Darts

8-7 achter. Terecht ook. Blijft maar door prutsen op de dubbels. Dan verdien je het ook niet om te winnen.

Momenten liggen nu bij Price.
 
Brrrrrrrr, gewonnen door Van Gerwen. Maar oei oei, Price had 3 pijlen om op 10-10 te komen en dan had ik het nog wel willen zien.

Hier mag Van Gerwen wel heeeel errug blij zijn. Wel tof om te zien dat Price bij de beste spelers ter wereld hoort. Heerlijk deze twee beesten tegenover elkaar. WK finale tussen deze beide mannen mag ook wel hoor.

Morgen loting WK.
 
Trouwens, denk dat Van der Voort erg blij is dat die niet als nummer 32 van de wereld naar het WK gaat. Hij zit net 1 getalletje boven, wat betekent dat die dus niet Van Gerwen tegen kan komen in de tweede ronde.

Maar goed, we zien het allemaal morgen wel loting & schema. Kan trouwens wel zeggen dat mocht Van Gerwen zijn eerste ronde winnen op het WK, dan krijgt die hoogstwaarschijnlijk Ricky Evans ( nummer 32 van de wereld ) in de tweede ronde.
 
Ondanks dat Van Gerwen lang niet zo goed was dit jaar, heeft die wel dit jaar allemaal gewonnen:

WK
The Masters
Premier League
Champions League of Darts
World Series Finals
World Grand Prix
Players Championships Finals

Niet slecht.
 
Loting ging zo snel.

Wat ik wel weet is dat Van Gerwen tegen de winnaar speelt van Klaasen - Burness. Pikant mocht Klaasen winnen vanwege het verleden. Van een handshake hoef je dus ook niet te verwachten als het zover komt.

Barney tegen Young, en mocht die die winnen, dan moet die tegen De Zwaan.
 
Loting ging zo snel.

Wat ik wel weet is dat Van Gerwen tegen de winnaar speelt van Klaasen - Burness. Pikant mocht Klaasen winnen vanwege het verleden. Van een handshake hoef je dus ook niet te verwachten als het zover komt.

Barney tegen Young, en mocht die die winnen, dan moet die tegen De Zwaan.

Laat van Barneveld maar verliezen. Dan hoeft hij zich niet langer te kwellen. :cautious:
Forever Young. :rolleyes: Beter dan een stervende Zwaan. ;)
 
Loting ging zo snel.

Wat ik wel weet is dat Van Gerwen tegen de winnaar speelt van Klaasen - Burness. Pikant mocht Klaasen winnen vanwege het verleden. Van een handshake hoef je dus ook niet te verwachten als het zover komt.

Barney tegen Young, en mocht die die winnen, dan moet die tegen De Zwaan.

Snapte niet zo goed de "verleden" opmerking. Begrijp ik goed via Google dat de jongedame in kwestie bij het verhaal van Klaasen, familie van Van Gerwen is?
 
Snapte niet zo goed de "verleden" opmerking. Begrijp ik goed via Google dat de jongedame in kwestie bij het verhaal van Klaasen, familie van Van Gerwen is?

Ja, zus van Daphne, de vriendin van Van Gerwen.

Tegnwoordig laten ze een eventuele handshake niet meer zien als beide mannen er klaar voor zijn om te gaan gooien. Dan gaat de camera ff 5 seconden naar het publiek ofzo. Is wel eens paar keer gebeurt op Euro Tour's volgens mijn.
 
Laatst bewerkt:
Speelschema eens gescheckt. Bij Van Gerwen denk ik altijd vooruit.

Wilt Van Gerwen de finale halen. Dan moet die deze mannen voorbij op basis van namen die ik verwacht, die die tegen kan komen.

Eerste ronde: Buy
Tweede ronde: Klaasen
Derde ronde: Ricky Evans
Vierde ronde: Jonny Clayton. ( kan ook Jan Dekker zijn )
Kwartfinale: James Wade
Halve finale: Gary Anderson

Finale: Kies zelf maar: Chisnall, Cross, Michael Smith, Gurney Wright, Price, Barney, Durrant.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan