E-Divisie

Alsof het seizoen al niet kutter kon voor de PSV supporter :-/
En voor meneer Romel, ik zou je oud werkgever toch echt ff mailtje sturen of die je weer aanneemt, je baan opzeggen om FIFA te spelen is alles behalve een succes :/



[IMG2=JSON]{"data-align":"none","data-size":"full","src":"https:\/\/i.gyazo.com\/e61da61ef20b0c5a60bc65f575e883a6.png"}[/IMG2]

Ik denk dat deze slechte prestaties aan de coach ligt. ;):shifty:
 
En ajaks is kampioen, en wij worden uitgelachen op plaats 16 in het filmpje, wat ik jullie beter maar bespaar.

Online & offline afgang dit psv.
 
En ajaks is kampioen, en wij worden uitgelachen op plaats 16 in het filmpje, wat ik jullie beter maar bespaar.

Online & offline afgang dit psv.

Het is wel een goede weerspiegeling van het beleid bij PSV. Het moet allemaal lief en aardig, en dus blijven ze maar aankloten met een amateur die gewoon rond de degradatiestreep bungelt, terwijl ze bij Ajax direct zagen dat hun eerste E-sporter niets was, dus gelijk gedumpt en een fatsoenlijke aangesteld, en tada, kampioen.
 
Het is wel een goede weerspiegeling van het beleid bij PSV. Het moet allemaal lief en aardig, en dus blijven ze maar aankloten met een amateur die gewoon rond de degradatiestreep bungelt, terwijl ze bij Ajax direct zagen dat hun eerste E-sporter niets was, dus gelijk gedumpt en een fatsoenlijke aangesteld, en tada, kampioen.

Is daar de competitie al weer afgelopen? Gaat snel zo'n seizoen.
 
Nee, maar nummer 1 kan niet meer ingehaald worden dus die word al gehuldigd, de overige 17 er onder zijn gewoon de overgebleven losers.

 
Het is wel een goede weerspiegeling van het beleid bij PSV. Het moet allemaal lief en aardig, en dus blijven ze maar aankloten met een amateur die gewoon rond de degradatiestreep bungelt, terwijl ze bij Ajax direct zagen dat hun eerste E-sporter niets was, dus gelijk gedumpt en een fatsoenlijke aangesteld, en tada, kampioen.

Je kiest je E-sporter en daar zit je aan vast tijdens dat seizoen, dus kun je moeilijk iemand wegsturen. Die zit hier volgend seizoen niet meer.

ajax heeft een andere gekozen voordat dit E-Divisie seizoen begon. De andere e-sporter, die zichzelf 'Koning FIFA', noemt verloor zelfs van Abdi
 
Laatst bewerkt:
Kunnen we dit topic tegelijk met het verschijnsel gewoon killen? Wat een kul is dit zeg... betaald en wel... :crazy:
 
Dat ze de stekker er na de afgelopen maanden niet hebben uitgetrokken is in mijn ogen volstrekt onbegrijpelijk...
 
Wel een topgast:
1nfj8fmzgapmyshr-640x1920-qh2xfz6h.jpg

(http://voetbalflitsen.nl/wtf/wn5emb...gewoon-een-ajacied-kom-op-ajax-alles-of-niets)
 
Terug
Bovenaan Onderaan