Dirk Marcellis

nasier

Supporter
Dirk Marcellis is nu al 1 van beste spelers van Psv. Ik vind het echt geweldig dat wij zo een talent hebben. Hij is lekker hard in de duels en je kunt gewoon op hem rekenen. En het is een nuchtere jongen, geen kapsones dat vind ik wel mooi om te zien. Alleen moet hij wel snel centraal, rechtsback is hij niet slecht maar ook niet goed.
 
Dit is een geweldige speler. Had ajax maar zon groot talent in de verdediging. Een echt toptalent die momenteel helaas misbruikt wordt op de rechtsback positie. Dit wordt de toekomstige centrumverdediger van Oranje.
 
Dit is een geweldige speler. Had ajax maar zon groot talent in de verdediging. Een echt toptalent die momenteel helaas misbruikt wordt op de rechtsback positie. Dit wordt de toekomstige centrumverdediger van Oranje.

Is Van der Wiel niet zo'n toptalent waar veel Ajacieden over praten? Maar ik geef je gelijk, Marcellis is beter... ;)
 
ik ken dirk goed en is een goede speler

de vriend van mij en daar de ma dirk moet tegen die moeder tante zeggen
 
Meneer gaat goed, hij is uitgeroepen tot Limburgs Sportman van het Jaar 2008 :D Nu heeft hij helaas Leon Thijssen verslagen. Paardensport gaat bij mij toch net even voor. Maar het is hem gegund :)
 
Dirk vind ik een van de beste en meest constante spelers van PSV en eigenlijk vind ik hem de beste verdediger uit de Nederlandse competitie.
 
Goede speler, maar hij moet niet naar een van die engelse degradatiekandidaten gaan waarover Voetbal International het had.
Dat verwacht ik ook niet, want dat zou echt sportieve achteruitgang zijn. Het zou goed zijn als hij tenminste tot zijn 24e in Eindhoven blijft spelen. En liefst nog veel langer. ;):cool:
 
Meest constante PSV'er van de eerste seizoenshelft. En dat wil wat zeggen.....
 
marcellis is nog altijd de beste , en de rustigste speler. Gelukkig niet zo'n opgefokte bréchet die de bal maar wat wegtrapt:confused:!!
 
Vergeet niet dat hij ook de meest constante speler is samen met Simons.

Mee eens. Timmy wordt bijna altijd vergeten, maar is toch wel een zeer goede voetballer, altijd rustig, goede aanvoerder...

En Dirk Marcellis is de beste verdediger in de Eredivisie lijkt me...
 
EXCLUSIEF - Ajax-coach Marco van Basten denkt dat Gregory van der Wiel (foto) een grote toekomst tegemoet gaat mits hij zich blijft ontwikkelen tijdens de trainingen en de wedstrijden. Dat zegt hij in Sportweek. ‘Hij heeft alles in huis om snel international te worden. Ik heb tegen hem gezegd: “Jij bent sneller dan Marcellis, kunt beter koppen dan Marcellis, hebt een betere pass dan Marcellis dus dan is het eigenlijk gek dat Marcellis in Oranje staat en jij niet.” Ik vind Marcellis een goede verdediger hoor, hij maakt weinig fouten. Maar ik denk dat de potentie van Gregory groter is.’

:D Grapjas...
 
EXCLUSIEF - Ajax-coach Marco van Basten denkt dat Gregory van der Wiel (foto) een grote toekomst tegemoet gaat mits hij zich blijft ontwikkelen tijdens de trainingen en de wedstrijden. Dat zegt hij in Sportweek. ‘Hij heeft alles in huis om snel international te worden. Ik heb tegen hem gezegd: “Jij bent sneller dan Marcellis, kunt beter koppen dan Marcellis, hebt een betere pass dan Marcellis dus dan is het eigenlijk gek dat Marcellis in Oranje staat en jij niet.” Ik vind Marcellis een goede verdediger hoor, hij maakt weinig fouten. Maar ik denk dat de potentie van Gregory groter is.’

:D Grapjas...

Hij wil aandacht ofzo...
Dirk Marcellis is één van onze twee beste spelers! Presteert constant, je kunt altijd op hem rekenen. Machtige kopbal, staat zijn mannetje, lekkere pass, goed op centraal en rechtsback...
 
Hij wil aandacht ofzo...
Dirk Marcellis is één van onze twee beste spelers! Presteert constant, je kunt altijd op hem rekenen. Machtige kopbal, staat zijn mannetje, lekkere pass, goed op centraal en rechtsback...
Ik vind het leuk dat die neus blijkbaar zijn eigen jongens moet motiveren door ze te vertellen dat ze in zijn ogen beter zijn dan een international van PSV. Blijven kijken calimero! :D
 
EXCLUSIEF - Ajax-coach Marco van Basten denkt dat Gregory van der Wiel (foto) een grote toekomst tegemoet gaat mits hij zich blijft ontwikkelen tijdens de trainingen en de wedstrijden. Dat zegt hij in Sportweek. ‘Hij heeft alles in huis om snel international te worden. Ik heb tegen hem gezegd: “Jij bent sneller dan Marcellis, kunt beter koppen dan Marcellis, hebt een betere pass dan Marcellis dus dan is het eigenlijk gek dat Marcellis in Oranje staat en jij niet.” Ik vind Marcellis een goede verdediger hoor, hij maakt weinig fouten. Maar ik denk dat de potentie van Gregory groter is.’

:D Grapjas...

Die Marco is ook echt de clown van de familie. Gregory heeft geluk als hij uberhaupt ooit in de selectie van het Nederlands elftal mag ziten.

Keep on dreaming Marco :p
 
EXCLUSIEF - Ajax-coach Marco van Basten denkt dat Gregory van der Wiel (foto) een grote toekomst tegemoet gaat mits hij zich blijft ontwikkelen tijdens de trainingen en de wedstrijden. Dat zegt hij in Sportweek. ‘Hij heeft alles in huis om snel international te worden. Ik heb tegen hem gezegd: “Jij bent sneller dan Marcellis, kunt beter koppen dan Marcellis, hebt een betere pass dan Marcellis dus dan is het eigenlijk gek dat Marcellis in Oranje staat en jij niet.” Ik vind Marcellis een goede verdediger hoor, hij maakt weinig fouten. Maar ik denk dat de potentie van Gregory groter is.’

:D Grapjas...

Hij vergeet te zeggen dat Marcellis ook nog kan verdedigen, en van der Wiel niet. Soms is dat best handig als je achterin staat...
 
Ooh die Bassie slaat steeds verder door :eek:
Dirk is een échte centrale verdediger, Gregory blaas je zo om :eek: Die moet niet tegen Dirk (En ook niet tegen een Alex type) aanknallen want die vliegt meteen het halve veld over met een dubbele salto ertussen.

Dit is echt gewoon te dom om eigenlijk op in te gaan. Het zal wel een goeie coach zijn zolang ie zijn mond maar houdt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan