Couhaib Driouech (A)

Retro

Assistent Coach
Het is officieel, aangezien oude topic niet heropend wordt ivm vakantie mods, maak ik een nieuwe topic aan. Welkom asahbi, bewijs het ongelijk van de criticasters 💪🏼

Hier artikel van psv-site:

Snelste speler van de eredivisie, met een betere techniek en voorzet dan Dennis Rommedahl en Yorbe Vertessen.

Ben benieuwd hoe hij het op een niveau hoger gaat doen!
En die waren met mindere techniek ook van meerwaarde. Ik ben benieuwd.

Nou welkom! Met alleen maar 11 basisspelers komen we het seizoen niet door dus ik hoop dat hij iets kan toevoegen aan onze mooie club.

Het is officieel, aangezien oude topic niet heropend wordt ivm vakantie mods, maak ik een nieuwe topic aan. Welkom asahbi, bewijs het ongelijk van de criticasters 💪🏼

Hier artikel van psv-site:
Mooi dat hij de kans krijgt om zich bij PSV te laten zien. 🙂

Lijkt een leuke, positieve jongen. Heb verder weinig van hem gezien. Welkom!

IK lees dat hij goed is maar te weinig rendement heeft. Ik hoop dat de trainersstaf daar wat aan kan gaan doen. We zullen het zien, want bij Sparta hebben ze hun zaakjes meestal prima voor mekaar.

Mooi dat het is gelukt om hem binnen te hengelen. Wisselspelers zijn belangrijker dan ooit en dit lijkt me een speler die je in bepaalde fases in kan zetten om een vermoeide tegenstander keihard af te straffen
Hij heeft een vijfjarig contract. Hij zal geen 5 jaar wisselspeler zijn. :rolleyes:

Hij heeft een vijfjarig contract. Hij zal geen 5 jaar wisselspeler zijn. :rolleyes:
Geen idee. Zon contract is ook om te voorkomen dat we straks moeten klagen dat hij nog maar een jaar vast ligt en we geen fatsoenlijk transferbedrag meer kunnen vragen

Terug
Bovenaan Onderaan