Bruma (A)

Misschien dat er een bordje moet komen te hangen:
“Het kan zijn dat vervanging in een andere volgorde wordt geregeld dan vertrek”.
Ik reken JdJ niet af op roddels, die zich notabene tegenspreken. Volgens de ene bron wil PSV een recordbedrag betalen, volgens de andere bron juist niet en is men alleen nog in de informerende fase.
Het vertrek van Obispo doet mij vermoeden dat ze juist op zoek zijn naar een defensieve versterking. Met Viergever, Luckassen en Sainsbury centraal ga je het niet winnen. Ik verwacht dus nog een speler die basiswaardig is.
 
Misschien dat er een bordje moet komen te hangen:
“Het kan zijn dat vervanging in een andere volgorde wordt geregeld dan vertrek”.
Ik reken JdJ niet af op roddels, die zich notabene tegenspreken. Volgens de ene bron wil PSV een recordbedrag betalen, volgens de andere bron juist niet en is men alleen nog in de informerende fase.
Het vertrek van Obispo doet mij vermoeden dat ze juist op zoek zijn naar een defensieve versterking. Met Viergever, Luckassen en Sainsbury centraal ga je het niet winnen. Ik verwacht dus nog een speler die basiswaardig is.


dat gaat er zeker komen..

transfer van bruma lijkt toch wel concreet te worden nu
 
R

Karim Rekik??? :sleep::sick:
Jaaaahh....laten we Rekik terughalen....JDJ, geen scouts meer nodig....resultaten uit het verleden, zeker garanties voor de toekomst en dan doen we er Jeffrey Bruma bij....Peppie en Kokkie uit een niet al te ver verleden...dus Karim en Jeffrey als ons nieuwe/Oude CV-duo....:sneaky:
 
Jaaaahh....laten we Rekik terughalen....JDJ, geen scouts meer nodig....resultaten uit het verleden, zeker garanties voor de toekomst en dan doen we er Jeffrey Bruma bij....Peppie en Kokkie uit een niet al te ver verleden...dus Karim en Jeffrey als ons nieuwe/Oude CV-duo....:sneaky:

nou daar zou PSV direct voor tekenen hoor.. als dat zou kunnen..
 
Tja wat wil je met die 2 klungelscouten {lees: lichtgewichten), die wij in huis hebben. Zowel Vennegoor alsook Hesselink zijn daar totaal ongeschikt voor.

Tja waar ik mijn twijfels heb over Jeffrey Bruma (blessures) denk ik dat Karim Rekik een meer dan goede centrum verdediger is voor P.S.V. is in Duitsland ook goed op de been gebleven.

Over de aanvaller Bruma als het rond komt en officieel bekend gemaakt wordt denk ik dat niet snel daarna het vertrek van of Bergwijn of Lozano of beide bekend gemaakt zal worden.
En dan vind ik deze speler een hele leuke transfer die ik voor de transferwindow/geruchtenmolen niet verwacht had.
 
Van VP (dus voor wat het waard is): Een forse tegenvaller voor PSV: de Portugese aanvaller Bruma lijkt wéér niet naar Eindhoven te komen. FC Porto heeft beet, zo meldt O Jogo maandagochtend.
 
(Ik kopieer mijn text maar even vanuit het ajax topic hiernaartoe, lijkt het me meer op zijn plek)

Leipzig is een club die ik sterker inschat dan pakweg PSV of Ajax, en een toonbeeld van een club die erg goed scout en waar spelers daadwerkelijk beter worden. Ze hebben een verdediging om van te watertanden met de sterke Orban, de rising star Konáte en de zeer getalenteerde Uppamenco als jonge fransozen. Op de vleugels twee Duitse internationals als backs. Dat Bruma dit seizoen weinig gespeelt heeft komt met name ook doordat ze in een systeem (zijn gaan) spelen zonder echte vleugels, omdat Werner, Kampl, Poulsen en Laimer veel meer vanuit de as spelen (met goede resultaten in als de Pokal finale en een knappe 3e plek in de Bundesliga). Dat Bruma "slechts" van leipzig komt zou ik dus niet eens zozeer als een nadeel zien. Echter vraag ik me wel af het een slimme zet is voor PSV; hij kreeg n voor eredivisie-begrippen zeer riant salaris in Duitsland en is natuurlijk ook niet voor niets een speler die mag vertrekken. Dus al met al zie ik meer in een speler als Mukiele (hun RB-backup) voor als Dumfries vertrekt of hun LB-backup Sarrachi. Jonge en getalenteerde spelers die momenteel op de bank zitten achter jonge Duits-elftal internationals..

Een interessante optie zou zijn om Lozano (die ook in Duitsland wel indruk maakte door zijn goal op het WK) naar Leipzig te zien gaan (als Werner vertrekt voor hun zeker een interessante aanvallende versterking) en in ruil daarvoor bijvoorbeeld twee goede verdedigers + 20 miljoen binnen te halen. Zeker ook gezien een deel van de financiele inkomsten voor Lozano naar vorige clubs terug zullen vloeien maakt zo"n ruildeal in mijn ogen zeer interessant.

(Excuus voor deze uitwijding binnen het Ajax topic)
 
En weer vissen we achter het net. Dóórpakken lijken ze bij PSV niet te kunnen. Misschien is het ook maar goed zo, want Gakpo kan ook als linkerspits/linker vleugelaanvaller uit de voeten. Centen op zak houden en vol voor goede verdedigers gaan.
 
Laatst bewerkt:
Leipzig is een club die ik sterker inschat dan pakweg PSV of Ajax, en een toonbeeld van een club die erg goed scout en waar spelers daadwerkelijk beter worden. Ze hebben een verdediging om van te watertanden met de sterke Orban, de rising star Konáte en de zeer getalenteerde Uppamenco als jonge fransozen. Op de vleugels twee Duitse internationals als backs. Dat Bruma dit seizoen weinig gespeelt heeft komt met name ook doordat ze in een systeem (zijn gaan) spelen zonder echte vleugels, omdat Werner, Kampl, Poulsen en Laimer veel meer vanuit de as spelen (met goede resultaten in als de Pokal finale en een knappe 3e plek in de Bundesliga). Dat Bruma "slechts" van leipzig komt zou ik dus niet eens zozeer als een nadeel zien. Echter vraag ik me wel af het een slimme zet is voor PSV; hij kreeg n voor eredivisie-begrippen zeer riant salaris in Duitsland en is natuurlijk ook niet voor niets een speler die mag vertrekken. Dus al met al zie ik meer in een speler als Mukiele (hun RB-backup) voor als Dumfries vertrekt of hun LB-backup Sarrachi. Jonge en getalenteerde spelers die momenteel op de bank zitten achter jonge Duits-elftal internationals..

Een interessante optie zou zijn om Lozano (die ook in Duitsland wel indruk maakte door zijn goal op het WK) naar Leipzig te zien gaan (als Werner vertrekt voor hun zeker een interessante aanvallende versterking) en in ruil daarvoor bijvoorbeeld twee goede verdedigers + 20 miljoen binnen te halen. Zeker ook gezien een deel van de financiele inkomsten voor Lozano naar vorige clubs terug zullen vloeien maakt zo"n ruildeal in mijn ogen zeer interessant.

(Excuus voor deze uitwijding binnen het Ajax topic)

Iemand die dit even doorstuurt naar John de Jong?
 
Jongens, face it.....niemand heeft trek in PSV !!! We krijgen onze steunpilaren niet verkocht voor het gewenste bedrag en de potentiele versterkingen zoals Lyanco, Bruma en Alvarez zien PSV als " provincieclubje" niet zitten. Zelfs een snotneus als Van den Berg van PEC wil geen tussenstap bij een Topclub als PSV, maar kiest direct voor de absolute top Liverpool. PSV heeft nauwelijks uitstraling, is niet sexy genoeg en we zullen het met de broodkruimels moeten doen ....geen kassa-gerinkel de komende weken, maar berusten in onze situatie en nog een seizoen met vrijwel dezelfde spelers, dus ook Lozano en Bergwijn en Pereiro, Zoet, Luuk en alle andere bekende spelers. Niemand gaat weg en wat we erbij krijgen zijn slechts middelmarige spelers die eerder zouden volstaan bij een club buiten de Top 5 in de eredivisie. Kortom, geen deelname CL en weinig hoop op succes in de eredivisie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan