Dante Rigo (M)

Dat begrijp ik wel, mislukt bij Sparta en ADO, wie zal dan belangstelling hebben? Ik vermoed clubs als Telstar of TOP Oss, maar ik vermeod dat Rigo dat niet wil, en dat die ook niet kunnen betalen wat Dante denkt te moeten verdienen.
Hij zal wel naar PEC gaan. Dat is zo'n club die 'm nog wel kan gebruiken.
 
Rigo was 7 jaar oud toen hij bij PSV kwam. Kan nog veel gebeuren sindsdien wat niet aan de scouting ligt
Hadden ze toch moeten kunnen zien op zijn zevende. Alleen op naam al moet je er niet aan beginnen :)
 
Sommige spelers die in de jeugd spelen blijken de switch naar A-voetbal op het niveau van een topclub niet te kunnen maken. Niks bijzonders, gebeurt gewoon. Next.
 
Ik was me helemaal suf aan het zoeken naar het topic... gelukkig had je hem al gevonden
Ben jij al bekend met de zoekfunctie van het forum :maniac:

btw, een contract voor een half jaar, spreekt weinig vertrouwen uit en vermoed dat we m gratis laten gaan.
 
Ben jij al bekend met de zoekfunctie van het forum :maniac:

btw, een contract voor een half jaar, spreekt weinig vertrouwen uit en vermoed dat we m gratis laten gaan.
Haha, ik was dat net van plan... maar ik was bij PSV-1 aan het zoeken(zit daar per 1-7-2021) dus ik dacht dat hij al in historie zat, maar daar vond ik hem niet.
 
Haha, ik was dat net van plan... maar ik was bij PSV-1 aan het zoeken(zit daar per 1-7-2021) dus ik dacht dat hij al in historie zat, maar daar vond ik hem niet.
Heb mij van de zomer al een keer rotgezocht naar dit topic, Dante was nergens vindbaar, niet in de selectie van PSV maar ook niet JPSV. Heb daarom meteen naar de zoekfunctie gegrepen toen er nieuws was.
Want hoewel hij dan bij PSV1 zit, hij heeft buiten de voorbereiding volgens mij nooit bij de selectie gezeten. Blijft een raar verhaal wat dat betreft.
 
Jammer dat het niks geworden is. Leek een groot talent. Maar goed. Dat was al enkele jaren duidelijk. Gek dat zo’n jongen dan toch bij PSV blijft.
 
Heb ik ergens een Vlaams Perzische oorlog gemist die uw houding jegens onze zuiderburen kan verklaren.
Nee. Het is meer gericht op de scouting van PSV die al 25 jaar lang meer dan 100 Belgen hier naar toe heeft gehaald waarvan nu alleen Vertessen lijkt te gaan slagen. Ik snap de hardnekkigheid hierin niet. Dit, terwijl de samenwerking met Elinkwijk is opgezegd waar jongens als Ibi, Aissati, Bazoer enz vandaan komen. De beste Belgische talenten komen niet naar PSV maar gaan naar Club Brugge, Anderlecht en Racing Genk of zelfs Standard. Wij scouten de derderangs talenten daar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan