Donyell Malen (A)

Ik weet niet of het met slappeling te maken heeft.Toen ik een jaar of 18 was had ik echt geen idee van contracten en al helemaal niet in de complexe, corrupte wereld van voetbal. Dan luister je al snel naar M'neer Mino die grote spelers heeft gemanaged.
„Hallo Marcel, hier Donyell. Zeg ik speel nu bij Arsenal U23, maar ik wil wel bij PSV spelen. Is dat goed? Mino zal wel wat geld willen, maar daar moet je gewoon niet naar luisteren. Voor mij staat het belang van PSV voorop. Nou, houdoe he“
 
Je kan als PSV zijnde ook wat resoluter zijn. Kijk naar Ajax aangaande Tadic en de interesse van Milan. Tadic heeft al gesproken met Milan maar dat hindert Ajax niet om te zeggen: Tadic is niet te koop, kansloze poging. Dat zeggen ze over een 32 jarige. Wij hebben het over het grootste talent uit onze selectie met een langdurig contract en nog maar 22 jaar! Zeg gewoon nee, hij blijft hier want we hebben hem nodig. Dat alleen al maakt duidelijk dat je geen goedkope tent bent of een club in nood die geld nodig heeft. Dat de feiten anders zijn doet er niet toe.. Maak met de speler en zijn zaakwaarnemer de afspraak dat dit je houding gaat zijn zodat de clubs meer gaan bieden. Daar profiteren Malen en Raiola ook van al is het alleen maar vanwege het aanzien dat je krijgt wanneer je voor 50 miljoen wordt verkocht ipv 30.
 
Je kan als PSV zijnde ook wat resoluter zijn. Kijk naar Ajax aangaande Tadic en de interesse van Milan. Tadic heeft al gesproken met Milan maar dat hindert Ajax niet om te zeggen: Tadic is niet te koop, kansloze poging. Dat zeggen ze over een 32 jarige. Wij hebben het over het grootste talent uit onze selectie met een langdurig contract en nog maar 22 jaar! Zeg gewoon nee, hij blijft hier want we hebben hem nodig. Dat alleen al maakt duidelijk dat je geen goedkope tent bent of een club in nood die geld nodig heeft. Dat de feiten anders zijn doet er niet toe.. Maak met de speler en zijn zaakwaarnemer de afspraak dat dit je houding gaat zijn zodat de clubs meer gaan bieden. Daar profiteren Malen en Raiola ook van al is het alleen maar vanwege het aanzien dat je krijgt wanneer je voor 50 miljoen wordt verkocht ipv 30.
100% eens. Soms is weglopen van tafel een hele goede onderhandelingstechniek.
 
Je kan als PSV zijnde ook wat resoluter zijn. Kijk naar Ajax aangaande Tadic en de interesse van Milan. Tadic heeft al gesproken met Milan maar dat hindert Ajax niet om te zeggen: Tadic is niet te koop, kansloze poging. Dat zeggen ze over een 32 jarige. Wij hebben het over het grootste talent uit onze selectie met een langdurig contract en nog maar 22 jaar! Zeg gewoon nee, hij blijft hier want we hebben hem nodig. Dat alleen al maakt duidelijk dat je geen goedkope tent bent of een club in nood die geld nodig heeft. Dat de feiten anders zijn doet er niet toe.. Maak met de speler en zijn zaakwaarnemer de afspraak dat dit je houding gaat zijn zodat de clubs meer gaan bieden. Daar profiteren Malen en Raiola ook van al is het alleen maar vanwege het aanzien dat je krijgt wanneer je voor 50 miljoen wordt verkocht ipv 30.
Een heel erg groot verschil. Tadic wil bij Ajax blijven, Malen wil graag een stap omhoog maken
 
Dat is niet wat de bronnen zeggen.. namelijk dat hij al met Milan heeft gesproken.
Tadic zal open staan voor een vertrek, maar heeft het bij Ajax prima naar z'n zin. Malen wil perse weg, staat ook op 'n ander punt in zn carrière. De vergelijking De Ligt/Frenkie/Gravenberch met Malen lijkt mij beter
 
Tadic zal open staan voor een vertrek, maar heeft het bij Ajax prima naar z'n zin. Malen wil perse weg, staat ook op 'n ander punt in zn carrière. De vergelijking De Ligt/Frenkie/Gravenberch met Malen lijkt mij beter

Dit dus. Tadic vertegenwoordigt ook veel minder geld, omdat ie al op leeftijd is. Dan is de sportieve waarde die je verliest (bepalende speler) veel groter dan de financiële waarde die je ervoor terug krijgt. Malen is ook een bepalende speler, maar daar krijg je wel veel meer geld voor terug. Ik denk dat Ajax Tadic het liefst gewoon houdt tot ie het niveau niet meer aankan. Verkopen is totaal niet interessant.
 
Een heel erg groot verschil. Tadic wil bij Ajax blijven, Malen wil graag een stap omhoog maken
Nee hoor Tadic zijn gesprek met Milan ligt al op straat. Ook zijn salariseisen en contractduur wensen.
 
Slavernij is afgeschaft en sinds het Bosman arrest, bepalen spelers zelf waar ze naar toegaan, gelukkig
Wat heeft een contract respecteren met slavernij te maken? PSV kan toch niet zomaar een speler de laan uitsturen met een contract van 3 jaar? Net als dat de speler het volste recht heeft om zijn contract bij een club uit te dienen zonder verlengen, kan een club biedingen op een speler weigeren die nog onder contract staat.
 
Willen blijven en open staan voor een vertrek kan ook nog he.. Malen wil perse een stap omhoog maken dit seizoen
Wanneer heeft ie dat zo nadrukkelijk gezegd? Alleen Dumfries heeft aangegeven dat ie nu weg wil. Ik zou bij Malen gewoon blijven roepen dat ie te belangrijk is voor PSV. Dit soort afspraken kun je als TD maken met de speler en makelaar om de prijs op te drijven en de geïnteresseerde clubs tegen elkaar laten opbieden.
 
Wanneer heeft ie dat zo nadrukkelijk gezegd? Alleen Dumfries heeft aangegeven dat ie nu weg wil. Ik zou bij Malen gewoon blijven roepen dat ie te belangrijk is voor PSV. Dit soort afspraken kun je als TD maken met de speler en makelaar om de prijs op te drijven en de geïnteresseerde clubs tegen elkaar laten opbieden.
Is ook een aanname dat hij dit gezegd heeft. Maar ik denk wel een aannemelijke aanname. Verder klopt je punt alsnog dat PSV harder moet zijn in onderhandelingen mbt wat ze ervoor gaan vangen, maar denk dat Malen onhoudbaar is
 
Wanneer heeft ie dat zo nadrukkelijk gezegd? Alleen Dumfries heeft aangegeven dat ie nu weg wil. Ik zou bij Malen gewoon blijven roepen dat ie te belangrijk is voor PSV. Dit soort afspraken kun je als TD maken met de speler en makelaar om de prijs op te drijven en de geïnteresseerde clubs tegen elkaar laten opbieden.
Schmidt heeft het afgelopen zaterdag blijkbaar wel gezegd. Als we de kranten mogen geloven.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Wanneer heeft ie dat zo nadrukkelijk gezegd? Alleen Dumfries heeft aangegeven dat ie nu weg wil. Ik zou bij Malen gewoon blijven roepen dat ie te belangrijk is voor PSV. Dit soort afspraken kun je als TD maken met de speler en makelaar om de prijs op te drijven en de geïnteresseerde clubs tegen elkaar laten opbieden.

Helemaal eens. Ken je onderhandelingspositie. Meerdere clubs willen Malen. Da's altijd een goede positie om te hebben als TD.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Helemaal eens. Ken je onderhandelingspositie. Meerdere clubs willen Malen. Da's altijd een goede positie om te hebben als TD.
Weet je wat ik eigenlijk stiekum denk? dat JdJ, Schmidt en Gerbrands de onderhandelingspositie van PSV veel beter kennen dan wij hier. ;)

Neemt natuurlijk niet weg dat JdJ een enorme incomepente lul is die alleen maar dure miskopen doet en niemand goed verkocht krijgt. :D
 
Waarom niet? Zou hij zijn oor zo laten hangen naar wat Mino zegt? Is het zo'n slappeling dat ie niet met zijn vuist op tafel kan slaan of durft te zeggen van, ik wil dit of dat, of jij nou je deel van je transferrechten krijgt of niet? Vind het wat te makkelijk om bij zulke dingen telkens te roepen van 'anders was ie waarschijnlijk niet gekomen'.
Ik veronderstel dat er eerst aan hem andere aanbiedingen zijn voorgelegd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan