De Graafschap - PSV | Zaterdag 10 november | Eindstand 1-4

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik weet niet. Dacht dat Hendrix centraal niet zo goed ging. Maar dat was lang geleden misschien kan hij het nu wel. Rosario geen idee. Op zich de suggestie snap ik wel aan de andere kant verdedigend zijn wel al niet sterk en dat zou het nog zwakker maken. Aanvallend, ook gezien de backs hun voorkeur, zijn wel sterk.

Ik zie Hendrix echt als middenvelder, maar tegen de échte zwakke broeders in de eredivisie vind ik het geen gek idee om een van die twee defensieve middenvelders achterin te zetten om wat meer aanvallende accenten te zetten. Het past echter eigenlijk niet bij de speelwijze met als het mogelijk is ultra-aanvallende backs. Schuif onze twee wervelwinden Angelino en Dumfries dan maar wat meer door naar voren, zeker als we perse in formatie willen blijven met een blok van twee voor de verdediging.
 
Ik zie Hendrix echt als middenvelder, maar tegen de échte zwakke broeders in de eredivisie vind ik het geen gek idee om een van die twee defensieve middenvelders achterin te zetten om wat meer aanvallende accenten te zetten. Het past echter eigenlijk niet bij de speelwijze met als het mogelijk is ultra-aanvallende backs. Schuif onze twee wervelwinden Angelino en Dumfries dan maar wat meer door naar voren, zeker als we perse in formatie willen blijven met een blok van twee voor de verdediging.
Ja mee eens. Denk wel in thuis wedstrijden. Vrees dat we in uit wedstrijden tegen kleine clubs ook welleens (te) snel in de problemen kunnen komen.
 
Mooi gebaar van De Graafschap bericht

Vond de vader van de jongen overigens wel heel goed in het stukkie op t.v. eerlijk toegeven dat het gewoon de regels zijn die op de ticket staan.

Voor de rest, 0-7 lijkt mij mooi maar t belangrijkste zijn de 3 punten!
 
Mooi gebaar van De Graafschap bericht

Vond de vader van de jongen overigens wel heel goed in het stukkie op t.v. eerlijk toegeven dat het gewoon de regels zijn die op de ticket staan.

Voor de rest, 0-7 lijkt mij mooi maar t belangrijkste zijn de 3 punten!
Heel leuk gedaan. Ik vind de Graafschap altijd wel sympathiek overkomen. Ik weet alleen niet meer of dat ook was voordat ze ons aan een kampioenschap hielpen.

Uiteraard ook leuk dat o.a. de feyenoord supporters hetzelfde initiatief namen. Toch jammer dat zelfs een kind niet altijd in een gemengd vak kan zitten..
 
De Graafschap - PSV, een ode aan de scrimmage: ‘Heel bijzonder’

link

PSV en De Graafschap ontmoetten elkaar eind 2015 voor het laatst. Het werd een prachtig spektakel, met een bizarre scrimmage als hoogtepunt.
Een van de meest memorabele competitiewedstrijden van PSV in dit decennium eindigde toen in 3-6, met een ongekende wild-west scene voor de goal van Jeroen Zoet als klapstuk.


De scrimmage is te zien vanaf 4:45


Laat het een les zijn. :cautious: ;)
Heel opmerkelijk was dat de thuiswedstrijd een beetje vergelijkbaar was: 3-0 voor bij de rust, maar in de tweede helft kwam De Graafschap terug tot 3-2 en stonden we even op instorten. Vlak voor tijd maakte Pereiro de verlossende 4-2. Dus vanavond aub niet verslappen als we op (een ruime) voorsprong komen.
 
Dat is ook wel wat waard toch? Met al die gefrustreerde reacties na afloop op het internet. ?

Het is zeker wat waard, maar het is toch wat fijner als we weer wat vooruitgang in het spel gaan zien bij PSV, dat we weer het spel en de energie gaan zien die we in het begin zagen. Ik was net zo blij dat Cocu en zijn speelwijze verdwenen waren, dus ik heb het wel even gehad om met geknepen billen en beschamend voetbal een overwinning in de slotfase over de streep te trekken. Zie graag weer eens een afgetekende en overtuigende overwinning.
 
images


:unsure: Het wordt wel heel lastig zo. :rolleyes:;)
 
Het is zeker wat waard, maar het is toch wat fijner als we weer wat vooruitgang in het spel gaan zien bij PSV, dat we weer het spel en de energie gaan zien die we in het begin zagen. Ik was net zo blij dat Cocu en zijn speelwijze verdwenen waren, dus ik heb het wel even gehad om met geknepen billen en beschamend voetbal een overwinning in de slotfase over de streep te trekken. Zie graag weer eens een afgetekende en overtuigende overwinning.

Ik probeer het nog één potje. Is het weer ondermaats, haak ik voorlopig eventjes af.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan