Denzel Dumfries (V)

Chelsea heeft dus 35 miljoen geboden maar Inter wil 55 miljoen. Ja voor backs worden nooit zoveel betaald hoorden we toen we 13 miljoen belachelijk laag vinden…
 

Het kan hard gaan. Had na terugkomst van het WK 1-2 matige potjes en stond er daarna meteen naast. Benieuwd waar ie nu heen gaat. Voor hem wel zaak dat ie weer ergens gaat spelen als hij zijn plek in Oranje wilt behouden. Met Frimpong gaat hij een hele geduchte concurrent krijgen.
Inter zit financieel ook flink in de problemen. Ik denk dat ze hem ook kwijt willen om wat geld in het laatje te krijgen. Hij is wel een van de spelers met transferwaarde, aangezien Skriniar en De Vrij waarschijnlijk gratis weg gaan lopen.
 
Inter zit financieel ook flink in de problemen. Ik denk dat ze hem ook kwijt willen om wat geld in het laatje te krijgen. Hij is wel een van de spelers met transferwaarde, aangezien Skriniar en De Vrij waarschijnlijk gratis weg gaan lopen.
Klopt, staat ook in het artikel. Lijkt dan toch wel een beetje een vooropgezet spelletje. Het kan niet zo zijn dat een back die het over het algemeen prima heeft gedaan anderhalf jaar lang na een paar matige potjes ineens niet meer in de plannen voorkomt, terwijl je verder gaat met een 33-jarige op te stellen op zijn positie. Die hebben gewoon al vrij snel bedacht ''laten we hem er maar gelijk naast zetten, blijft ie heel en kunnen we hem in de zomer goed verpatsen''.
 

Het kan hard gaan. Had na terugkomst van het WK 1-2 matige potjes en stond er daarna meteen naast. Benieuwd waar ie nu heen gaat. Voor hem wel zaak dat ie weer ergens gaat spelen als hij zijn plek in Oranje wilt behouden. Met Frimpong gaat hij een hele geduchte concurrent krijgen.
Uhm, wat jij hieronder schrijft dus....
Klopt, staat ook in het artikel. Lijkt dan toch wel een beetje een vooropgezet spelletje. Het kan niet zo zijn dat een back die het over het algemeen prima heeft gedaan anderhalf jaar lang na een paar matige potjes ineens niet meer in de plannen voorkomt, terwijl je verder gaat met een 33-jarige op te stellen op zijn positie. Die hebben gewoon al vrij snel bedacht ''laten we hem er maar gelijk naast zetten, blijft ie heel en kunnen we hem in de zomer goed verpatsen''.
Wel balen voor hem en voor de fans, als hij niet meer in actie zou komen.
 

Het kan hard gaan. Had na terugkomst van het WK 1-2 matige potjes en stond er daarna meteen naast. Benieuwd waar ie nu heen gaat. Voor hem wel zaak dat ie weer ergens gaat spelen als hij zijn plek in Oranje wilt behouden. Met Frimpong gaat hij een hele geduchte concurrent krijgen.

Een wel heel vreemde gang van zaken. Heeft ongetwijfeld alleen maar met de transferwaarde te maken.
 
Klopt, staat ook in het artikel. Lijkt dan toch wel een beetje een vooropgezet spelletje. Het kan niet zo zijn dat een back die het over het algemeen prima heeft gedaan anderhalf jaar lang na een paar matige potjes ineens niet meer in de plannen voorkomt, terwijl je verder gaat met een 33-jarige op te stellen op zijn positie. Die hebben gewoon al vrij snel bedacht ''laten we hem er maar gelijk naast zetten, blijft ie heel en kunnen we hem in de zomer goed verpatsen''.

Precies. Heel raar allemaal. Mooi he, de voetbalindustrie.
 
Uhm, wat jij hieronder schrijft dus....

Wel balen voor hem en voor de fans, als hij niet meer in actie zou komen.
Dat zie je steeds meer dat de fans een rad voor de ogen gedraaid wordt. Pure volksverlakkerij naar fans en supporters.
It's all about the money. Voetbal en amusementswaarde is van ondergeschikt belang.
 
Dat zie je steeds meer dat de fans een rad voor de ogen gedraaid wordt. Pure volksverlakkerij naar fans en supporters.
It's all about the money. Voetbal en amusementswaarde is van ondergeschikt belang.
Inderdaad. Het lijkt erop dat er twee beslissende „wedstrijden“ per jaar zijn: de transferperiodes. Daar wordt de basis gelegd voor het wel/niet succes van het seizoen. Het voetballen daarna is bijzaak.
 
Toen mijn jongste een keer vroeg of ik ook voor ajaks was, heb ik haar uitgelegd dat ik voor PSV ben en dat dat betekent dat mijn kinderen daarom ook alleen voor PSV kunnen zijn. Dat is de natuur, daar kunnen we niks aan doen.

Ze geven nog steeds geen ruk om voetbal, maar áls de vraag gesteld wordt is het antwoord sindsdien zoals het hoort: "Ik ben voor PSV!". (Y)

Lees dit inees weer terug en ook nu nog een grote grijns op mijn hoofd voor het mooie opschrijven hiervan. :D
 
Dumfries.. hij is mij niet direct opgevallen. Maar een back up rechtsback lijkt me een prima plan en Heerenveen levert vaker kwaliteitsspelers af. Zal ook wel niet te duur zijn. Prima.
Bah Dumfries.
4 miljoen zou prima zijn. Maar meer echt niet. Als je dezelfde bedragen voor dit soort spelers moet gaan betalen als wat Ajax kwijt is voor die Argentijnen, dan klopt er iets niet.
Luckassen, Dumfries, Viergever... Schaam je kapot.
Unnerstall, Dumfries, jongens we gaan hopenlijk de CL in.
Mogen er wel echt wat andere namen uit de koker komen rollen met alle respect voor deze heren overigens.
Altijd een leuk spelletje: welke forummers zaten er finaal naast :grin:
 
Terug
Bovenaan Onderaan