Cody Gakpo (A)

Voor dat geld en de CL bonus haal je 3 directe versterkingen. Salaris platform zal er dan wel aangaan maar dat komt van het aanwezige potje. Denk dat je er dan niet op achteruit gaat.

Of we er (veel) op vooruit gaan ligt er maar net aan wie worden gehaald. Kon allemaal nog weleens lastig worden
 
Er is op de linksback positie en in de breedte van de selectie (vooral voorin) nog een hoop te winnen. Ik heb alleen niet een grenzeloos vertrouwen in onze scouting en TD. Dit wordt toch wel een test case: kunnen ze ook in de laatste week van de transferperiode onze selectie nog op orde brengen.
 
Ze zijn bij United helemaal gek geworden, ik vind 50 ex bonussen ook veel te veel voor Gakpo, en ja, 80 voor Antony ook. Maar we kunnen blijven zeuren dat Gakpo meer waard is dan Antony maar de kopende partij vindt dat niet.
Gakpo gaat het niet redden bij United maar dan hebben wij de centen binnen. Hij heeft voorbeelden zat van spelers die het niet hebben gered in de PL, zou het zonde vinden, maar kan me er dan niet druk meer om maken. Het contract wat hij gaat tekenen zal wel heel lucratief zijn. Zal over 1 of 2 jaar wel verkocht worden.
 
En jammer dat er in de dagen voor de voor PSV zo belangrijke topper meer over een van onze spelers en geld gepraat wordt dan over het duel zelf.
Hopelijk gaat het er aan de Herdgang dezer dagen anders aan toe, anders wordt het eerder een afgang dan het verwachte billenknijpen met happy end.
 
Ze zijn bij United helemaal gek geworden, ik vind 50 ex bonussen ook veel te veel voor Gakpo, en ja, 80 voor Antony ook. Maar we kunnen blijven zeuren dat Gakpo meer waard is dan Antony maar de kopende partij vindt dat niet.
Gakpo gaat het niet redden bij United maar dan hebben wij de centen binnen. Hij heeft voorbeelden zat van spelers die het niet hebben gered in de PL, zou het zonde vinden, maar kan me er dan niet druk meer om maken. Het contract wat hij gaat tekenen zal wel heel lucratief zijn. Zal over 1 of 2 jaar wel verkocht worden.
Of verhuurd aan een Griekse of Turkse club, nadat hij een jaar op de bank heeft gezeten. :cautious:
Een 5 jarig contract met een dik salaris, maar niet meer voetballen. Hij zal niet de eerste zijn die dat overkomt en zeker ook niet de laatste.
Voorbeeld Donny van de Beek die wegkwijnde op de Engelse bank.
Cody Gakpo kan zich nog bedenken. Een overgang naar Manchester United is om meerdere redenen niet erg slim. :zien:
 
Cody Gakpo kan zich nog bedenken. Een overgang naar Manchester United is om meerdere redenen niet erg slim. :zien:

Geld word gestort, of je om de 3 dagen speelt of 3x per jaar dus zijn keuze is snel gemaakt. PL is stap te hoog, PL+MU is stap+verkeerde club dus dubbel pech. Mja fame en geld zit al langer in zijn hoofd en daarom speelt die ook als natte krant hier, dus dit proces hou je niet tegen. Cashen en hem zien falen straks
 
Ik denk dat Cody voor 60 ex bonus weggaat eerlijk gezegd. En ik denk dat hij het in tegenstelling tot Memphis en Vd Beek het wel gaat redden daar. Waarom? Heel simpel, de man kan gewoon echt heel goed voetballen en niemand had drie jaar geleden verwacht dat Cody zover zou komen. Kijk maar naar een Dumfries om maar een voorbeeld te noemen. Nuchtere persoonlijkheden die wat beter met externe druk kunnen omgaan en alles wat erbij komt kijken.

Memphis was in zijn Manu tijd met teveel randzaken bezig. Vd Beek is chronisch overschat qua voetbal.
 
Of verhuurd aan een Griekse of Turkse club, nadat hij een jaar op de bank heeft gezeten. :cautious:
Een 5 jarig contract met een dik salaris, maar niet meer voetballen. Hij zal niet de eerste zijn die dat overkomt en zeker ook niet de laatste.
Voorbeeld Donny van de Beek die wegkwijnde op de Engelse bank.
Cody Gakpo kan zich nog bedenken. Een overgang naar Manchester United is om meerdere redenen niet erg slim. :zien:
Dat kan ook nog, iets in mij zegt ook dat hij dit dolgraag wil vanwege het salaris dat hij gaat krijgen en dat mag ook.
Voor ons heel makkelijk oordelen dat hij een andere route moet nemen, maar als die route niet gaat zoals je gehoopt had gooi je een hele hoop geld weg. Natuurlijk zijn er mensen die zeggen dat 3 miljoen per jaar ook genoeg is, maar als je er 5 of 6 kan krijgen begrijp ik de verleiding ook nog. Cody zal er zelf ook wel van overtuigd zijn dat hij het gaat redden neem ik aan, maar de voor gehouden hele vette vis helpt wel om je beslissing te maken.
Aan de andere kant plukt PSV hier ook de vruchten van, want ik denk dat ze dit bedrag nooit meer gaan krijgen voor hem, dus allebei blij.
 
Ik ben ervan overtuigd dat alles al geregeld is. PSV wil de focus op de wedstrijd hebben maar ook tijd winnen om in rust spelers te spreken. Na de wedstrijd wordt bekend gemaakt dat hij gaat vertrekken. Immers komt MU donderdag met 35 aan is dat genoeg. Nee. Maar wat doe je dan Nee zeggen en hopen dat ze met hoger bod komen. Wellicht ja maar dan is het vrijdag of zaterdag. Heb je nog 5 dagen om hopelijk basssis spelers te vinden. En geen laatste minuut paniek aankopen. Vandaar mijn overtuiging.
 
Ik ben ervan overtuigd dat alles al geregeld is. PSV wil de focus op de wedstrijd hebben maar ook tijd winnen om in rust spelers te spreken. Na de wedstrijd wordt bekend gemaakt dat hij gaat vertrekken. Immers komt MU donderdag met 35 aan is dat genoeg. Nee. Maar wat doe je dan Nee zeggen en hopen dat ze met hoger bod komen. Wellicht ja maar dan is het vrijdag of zaterdag. Heb je nog 5 dagen om hopelijk basssis spelers te vinden. En geen laatste minuut paniek aankopen. Vandaar mijn overtuiging.
Denk ik ook het is in kannen en kruiken.
 
Ik ben ervan overtuigd dat alles al geregeld is.
Volgens Elfrink een mondelinge toezegging. Psv wacht op CL plaatsing waarmee het bedrag hoger gaat worden. Gewoon eigen belangen voorop zetten. Psv hoeft natuurlijk niet te verkopen. De gevraagde 50 miljoen zal wel flink hoger gaan uitvallen mocht Gakpo na CL plaatsing alsnog willen vertrekken, wat ik niet verwacht overigens
 
Ik ben ervan overtuigd dat alles al geregeld is. PSV wil de focus op de wedstrijd hebben maar ook tijd winnen om in rust spelers te spreken. Na de wedstrijd wordt bekend gemaakt dat hij gaat vertrekken. Immers komt MU donderdag met 35 aan is dat genoeg. Nee. Maar wat doe je dan Nee zeggen en hopen dat ze met hoger bod komen. Wellicht ja maar dan is het vrijdag of zaterdag. Heb je nog 5 dagen om hopelijk basssis spelers te vinden. En geen laatste minuut paniek aankopen. Vandaar mijn overtuiging.
Of gewoon lekker niet verkopen. Mijn God, PSV kan ook eens een keer de poot stijf houden. Is niet verboden natuurlijk 🙄
 
Of gewoon lekker niet verkopen. Mijn God, PSV kan ook eens een keer de poot stijf houden. Is niet verboden natuurlijk 🙄
Tja, Ajax kan het zich misschien veroorloven als ze ‘nee’ zeggen en die speler door een blessure vervolgens niet goed te kunnen verkopen. PSV kan eigenlijk geen nee zeggen tegen boden boven de 50mln.

Ik hoop overigens dat hij blijft, maar ook met Gakpo heb je geen zekerheid dat je even kampioen wordt. Je kan hierdoor wel financieel daadkrachtiger zijn in de toekomst.

Zou het wel ongelofelijk zuur vinden een week voor de transferdeadline.
 
.
Tenzij Gakpo zelf al heeft besloten zich binnen 2 seizoenen echt financieel onafhankelijk te maken..
Volgens mij heeft hij gewoon een contract toch?! Het gaat erom dat ik altijd het gevoel krijg dat PSV overal maar aan mee wil werken, vooral niet te moeilijk doen en lief zijn voor spelers die weg willen. Schijt daaraan! Zou John ook eens moeten zeggen
 
Volgens mij heeft hij gewoon een contract toch?! Het gaat erom dat ik altijd het gevoel krijg dat PSV overal maar aan mee wil werken, vooral niet te moeilijk doen en lief zijn voor spelers die weg willen. Schijt daaraan! Zou John ook eens moeten zeggen
Zeker als het zo laat is. Als een speler niet voor 1 augustus weg is blijft hij gewoon.
Luckassen mag overigens elke dag vertrekken. :bye:
 
  • Leuk
Reactions: Bas
Of gewoon lekker niet verkopen. Mijn God, PSV kan ook eens een keer de poot stijf houden. Is niet verboden natuurlijk 🙄
Niet voor dat soort geld. Hij gaat Lozano en Depay evenaren of overtreffen als de geruchten kloppen.

Ik vraag me af of dat niveau niet wat te hoog gegrepen is voor Cody maar je weet niet of je kunt vliegen als je de sprong niet maakt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan