Darts

Michael van Gerwen is uitgeschakeld op het EK Darts.
Hij verloor met 10-6 van de 21 jarige Nederlander Gian van Veen. (nr 68 wereldranglijst)
Een pijnlijke nederlaag voor Mighty Mike. Zit er een wisseling van de wacht aan te komen? :rolleyes:
V. Gerwen kan beter bij de NS aan het wisselspoor gaan werken.
 
Zit nu even naar die Van Van te kijken. Op 21-jarige leeftijd al een mooi dartslichaam gecreëerd. Knappe prestatie om even de halve finale te halen. Goed even geen deuk in een pakje boter, maar laatste 6 pijlen een 180 en een 167-finish.
 

Master Bates.
En dan veranderen naar iets onschuldigs zoals de SouthPark film ooit het zelfde overkwam en uiteindelijk 'bigger, longer and uncut' heet wat helemaal geen lading zou kunnen hebben.
 
Michael van Gerwen wint zijn eerste wedstrijd op het WK met 3-0 van Keane Barry en gaat door naar de volgende ronde.
 
En dan veranderen naar iets onschuldigs zoals de SouthPark film ooit het zelfde overkwam en uiteindelijk 'bigger, longer and uncut' heet wat helemaal geen lading zou kunnen hebben.

Nou... dat heb ik destijds in al mijn jeugdige naïviteit totaal niet zo opgevat toen :ROFL:

Kwam bij die film uit door naar 'de sneak' te gaan samen met mijn toenmalige vriendinnetje.
Ik vond het hilarisch.
Zij niet.

Niet lang vriend en vriendin geweest.
 

Master Bates.

Schitterend!
Veel aandacht is nu wel stijf op hem gericht
Master Bates heeft helaas verloren. Stond met 2-0 voor, maar verloor met 2-3.
Hij heeft aan het kortste eind getrokken. ;)
 
Ik zit een of andere 16-jarige darter te kijken. Niet alleen is zijn uiterlijk is al van een volwassen darter, maar hij staat een partij te gooien. Poe!
 
Ik zit een of andere 16-jarige darter te kijken. Niet alleen is zijn uiterlijk is al van een volwassen darter, maar hij staat een partij te gooien. Poe!
Die is wel 16 jaar oud, ziet er echter niet als 16 jarige uit, maar minstens 2 x zo oud.
 
Peter Wright verliest met 0-3 van Jim Williams en ligt er al uit.
WK nr. 4 geplaatst kan al naar huis. Hij had zich in de Kerstkleuren uitgedost en de clown is uit het toernooi. :clown: :bye:
 
Terug
Bovenaan Onderaan