Duits voetbal

Malen doet wel leuk mee. Verder vind ik Dortmund wel een flets team geworden. Zijn afgelopen jaren toch ook achteruit gegaan. En op het moment dat ik dat typ maakt Freiburg de 1-0. Freiburg is wel een typische Duitse vechtploeg.
Vind freiburg aardig spelen. Dortmund matig. Malen onopvallend vind ik.
 
Bayern München - Borussia Mönchengladbach 1-1
Bayern maakt de gelijkmaker in de 83e minuut.
 
Bayern verliest na 3 gelijkspelen van Augsburg. Pijnlijke reeks voor Bayern

Dortmund heeft door te winnen tegen aartsrivaal Schalke 04 de kopositie gepakt. Al kunnen morgen Union Berlin en Freiburg er nog overheen.

Zal het dan voor het eerst in jaren weer een spannend worden wie er kampioen wordt in Duitsland? Ik hoop het wel.
 
Bayern verliest na 3 gelijkspelen van Augsburg. Pijnlijke reeks voor Bayern

Dortmund heeft door te winnen tegen aartsrivaal Schalke 04 de kopositie gepakt. Al kunnen morgen Union Berlin en Freiburg er nog overheen.

Zal het dan voor het eerst in jaren weer een spannend worden wie er kampioen wordt in Duitsland? Ik hoop het wel.

Nee, want in Duitsland weten de concurrenten van Bayern het toch altijd weer zo te verkloten dat Bayern na een mindere reeks gewoon gemakkelijk kampioen kan worden.
 
Nee, want in Duitsland weten de concurrenten van Bayern het toch altijd weer zo te verkloten dat Bayern na een mindere reeks gewoon gemakkelijk kampioen kan worden.
Daarom is , net als hier en b.v. in Engeland , het tweede niveau veel leuker om te volgen.
Daar is nog sprake van competitie met redelijk veel kanshebbers.
En waar minder geld om gaat is ook minder kans op gesjoemel.
Extra leuk trouwens , die Zweite Bundesliga dit jaar, nu Jordy de Wijs en Jorrit Hendrix bij Fortuna Dusseldorf spelen.
Beiden gun ik alle goeds.
 
Borussia Dortmund scoort vrijwel in de laatste seconde van de extra tijd 2-2 tegen Bayern München. Extra tijd 4 minuten. Goal valt op 94.02 :maniac: :lmao:
Bayern München heeft met 0-2 voor gestaan.
 
Ik zag net dat Mazraoui er 3 tot 6 weken uitligt. Ik weet het zeker, die Blind saboteert gewoon de hele boel waardoor hij straks weer de helft van het seizoen speelt en Koeman hem straks weer meeneemt omdat hij leuk een bal over 3 meter kan geven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan