Couhaib Driouech (A)

Status
Je kunt niet meer reageren.
Zit volgens mij ook wel een goede kop op.


Ben heel benieuwd naar zijn eerste reactie als PSV'er. Kan overigens aan mij liggen dat ik niet naar de juiste cijfertjes zit te kijken, maar deze jongen heeft toch een snellere sprint als Vertessen?
 
En is dat dan een Bossche -esch? :maniac:
Nee, meer de ch als in Ziyech, maar dan de Marokkaanse versie. Persoonlijk vind ik ch niet echt de klank duiden. Sch is beter. Het is eigenlijk het beste te duiden met de sssss van de leraar in de klas die tegen de leerlingen zegt dat ze hun bek moeten houden.
 
Nee, meer de ch als in Ziyech, maar dan de Marokkaanse versie. Persoonlijk vind ik ch niet echt de klank duiden. Sch is beter. Het is eigenlijk het beste te duiden met de sssss van de leraar in de klas die tegen de leerlingen zegt dat ze hun bek moeten houden.
Wordt echt tijd voor een forummeeting, heb nu nog geen idee hoe het klinkt. Of neem ff een geluidsfragment op en plaats die hier ;)
 
Nee, meer de ch als in Ziyech, maar dan de Marokkaanse versie. Persoonlijk vind ik ch niet echt de klank duiden. Sch is beter. Het is eigenlijk het beste te duiden met de sssss van de leraar in de klas die tegen de leerlingen zegt dat ze hun bek moeten houden.
Ssjj ?
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan