Bruma (A)

Jongens, face it.....niemand heeft trek in PSV !!! We krijgen onze steunpilaren niet verkocht voor het gewenste bedrag en de potentiele versterkingen zoals Lyanco, Bruma en Alvarez zien PSV als " provincieclubje" niet zitten. Zelfs een snotneus als Van den Berg van PEC wil geen tussenstap bij een Topclub als PSV, maar kiest direct voor de absolute top Liverpool. PSV heeft nauwelijks uitstraling, is niet sexy genoeg en we zullen het met de broodkruimels moeten doen ....geen kassa-gerinkel de komende weken, maar berusten in onze situatie en nog een seizoen met vrijwel dezelfde spelers, dus ook Lozano en Bergwijn en Pereiro, Zoet, Luuk en alle andere bekende spelers. Niemand gaat weg en wat we erbij krijgen zijn slechts middelmarige spelers die eerder zouden volstaan bij een club buiten de Top 5 in de eredivisie. Kortom, geen deelname CL en weinig hoop op succes in de eredivisie.
En al krijgt PSV 40M voor Bergwijn dan zegt dat me nog niets. Wél als ze alsnog Lyanco en Bruma halen voor 30M. Twee toppers, waarvan Lyanco een absolute jackpot voor PSV zou zijn.
 
Jongens, face it.....niemand heeft trek in PSV !!! We krijgen onze steunpilaren niet verkocht voor het gewenste bedrag en de potentiele versterkingen zoals Lyanco, Bruma en Alvarez zien PSV als " provincieclubje" niet zitten. Zelfs een snotneus als Van den Berg van PEC wil geen tussenstap bij een Topclub als PSV, maar kiest direct voor de absolute top Liverpool. PSV heeft nauwelijks uitstraling, is niet sexy genoeg en we zullen het met de broodkruimels moeten doen ....geen kassa-gerinkel de komende weken, maar berusten in onze situatie en nog een seizoen met vrijwel dezelfde spelers, dus ook Lozano en Bergwijn en Pereiro, Zoet, Luuk en alle andere bekende spelers. Niemand gaat weg en wat we erbij krijgen zijn slechts middelmarige spelers die eerder zouden volstaan bij een club buiten de Top 5 in de eredivisie. Kortom, geen deelname CL en weinig hoop op succes in de eredivisie.

Tot nu toe zijn we officieel een basisspeler kwijt (Schwaab) en een basisspeler waarschijnlijk ook maar daar is officieel nog niks over bekend (Angelino).

Verder wat wisselspelers.
Voor die 2 posities is er dus nood aan de man. Voor de rest is de basis nog intact waarmee "we" maar op een punt geen kampioen zijn geworden.
En even eerlijk niet een club die Bergwijn en Lozano heeft staan op de oliesjeik clubs koopt dan een buitenspeler voor 15 miljoen .

Dat jongeren voortaan liever voor het buitenland gaan heeft niks met sexy te maken alleen met knaken.
Van Rekik tot Malen, van Peeters tot Van Aanholt allemaal spelers die op zeer jonge leeftijd vertrokken en dan nu zou het ineens komen hey sexy niveau van P.S.V., zelfs na afgelopen seizoen vertrekken bij meerdere Nederlandse clubs jeugdige talenten naar het buitenland, allemaal zeggen ze door het fantastische plan, ik denk door het grote geld.

Betreft dat de spelers die ze wilde kopen (nog) niet aangetrokken of inmiddels afgeketst zijn kan meerdere redenen hebben, als Torino voor Lynaco 20 miljoen vraagt gaat P.S.V. dat gewoon niet betalen.
Dan wordt er geschakeld, en dat er daarover niks uitlekt kan betekenen dat er niks is of dat de betrokken partijen niks loslaten. Ik ga liever voor het laatste.
 
Tot nu toe zijn we officieel een basisspeler kwijt (Schwaab) en een basisspeler waarschijnlijk ook maar daar is officieel nog niks over bekend (Angelino).

Verder wat wisselspelers.
Voor die 2 posities is er dus nood aan de man. Voor de rest is de basis nog intact waarmee "we" maar op een punt geen kampioen zijn geworden.
En even eerlijk niet een club die Bergwijn en Lozano heeft staan op de oliesjeik clubs koopt dan een buitenspeler voor 15 miljoen .

Dat jongeren voortaan liever voor het buitenland gaan heeft niks met sexy te maken alleen met knaken.
Van Rekik tot Malen, van Peeters tot Van Aanholt allemaal spelers die op zeer jonge leeftijd vertrokken en dan nu zou het ineens komen hey sexy niveau van P.S.V., zelfs na afgelopen seizoen vertrekken bij meerdere Nederlandse clubs jeugdige talenten naar het buitenland, allemaal zeggen ze door het fantastische plan, ik denk door het grote geld.

Betreft dat de spelers die ze wilde kopen (nog) niet aangetrokken of inmiddels afgeketst zijn kan meerdere redenen hebben, als Torino voor Lynaco 20 miljoen vraagt gaat P.S.V. dat gewoon niet betalen.
Dan wordt er geschakeld, en dat er daarover niks uitlekt kan betekenen dat er niks is of dat de betrokken partijen niks loslaten. Ik ga liever voor het laatste.
Thank you. Lijken wel een stel menstruerende vrouwen hierboven:D
Voor de RCV en LB mogen de komende weken versterkingen komen. Zo lang er verder niemand verkocht is, dan zijn wij gewoon intact en klaar voor de VCL. In het ergste geval verliezen we een aanvaller rond die tijd. Nou, dan staan Gakpo en Malen ook paraat. Ik maak mij echt geen zorgen over Basel. Als we voor de competitie maar klaar zijn.
 
'Bruma laat PSV links liggen en kiest voor FC Porto'

link

Armindo Tué Na Bangna, kortweg Bruma, komt niet naar PSV. De 24-jarige Portugees geeft de voorkeur aan een terugkeer naar Portugal en staat op het punt een contract te tekenen bij FC Porto.

Dat meldt ABola dinsdag.
 
Bruma já não vai para o FC Porto. O empresário do jogador, Catió Baldé, confirmou à TSF que o jogador está a caminho do PSV Eindhoven. Dirigentes do clube holandês estiveram, nesta terça-feira, em Lisboa reunidos com o jogador português e, de acordo, com o empresário de Bruma, apresentaram uma proposta superior à dos 'dragões. O FC Porto estava a oferecer ao Leipzig, clube onde Bruma joga atualmente, 15 milhões para fechar o negócio, mas a oferta do PSV Eindhoven suplantou esta quantia.

Vertaling.
Bruma gaat niet naar Porto. De zaakwaarnemer van de speleer, Catió Baldé, bevestigde aan TSF (radiozender) dat de speler naar PSV gaat.
Directieleden van de Nederlandse club waren dinsdag in Lissabon samen met de speler en hebben een beter bod uitgebracht dan Porto. Porto had een bod uitgebracht aan Leipzig van 15 miljoen EURO maar de offerte van PSV was beter.

TSF is trouwens een serieuze zender, geen roddelzender
 
Nou mag toch hopen van niet. Wat een slecht rendement voor zo'n speler en dan heb ik het nog niet over het bedrag. Dan hadden ze die Alvarez of Lyanco ook wel kunnen halen. Geef dan gewoon Gakpo of Malen het vertrouwen als buitenspeler.
 
Heeft PSV hier het geld wel direct voor? Of moet er eerst nog een speler verkocht worden, zoals een Bergwijn om dit te bewerkstelligen?
 
PSV bevestigt het bericht van de spelersmakelaar niet. ,,Zolang er geen handtekeningen staan, doen wij dat niet”, zegt woordvoerder Thijs Slegers.

link

Maar PSV ontkent het ook niet.

D9-MlzjXsAEgCtE.jpg:large
 
Laatst bewerkt:
Bericht zag ik niet meer aankomen :zien:

Laat ik het eens heel positief benaderen: blijkbaar heeft PSV de middelen om zoveel geld uit te geven aan deze positie, terwijl de verdediging nog helemaal niet op orde is. Dus we kunnen ook in de verdediging 'gewoon' nog investeringen verwachten...

Wesley Hoedt mag weg. Zou 12 mln waard zijn en dat zal niet méér worden als speler weg mag. Bij PSV kan hij CL spelen en zich misschien zelfs in het Nederlands elftal spelen. Pieters erbij voor de breedte, en dan nog een RCV.
 
Hoedt is wel een goede suggestie maar ook een linkspoot.

Bruma zag ik niet meer aankomen! Kan me voorstellen dat de transfer van Lozano dan ook snel bekend gemaakt wordt.
James R. Wordt overal aangeboden als ruilmiddel tot nu toe en weinig meer met Napoli in verband gebracht.

Ik ben wel positief over Bruma. Snelle dribbelaar die op beide flanken en op 10 kan spelen. Jarenlang gescout en stond te boek als een vd grootste wingers.
Ook wel leuk dat ook wij een bekende naam kunnen halen ipv alleen die :SC:

Nu snel door naar de verdediging JdJ!
 
Begint henk een beetje wanhopig te worden? Erg hoge transfersom en blijkbaar bieden wij meer salaris dan Porto wilde aanbieden.
 
Ach als we Promes al zien als een geweldige versterking voor Ajax moeten we deze gast ook een kans geven. Ik ben ook niet kapot van zijn rendement, maar daarnaast weet ik ook dat wij in een competitie spelen tegen teams als Emmen en RKC.

EN NU EEN VERDEDIGER!
 
Terug
Bovenaan Onderaan