Duits voetbal

Over bizarre wissels gesproken. Het is minuut 87, je moet de winnende maken. Je haalt de laatste man in vorm op het veld (Malen, Adeyemi was er al uit) er af en vervangt hem met... Modeste. Juist, een 35 jaar oude spits die al lang over zijn hoogtepunt is.
 
Over bizarre wissels gesproken. Het is minuut 87, je moet de winnende maken. Je haalt de laatste man in vorm op het veld (Malen, Adeyemi was er al uit) er af en vervangt hem met... Modeste. Juist, een 35 jaar oude spits die al lang over zijn hoogtepunt is.
Ach, ik vond Malen voornamelijk ook ongelukkig in deze wedstrijd.
 
Sensatie in München. RB Leipzig komt 5 minuten voor tijd op en 1-3 voorsprong. Dortmund kan morgen tegen Augsburg de koppositie weer overnemen.
 
Ik zie het wel weer gebeuren dat Dortmund volgende week gelijkspeelt tegen Mainz.
Dortmund heeft net als PSV een uitcomplex. Thuis heeft het dit seizoen 43 punten in 16 wedstrijden behaald, uit maar 24 punten in 16 wedstrijden. Vandaag uit tegen Augsburg is het belangrijkst. Als ze die winnen zie ik het ze echt niet meer thuis weggeven tegen Mainz.
 
Dortmund heeft net als PSV een uitcomplex. Thuis heeft het dit seizoen 43 punten in 16 wedstrijden behaald, uit maar 24 punten in 16 wedstrijden. Vandaag uit tegen Augsburg is het belangrijkst. Als ze die winnen zie ik het ze echt niet meer thuis weggeven tegen Mainz.
Zou mooi zijn!
 
0-3 voor Dortmund.
90'+4' :BALL: Brandt
Borussia Dortmund staat met nog 1 wedstrijd te gaan 2 punten voor Bayern München.

27 mei 2023
Dortmund moet thuis tegen Mainz (nr 9)
Bayern München moet uit tegen FC Köln (nr 10)

Dortmund moet die wedstrijd toch kunnen winnen en kampioen worden.
 
0-3 voor Dortmund.
90'+4' :BALL: Brandt
Borussia Dortmund staat met nog 1 wedstrijd te gaan 2 punten voor Bayern München.

27 mei 2023
Dortmund moet thuis tegen Mainz (nr 9)
Bayern München moet uit tegen FC Köln (nr 10)

Dortmund moet die wedstrijd toch kunnen winnen en kampioen worden.
PSV moest vandaag thuis tegen SC Heerenveen (nr 8). PSV moest die wedstrijd toch kunnen winnen en 2e worden.
 
PSV moest vandaag thuis tegen SC Heerenveen (nr 8). PSV moest die wedstrijd toch kunnen winnen en 2e worden.
Dortmund heeft de Gelbe Wand. De spelers van Dortmund spelen wel voor hun supporters.
De laatse 3 thuiswedstrijden van Dortmund:
Frankfurt 4-0 winst
Wolfsburg 6-0 winst
Mönchengladbach 5-2 winst
 
Terug
Bovenaan Onderaan