Couhaib Driouech (A)

Status
Je kunt niet meer reageren.
Wel jammer, maar snap dat je als club op een bepaald moment de deur sluit. Excelsior heeft zijn hand overspeelt ten koste van de speler. Excelsior moet nog maar in de Eredivisie blijven, hoewel 6 ptn. los van nr. 16, doelsaldo ook beter, maar wellicht zijn ze wat beter mee te dealen als ze eruit vliegen. Lijntje warm houden, als de interesse reëel was van PSV-zijde en geen paniekactie ivm Vertessen. Prima als je je ogen open hebt en een continue proces van verbetering wilt hebben omdat je top wilt zijn, als het maar geen "kopen, kopen, kopen!!" wordt. PSV heeft geen rijke oliesheik achter zich, wat ik helemaal goed vind, maar blaas jezelf financieel niet op. Kwaliteit en een top-tram creëeren kosten geld dat weet ik, maar laat de club alsjeblieft wel heel.
 
Wel jammer, maar snap dat je als club op een bepaald moment de deur sluit. Excelsior heeft zijn hand overspeelt ten koste van de speler. Excelsior moet nog maar in de Eredivisie blijven, hoewel 6 ptn. los van nr. 16, doelsaldo ook beter, maar wellicht zijn ze wat beter mee te dealen als ze eruit vliegen. Lijntje warm houden, als de interesse reëel was van PSV-zijde en geen paniekactie ivm Vertessen. Prima als je je ogen open hebt en een continue proces van verbetering wilt hebben omdat je top wilt zijn, als het maar geen "kopen, kopen, kopen!!" wordt. PSV heeft geen rijke oliesheik achter zich, wat ik helemaal goed vind, maar blaas jezelf financieel niet op. Kwaliteit en een top-tram creëeren kosten geld dat weet ik, maar laat de club alsjeblieft wel heel.
Als Excelsior degradeert heeft Excelsior wellicht zijn hand overspeeld. Als Excelsior zich handhaaft wellicht niet. Dat is de luttele miljoenen wel waard. Excelsior doet gewoon wat PSV niet gedaan heeft. Een speler laten gaan waarvoor nog geen vervanger is aangetrokken.
Voordat het seizoen begon wist iedereen al dat de wintertransferperiode zou eindigen op 1 februari middernacht. Als je het op de laatste dag aan laat komen is de kans groot dat het fout gaat. Daar zijn voorbeelden genoeg van. Als PSV in een vroeg stadium ( voor de transferperiode) tegen Vertessen had gezegd dat een wintertransfer niet mogelijk was dan was deze hele soap voorkomen. Als je weg wil kan je alleen na het seizoen naar een andere club. Zo moeilijk is het allemaal niet.
 
Als Excelsior degradeert heeft Excelsior wellicht zijn hand overspeeld. Als Excelsior zich handhaaft wellicht niet. Dat is de luttele miljoenen wel waard. Excelsior doet gewoon wat PSV niet gedaan heeft. Een speler laten gaan waarvoor nog geen vervanger is aangetrokken.
Voordat het seizoen begon wist iedereen al dat de wintertransferperiode zou eindigen op 1 februari middernacht. Als je het op de laatste dag aan laat komen is de kans groot dat het fout gaat. Daar zijn voorbeelden genoeg van. Als PSV in een vroeg stadium ( voor de transferperiode) tegen Vertessen had gezegd dat een wintertransfer niet mogelijk was dan was deze hele soap voorkomen. Als je weg wil kan je alleen na het seizoen naar een andere club. Zo moeilijk is het allemaal niet.

:up:dit. Precies dit.
 
Penalty 09.18: Goed punt, met helder beleid naar Vertessen was dit misschien voorkomen geweest. Dan weet je nog niet of een speler genoegen daar genoegen mee zal nemen, maar dat is dan het probleem van de speler. Contract is contract. In de zomer kan je op zoek, nu niet. Dan kom je ook niet in zo'n halsoverdekop-situatie terecht. Mooie tegenmening. (Y)
 
Gisteren een maat op bezoek gehad, dus geen tijd gehad om de soap van uur tot uur te volgen en dat was maar goed ook. Wat een drama allemaal. Driouech stond helemaal niet op mijn radar om psv te versterken. Meestal maken zulke spelers een tussenstap naar middenmoot of subtop. Maar toen Rik eenmaal aankondigde dat hij zou komen en ik zijn highlights zag raakte ik wel enthousiast. Daarom wel ergens balen dat ie uiteindelijk niet komt. Op zich staat Excelsior in zijn recht om speler aan zijn contract te houden, zeker als een club zich zo laat meldt in de window. Laat het een goede les zijn voor Earnest.

Ach ja, als het eindresultaat is dat Babadi bijtekent door toegenomen perspectief op speeltijd door het afketsen van Driouech, dan is dit het best denkbare scenario.

En iedereen die wel gelooft in jinxen, maar niet in een Schepper moeten maar met mij even met mij een robbertje vechten in het religie topic. Misschien moet je voortaan ook maar amuletten dragen tegen de kwaadaardige invloed van jinxen 😜

En ach ja, in mijn enthousiasme iets te vroeg een topic geopend na ijs en wederdienende van Rik wat normaal gesproken altijd een garantie is dat iets rond is. Ik vergeef het mezelf. Jullie mij ook? 😄 Scheelt dat we dit topic milieuvriendelijk kunnen recyclen
 

Earnest Stewart cynisch: "Er kwam van de andere kant iets bij"​


"Daar zal van alles in meegespeeld hebben, ook de keuze van Excelsior, omdat zij de speler in bezit hebben. We waren onderweg om het voor elkaar te krijgen, maar er kwam vanaf de andere kant iets bij. Financieel? Er speelde veel mee", aldus Stewart.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan