Darts

Op 4-2 en 2-2 in legs op dubbel 2 is het breekpunt geweest.
Ja en daarna in de laatste leg met 28 nog mis op dubbel 14 en 2 x op dubbel 7.
Is dat raak dan staat het 6-5 in sets. Het verschil kan groot zijn tussen net op 1 mm de dubbel missen of raak gooien.
 
Zoveel ontliepen ze elkaar niet.

36.51% (23/63) Checkouts 43.1% (25/58)
170 Hoogste checkout 170
101.13 Gemiddelden (3 darts) 103.67


Slechts 2 legs verschil.
Ik zeg ook niet dat Humphries sterk gooide. Net als Littler, 3 goeie darts afgewisseld met 3 dramatische darts. Dat in tegenstelling tot hun eerdere niveau waarbij het net robots leken. Humphries was beter met uitgooien, dat maakte het verschil, maar goed was het niet.
 
Ik zeg ook niet dat Humphries sterk gooide. Net als Littler, 3 goeie darts afgewisseld met 3 dramatische darts. Dat in tegenstelling tot hun eerdere niveau waarbij het net robots leken. Humphries was beter met uitgooien, dat maakte het verschil, maar goed was het niet.
In een finale halen de spelers doorgaans ook niet hun hoogste niveau. Er komt veel druk op de spelers te staan. Zeker als de wedstrijd vordert.
 
Ik zeg ook niet dat Humphries sterk gooide. Net als Littler, 3 goeie darts afgewisseld met 3 dramatische darts. Dat in tegenstelling tot hun eerdere niveau waarbij het net robots leken. Humphries was beter met uitgooien, dat maakte het verschil, maar goed was het niet.
Nou, minder dan in de halve finale, maar dit is wel een niveau, hoor. Over 11 sets. Humphries uiteindelijk toch de terechte winnaar, denk ik. Ik had een 16-jarige wereldkampioen toch ook raar gevonden.
 
Nou, minder dan in de halve finale, maar dit is wel een niveau, hoor. Over 11 sets. Humphries uiteindelijk toch de terechte winnaar, denk ik. Ik had een 16-jarige wereldkampioen toch ook raar gevonden.
Ik denk dat het voor Littler zelf ook beter is dat hij geen wereldkampioen geworden is. 16 (bijna 17) is gewoon nog een kind. Er zou zóveel op hem af komen, nog veel meer dan nu al het geval zou zijn. Lijkt me niet heel gezond.
 
Zoveel ontliepen ze elkaar niet.

36.51% (23/63) Checkouts 43.1% (25/58)
170 Hoogste checkout 170
101.13 Gemiddelden (3 darts) 103.67


Slechts 2 legs verschil.
Toch hogere averages en checkouts dan Barney Taylor PDC 2007, wat toendertijd als een der meest epische finales werd gezien. ;)
 
Toch hogere averages en checkouts dan Barney Taylor PDC 2007, wat toendertijd als een der meest epische finales werd gezien. ;)
Er zaten zeker geweldige checkouts tussen, maar averages zeggen niet alles, die slaan de wisselvalligheid namelijk over. Het was teveel op en neer nu qua kwalitatief darts.
 
Terug
Bovenaan Onderaan