Duits voetbal

PSVkanalles

International
Bayern verliest na 3 gelijkspelen van Augsburg. Pijnlijke reeks voor Bayern

Dortmund heeft door te winnen tegen aartsrivaal Schalke 04 de kopositie gepakt. Al kunnen morgen Union Berlin en Freiburg er nog overheen.

Zal het dan voor het eerst in jaren weer een spannend worden wie er kampioen wordt in Duitsland? Ik hoop het wel.

robpsv11

Grammatifaler
Bayern verliest na 3 gelijkspelen van Augsburg. Pijnlijke reeks voor Bayern

Dortmund heeft door te winnen tegen aartsrivaal Schalke 04 de kopositie gepakt. Al kunnen morgen Union Berlin en Freiburg er nog overheen.

Zal het dan voor het eerst in jaren weer een spannend worden wie er kampioen wordt in Duitsland? Ik hoop het wel.

Nee, want in Duitsland weten de concurrenten van Bayern het toch altijd weer zo te verkloten dat Bayern na een mindere reeks gewoon gemakkelijk kampioen kan worden.

Antenor

Grootste PSV-kenner 1e Editie
Nee, want in Duitsland weten de concurrenten van Bayern het toch altijd weer zo te verkloten dat Bayern na een mindere reeks gewoon gemakkelijk kampioen kan worden.
Daarom is , net als hier en b.v. in Engeland , het tweede niveau veel leuker om te volgen.
Daar is nog sprake van competitie met redelijk veel kanshebbers.
En waar minder geld om gaat is ook minder kans op gesjoemel.
Extra leuk trouwens , die Zweite Bundesliga dit jaar, nu Jordy de Wijs en Jorrit Hendrix bij Fortuna Dusseldorf spelen.
Beiden gun ik alle goeds.

Mentos

Winnaar Leukste niet-PSV'er 2021
Bovenaan Onderaan