordsom betalen voor Neymar

http://www.voetbalnieuws.be/news/188932/Man_U_wil_deze_extreme_recordsom_betalen_voor_Neymar

Volgens Engelse bronnen wil de ploeg van Louis van Gaal liefst 190 miljoen euro op tafel leggen om Neymar naar Old Trafford te halen. Daarnaast zou Man United Neymar willen lokken met een enorm jaarsalaris van ongeveer 30 miljoen euro.

Absurd.:FP: Het moet toch niet gekker :gek: worden.
Het zal toch niet waar zijn... :eehh:

Ze hebben al een akkoord:

Dat het nooit gaat gebeuren.
 
Man U wil deze extreme recordsom betalen voor Neymar

http://www.voetbalnieuws.be/news/188932/Man_U_wil_deze_extreme_recordsom_betalen_voor_Neymar

Volgens Engelse bronnen wil de ploeg van Louis van Gaal liefst 190 miljoen euro op tafel leggen om Neymar naar Old Trafford te halen. Daarnaast zou Man United Neymar willen lokken met een enorm jaarsalaris van ongeveer 30 miljoen euro.

Absurd.:FP: Het moet toch niet gekker :gek: worden.
Het zal toch niet waar zijn... :eehh:
Dat zou waarschijnlijk betekenen dat Depay op '10' gaat spelen, er geen enkele speler meer bijkomt, twee buitenspelers kwijtraakt (Pedro en Neymar) en er geen enkele voor terug kan halen enz. enz. Wat een grap
 
Terug
Bovenaan Onderaan