Darts

MvG vandaag zijn eerste potje in de premier league gewonnen... 2de potje van de avond na een 4-1 voorsprong alsnog eraf gegooid met 4-6 door een ontketende Clayton.
 
Dames en heren.

Danny Noppert 2022 UK Open Champion.

11-10 gewonnen van Michael Smith. Ja Michael Smith die weer geen Major kan winnen 😂 arme jongen.

Helaas volg ik het darten niet meer sinds het niet meer op tv komt. Maar ik volg wel de ontwikkelingen via social media. Van Gerwen lag er weer vroeg uit, en Barney kon ook zijn biezen pakken na 1 wedstrijd. Gast kreeg 9 matchdarts om zijn partij te winnen, maar op z'n Barney's verloren.
 
Dames en heren.

Danny Noppert 2022 UK Open Champion.

11-10 gewonnen van Michael Smith. Ja Michael Smith die weer geen Major kan winnen 😂 arme jongen.

Helaas volg ik het darten niet meer sinds het niet meer op tv komt. Maar ik volg wel de ontwikkelingen via social media. Van Gerwen lag er weer vroeg uit, en Barney kon ook zijn biezen pakken na 1 wedstrijd. Gast kreeg 9 matchdarts om zijn partij te winnen, maar op z'n Barney's verloren.
Zozo dat is een hele grote prijs voor Noppert! :biceps:
 
Ik heb die -bizar slechte- partij even teruggekeken.
Sneu voor Bully Boy en een hoop mazzel voor The Freeze.

Maar dan komt dat interview in het Engels. Voor iemand die zijn brood verdient in Engeland en die in het bijkans tweetalige Nederland is opgegroeid, spreekt hij echt idioot slecht Engels. Slechter dan Van Gaal... :zien:
 
Het vierde toernooi van de European Tour draait uit op een Nederlandse finale. Noppert en v. Gerwen gaan het tegen elkaar opnemen na de afgelopen dagen bij vlagen echt indrukwekkend spel te hebben vertoond.
 
Van Gerwen is weer behoorlijk op dreef. Wint ook het 5e toernooi van de European Tour, wint van Gurney (met 113 gemiddeld!), Clayton, v. Duivenbode, Humphries en v.d. Bergh. Lijkt echt weer in vorm te komen!
 
Van Gerwen wint de Premier League. 11-10
Cullen mist dubbel 16 voor de wedstrijd. Van Gerwen raakt vervolgens de dubbel 14 en wint de finale.
 
Terug
Bovenaan Onderaan