Bruma (A)

Die gaan mogelijk allebei weg. We kunnen ook wachten tot we geen spelers meer over hebben.

Ik heb liever beiden verkocht, en dat er met het geld de hele verdediging gerenoveerd wordt, dan dadelijk wanneer Lozano en Bergwijn blijven en je daar nog Malen, Gakpo en Bruma naast hebt, terwijl we Hendrix naar achteren brengen bij gebrek aan beters..
 
Ongelooflijk als deze transfer van Bruma doorgaat. We hebben nog steeds Bergwijn als vleugelaanvaller en Gakpo speelt er ook. Vijftien Miljoen, te belachelijk voor woorden. We hebben zoveel talenten, en je hoeft ze alleen maar salaris te betalen bovendien. Alleen voor Lyanco zou ik als PSV zijnde de knip opentrekken en 15M neerleggen mocht Torino daarmee akkoord gaan.
 
Ik denk dat dat betekent dat ze al meer weten over spelers die weggaan. Anders heeft het totaal geen nut om de knip te trekken voor deze Bruma. En zelfs als er eentje vertrekt, heeft dat al geen zin.

Haal van het geld wat je nu steekt in deze Bruma een goede verdediger en zorg ervoor dat Malen verlengt. Ongelooflijk, Malen heeft nog altijd niet verlengd, maar er wordt wel de volle mep betaald voor deze Bruma.
 
Ongelooflijk als deze transfer van Bruma doorgaat. We hebben nog steeds Bergwijn als vleugelaanvaller en Gakpo speelt er ook. Vijftien Miljoen, te belachelijk voor woorden. We hebben zoveel talenten, en je hoeft ze alleen maar salaris te betalen bovendien. Alleen voor Lyanco zou ik als PSV zijnde de knip opentrekken en 15M neerleggen mocht Torino daarmee akkoord gaan.
Het is zó ongelooflijk, dat ik het gewoon niet geloven kan. Zou inderdaad een bloody shame zijn. Zelfs áls Bergwijn én Lozano vertrekken, dat ben ik verre van overtuigd dat PSV 15 mln zou moeten uitgeven aan dit eeuwige talent met slechte stats en nu al meer clubs versleten dan dat ie doelpunten heeft gemaakt.
 
Hoewel ik 15 miljoen erg veel geld vind, denk ik dat Bruma een revelatie kan worden in de eredivisie. Hij doet me een beetje denken aan Sadio Mané: supersnel, fysiek sterk, goeie techniek. Alleen is Mané natuurlijk wel een klasse beter.

PSV zal sterke aanwijzingen hebben dat Lozano en/of Bergwijn vertrekt. Neemt niet weg dat ik liever zie dat we 15 miljoen neertellen voor bijvoorbeeld Lyanco, de verdediging is immers onze grote achilleshiel.
En dat er beter een rechtsbuiten gehaald had kunnen worden. Linksbuitens hebben we tenslotte al.
 
Ik snap hier helemaal niks van. Zelfs als Bergwijn vertrekt hebben we Gakpo en Malen nog (die beide betere stats kunnen weerleggen dan deze bruma). Maar nee we gaan de broodnodige miljoenen weer over de balk gooien en laten andere posities onbezet..
 
En weer betaalt psv een megabedrag voor een aanvaller maar haakt tegelijkertijd af als een goede verdediger net zoveel kost.. Straks gaan ze nog op de laatste dag een transfervrije cv halen. Een linksback van de 2e Bundesliga zijn ze al aan het regelen. JdJ als opvolger van Brands: oude wijn in nieuwe zakken.
 
Het goede nieuws is dat PSV genoeg geld heeft. Het slechte nieuws is dat dat waarschijnlijk niet aan een verdediger wordt uitgegeven. Tenzij JdJ mij gaat verrassen.
 
Ik snap dit wel, Bergwijn en Lozano gaan weg, 2 topaanvallers. Deze moeten vervangen worden maar tegelijkertijd willen we de jeugd niet teveel in de weg zitten, maar om nou die erfenis over te laten aan Gakpo en Malen dat lijkt me wat te gek. Robben en Bruma erbij is perfect; Robben speelt lang niet alles en we spelen veel wedstrijden dit jaar. Dus genoeg ruimte en speeltijd voor Gakpo en Malen.

Bruma lijkt me een uitstekende vervanger voor Bergwijn, en dan Robben voor Lozano!
 
Ik snap dit wel, Bergwijn en Lozano gaan weg, 2 topaanvallers. Deze moeten vervangen worden maar tegelijkertijd willen we de jeugd niet teveel in de weg zitten, maar om nou die erfenis over te laten aan Gakpo en Malen dat lijkt me wat te gek. Robben en Bruma erbij is perfect; Robben speelt lang niet alles en we spelen veel wedstrijden dit jaar. Dus genoeg ruimte en speeltijd voor Gakpo en Malen.

Bruma lijkt me een uitstekende vervanger voor Bergwijn, en dan Robben voor Lozano!

Nee, dan is een CV al zeker weg en laten we dat over aan...uhh, eentje hebben we zojuist verhuurd en....nou ja er zal bij PSV-019 vast wel een CV rondlopen. Zolang we maar bergen aanvallers hebben.
 
Nee, dan is een CV al zeker weg en laten we dat over aan...uhh, eentje hebben we zojuist verhuurd en....nou ja er zal bij PSV-019 vast wel een CV rondlopen. Zolang we maar bergen aanvallers hebben.
Aanval is de beste verdediging ja...
 
Jongens. We zijn daarnaast ook overtuigd van het feit dat Bruma als rechtsvoor wordt gehaald (wat nog steeds logisch klinkt hoor).
Maar wat nou als hij als nummer 10 gehaald wordt? Hij heeft het afgelopen seizoen meer op 10 gespeeld bij Leipzig dan op de vleugel (oké, vooral omdat Leipzig zonder vleugelspelers speelt). Maar toch.. Een creatieve middenvelder zou ik ook niet vervelend vinden.
 
Jongens. We zijn daarnaast ook overtuigd van het feit dat Bruma als rechtsvoor wordt gehaald (wat nog steeds logisch klinkt hoor).
Maar wat nou als hij als nummer 10 gehaald wordt? Hij heeft het afgelopen seizoen meer op 10 gespeeld bij Leipzig dan op de vleugel (oké, vooral omdat Leipzig zonder vleugelspelers speelt). Maar toch.. Een creatieve middenvelder zou ik ook niet vervelend vinden.
Ligt eraan, hoeveel doelpunten heeft hij in die rol gemaakt.
 
Ik snap dit wel, Bergwijn en Lozano gaan weg, 2 topaanvallers. Deze moeten vervangen worden maar tegelijkertijd willen we de jeugd niet teveel in de weg zitten, maar om nou die erfenis over te laten aan Gakpo en Malen dat lijkt me wat te gek. Robben en Bruma erbij is perfect; Robben speelt lang niet alles en we spelen veel wedstrijden dit jaar. Dus genoeg ruimte en speeltijd voor Gakpo en Malen.

Bruma lijkt me een uitstekende vervanger voor Bergwijn, en dan Robben voor Lozano!
Als het nog lang duurt voordat we een selectie rond hebben spelen we alleen nog maar eredivisie en voor de beker,
 
Ik zie hier wel de hand van John de Jong in. Hij werkt graag gestructureerd de scoutingmapjes af in chronologische volgorde. Eerst kwam hij met Robben, toen Afellay, Pieters en nu Bruma. Als het goed is is De Jong nu ergens in mapje 2018 aanbeland. Benieuwd met wat voor sigaar uit eigen doos hij nu mee komt.
 
Ik zie hier wel de hand van John de Jong in. Hij werkt graag gestructureerd de scoutingmapjes af in chronologische volgorde. Eerst kwam hij met Robben, toen Afellay, Pieters en nu Bruma. Als het goed is is De Jong nu ergens in mapje 2018 aanbeland. Benieuwd met wat voor sigaar uit eigen doos hij nu mee komt.

:unsure: Memphis Depay? ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan