Darts

Ik ben benieuwd naar 2018.

Hoe gaat MVG het doen, na die enorme klap in de halve finale tegen Cross, waar die 6 wedstrijdpijlen miste? Het gat met de rest op de wereldranglijst is nog wel altijd gigantisch groot met de rest. Op de nr 2 bijvoorbeeld Wright dik 1 miljoen. Die blijft wel een tijdje de nummer 1 van de wereld.

Hoe gaat Anderson het doen? Ik heb zo idee dat die het allemaal oke vindt nu die 2 wk titels en 2 premier league titels op zak heeft, speelt zonder druk en als die verliest ach, die vermaakt zich dan wel met een kop koffie waar die altijd dol op is. Hoe gaat Wright het doen? Gaat die weer is een keer een TV major winnen? Hoe gaat Cross het doen als nummer 3 van de wereld en wereldkampioen? Reken er maar dat daar ook een potje druk bij komt kijken. Iedereen verwacht nu dat Cross sowieso halve finale haalt en finale zelfs winnen.

Barney dan? Gaat die weer is eindelijk werken aan zijn ranking. Nummer 10 van de wereld nu en daar hangt die al jarenlang tussen. Ik zou het mooi vinden als Barney dit jaar wat opschuift op de ranking. Hoe sterk komen Chisnall, Wade en Adrian Lewis na een dramatische jaar?

Kan wel is hele interessante 2018 worden.
 
Pffff kijk een beetje met een schuin oog naar het WK van BDO maar man man man wat is dat een treurig niveau vergeleken met de PDC.
Ik zie daar prof darters gewoon een single 5 en 2x single 1 gooien, en dat niet een keer maar echt vaak.
Dat verschil is echt gigantisch gewoon.

Ik keek vroeger echt graag naar het Wk van de BDO maar die bond lijkt me op sterven na dood zeg.
 
Pffff kijk een beetje met een schuin oog naar het WK van BDO maar man man man wat is dat een treurig niveau vergeleken met de PDC.
Ik zie daar prof darters gewoon een single 5 en 2x single 1 gooien, en dat niet een keer maar echt vaak.
Dat verschil is echt gigantisch gewoon.

Ik keek vroeger echt graag naar het Wk van de BDO maar die bond lijkt me op sterven na dood zeg.

O, dan kan ik ook meedoen! ;)
 
Nou de Nederlanders laten het ook vies afweten zeg...Pfffff...
Nog 1 kans morgen en anders liggen alle Nederlanders eruit...
 
Pffff kijk een beetje met een schuin oog naar het WK van BDO maar man man man wat is dat een treurig niveau vergeleken met de PDC.
Ik zie daar prof darters gewoon een single 5 en 2x single 1 gooien, en dat niet een keer maar echt vaak.
Dat verschil is echt gigantisch gewoon.

Ik keek vroeger echt graag naar het Wk van de BDO maar die bond lijkt me op sterven na dood zeg.

Ik volgde het voorbeen ook aandachtig. Eind jaren '80, tot ergens begin van de 2000's. Het niveau is inderdaad laag. Soms onder Nederlands amateurniveau. Ik kijk het BDO-WK daarom niet meer.
 
Ik volgde het voorbeen ook aandachtig. Eind jaren '80, tot ergens begin van de 2000's. Het niveau is inderdaad laag. Soms onder Nederlands amateurniveau. Ik kijk het BDO-WK daarom niet meer.

Ik kijk dit ook niet. Dat ze het nog WK durven te noemen is absurd. :shifty:
 
Barney en MVG tegen elkaar in de finale, mooi hoor. Laat Barney deze maar winnen, gun het hem wel. Staat al jaren droog.
 
Hoe verwijder je de onderste foto? Jezus, wat een ingewikkelde zooitje hierop.
 

Bijlagen

  • photo1484.png
    photo1484.png
    1,5 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt:
Nieuwe shirt van MVG. Precies hetzelfde als de uitshirt van PSV, alleen de kleuren andersom. Echte PSV'er.

 
Laatst bewerkt:
[h=1]Geen walk-on-girls meer bij darttoernooien PDC[/h] https://www.ad.nl/darts/geen-walk-on-girls-meer-bij-darttoernooien-pdc~a1c6b7cd/

Met onmiddellijke ingang zijn de zogenoemde walk-on-girls niet meer van de partij bij de grotere dartstoernooien van de PDC. De professionele organisatie heeft daartoe besloten in overleg met omroepbazen. Daarmee is een einde gekomen aan een lange traditie in het darts waarbij de spelers door wulpse dames onder luid gejoel naar het podium worden begeleid.

:unsure:De darters zijn ook te lelijk om naast deze vrouwen te lopen. :D ;)

Nog 1 keer dan.



 
[h=1]Geen walk-on-girls meer bij darttoernooien PDC[/h] https://www.ad.nl/darts/geen-walk-on-girls-meer-bij-darttoernooien-pdc~a1c6b7cd/

Met onmiddellijke ingang zijn de zogenoemde walk-on-girls niet meer van de partij bij de grotere dartstoernooien van de PDC. De professionele organisatie heeft daartoe besloten in overleg met omroepbazen. Daarmee is een einde gekomen aan een lange traditie in het darts waarbij de spelers door wulpse dames onder luid gejoel naar het podium worden begeleid.

:unsure:De darters zijn ook te lelijk om naast deze vrouwen te lopen. :D ;)

Nog 1 keer dan.


Oh ja, feministen. De vrouwen met een mislukt leven die dat maar gaan gooien op het feit dat ze als vrouwen onderdrukt en als lustobject worden weggezet. Zij behoren tot het slachtoffer groepje dat alles als racisme ziet.

Volgens mij is het nog altijd zo dat die vrouwen die daar meelopen er zelf voor kiezen en er ook plezier in hebben. Maar nee, in 2018 bepaald een ander mislukt persoon dat voor jou. Wat is dat toch tegenwoordig dat je als groepje in minderheid meer voor elkaar kunt krijgen dan wanneer de meerderheid iets wil..
 
Oh ja, feministen. De vrouwen met een mislukt leven die dat maar gaan gooien op het feit dat ze als vrouwen onderdrukt en als lustobject worden weggezet. Zij behoren tot het slachtoffer groepje dat alles als racisme ziet.

Volgens mij is het nog altijd zo dat die vrouwen die daar meelopen er zelf voor kiezen en er ook plezier in hebben. Maar nee, in 2018 bepaald een ander mislukt persoon dat voor jou. Wat is dat toch tegenwoordig dat je als groepje in minderheid meer voor elkaar kunt krijgen dan wanneer de meerderheid iets wil..

Aan de ene kant begrijp ik dat wel. Maar ik denk ook dat die vrouwen er ook een hoop lol aan beleven. Daarnaast zijn ze nog redelijk fatsoenlijk gekleed, dus....

Ze hadden beter walk-on-guys bij de vrouwenafdeling (bestaat die?) kunnen plaatsen. Dan was alles weer in evenwicht.
 
Oh ja, feministen. De vrouwen met een mislukt leven die dat maar gaan gooien op het feit dat ze als vrouwen onderdrukt en als lustobject worden weggezet. Zij behoren tot het slachtoffer groepje dat alles als racisme ziet.

Volgens mij is het nog altijd zo dat die vrouwen die daar meelopen er zelf voor kiezen en er ook plezier in hebben. Maar nee, in 2018 bepaald een ander mislukt persoon dat voor jou. Wat is dat toch tegenwoordig dat je als groepje in minderheid meer voor elkaar kunt krijgen dan wanneer de meerderheid iets wil..

We gaan in het "vrije westen" dan ook maar de dames in een Burka hullen. Geen lustobjecten meer. De rondemiss bij het wielrennen zal ook wel worden afgeschaft, net zoals de dames in strak latex bij de F1 en de dames die bij het (kick)boksen met een bordje rondlopen om de volgende ronde aan te kondigen.
Ed Sheeran, ja, ik maak even een sprongetje, werd uitgefloten omdat ie een Grammy won, Dat had namelijk een vrouw moeten zijn....ik ben geen fan van zijn muziek, maar dit is iemand die op eigen kracht en met veel en hard werk de top heeft bereikt. Respect daarvoor. Maar de politiek correcte dametjes willen dat de prijs naar een vrouw gaat, om discriminatie tegen te gaan en om vrouwen te steunen. Ja, lees die nog maar eens een keer.
Belachelijk.
 
We gaan in het "vrije westen" dan ook maar de dames in een Burka hullen. Geen lustobjecten meer. De rondemiss bij het wielrennen zal ook wel worden afgeschaft, net zoals de dames in strak latex bij de F1 en de dames die bij het (kick)boksen met een bordje rondlopen om de volgende ronde aan te kondigen.
Ed Sheeran, ja, ik maak even een sprongetje, werd uitgefloten omdat ie een Grammy won, Dat had namelijk een vrouw moeten zijn....ik ben geen fan van zijn muziek, maar dit is iemand die op eigen kracht en met veel en hard werk de top heeft bereikt. Respect daarvoor. Maar de politiek correcte dametjes willen dat de prijs naar een vrouw gaat, om discriminatie tegen te gaan en om vrouwen te steunen. Ja, lees die nog maar eens een keer.
Belachelijk.

In plaats van zelf eens laten zien dat je als vrouw sterk bent lekker gaan kaffen op dingen die jou zogenaamd onderdrukken. Slappe kut excuusjes zoeken voor je eigen mislukte leventje. Misschien eens een voorbeeld nemen aan de vrouwen die wel iets laten zien in de wereld en niet bij de eerste beste tegenslag gaan twitteren met #metoo of zeggen dat ze gediscrimineerd worden. Je zult al snel zien dat zoiets meer respect oplevert dan continu met alles in de slachterofferrol te duiken.
 
Laatst bewerkt:
[h=1]Geen walk-on-girls meer bij darttoernooien PDC[/h] https://www.ad.nl/darts/geen-walk-on-girls-meer-bij-darttoernooien-pdc~a1c6b7cd/

Met onmiddellijke ingang zijn de zogenoemde walk-on-girls niet meer van de partij bij de grotere dartstoernooien van de PDC. De professionele organisatie heeft daartoe besloten in overleg met omroepbazen. Daarmee is een einde gekomen aan een lange traditie in het darts waarbij de spelers door wulpse dames onder luid gejoel naar het podium worden begeleid.

:unsure:De darters zijn ook te lelijk om naast deze vrouwen te lopen. :D ;)

Nog 1 keer dan.


Helemaal prima. Ik heb echt helemaal niks met die vleeskeuringen. Koop een blaadje, surf naar Playboy.com en ga daar lekker zitten kijken naar die aandachtsgeile huppeltrutjes.
Nutteloos volk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan