Derrick Luckassen (V)

Inderdaad! Zo maar onze mooie witte kleur misbruiken. En dan heb ik het nog niet eens over die doedelzak. D'r uit!

Genoeg mensen die denken dat donkere medemensen niet bekend staan om hun intelligentie, helaas bewijst Luckassen hun gelijk :lmao:
Als je dom bent maar goede voetballer komt het nog wel goed met je, maar wanneer je dom bent en je kan niet voetballen kan dit het einde van hem betekenen :lmao:
 
Genoeg mensen die denken dat donkere medemensen niet bekend staan om hun intelligentie, helaas bewijst Luckassen hun gelijk :lmao:
Als je dom bent maar goede voetballer komt het nog wel goed met je, maar wanneer je dom bent en je kan niet voetballen kan dit het einde van hem betekenen :lmao:

Nou... Ik vermoed dat Luckassen ook als-ie het niet redt bij PSV toch een bankrekening kan overleggen waar jij en ik alleen maar van kunnen dromen. In ieder geval ik.
 
Naar het schijnt denkt Anderlecht er nog steeds aan hem te kopen. Ze willen er gewoon geen 5m voor betalen (geef ze eens ongelijk). Voor 2,5m ook gewoon weg doen. Neem je verlies, pak wat je pakken kan en schrappen van de loonlijst ermee.
 
'
Anderlecht besloot de koopoptie in het huurcontract van Luckassen - zo'n vijf miljoen euro - niet te lichten, maar de club is volgens Sport/Footmagazine nog steeds van plan om hem definitief over te nemen. In Brussel wordt gewerkt aan een nieuwe poging.

PSV moet in elk geval genoegen nemen met een lagere transfersom voor Luckassen. Het is niet bekend hoe ver Anderlecht wil gaan. De Belgen zitten, mede door de coronacrisis, op zwart zaad en kunnen deze zomer niet met miljoenen gaan smijten.'


Bron, niet altijd even betrouwbaar
 
Anderlecht wil Derrick Luckassen alsnog van PSV kopen en moet in de buidel tasten

link

De leiding van Anderlecht heeft maandag bij PSV aangegeven alsnog een bod te gaan doen op Derrick Luckassen.

Hoe eerder hij uit dit topic verdwijnt hoe beter het is. Voor alle partijen. :bye:
 
Anderlecht wil me wel, alleen niet voor 5 miljoen. Je kunt ze geen ongelijk geven...
Nou, dan maar met minder genoegen nemen. Wel een doorverkooppercentage opnemen, want jawel, je weet het niet. Over 2 jaar wordt ie misschien voor 25 miljoen verkocht.
 
Anderlecht wil Derrick Luckassen alsnog van PSV kopen en moet in de buidel tasten

link

De leiding van Anderlecht heeft maandag bij PSV aangegeven alsnog een bod te gaan doen op Derrick Luckassen.

Hoe eerder hij uit dit topic verdwijnt hoe beter het is. Voor alle partijen. :bye:
Raar om m uit zijn eigen topic te willen hebben? Dat dit topic maar snel naar historie mag gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan