Bruma (A)

10 miljoen nu bieden en uiteindelijk 12 miljoen euro betalen om Bruma vast te leggen....ik heb iig veel meer vertrouwen in Bruma, dan in Romero...ik denk dat wij Romero niet meer terug zullen zien in het shirt van PSV...

Dat denk ik ook niet, maar in deze Bruma heb ik ook niet zo heel veel vertrouwen.
 
10 miljoen nu bieden en uiteindelijk 12 miljoen euro betalen om Bruma vast te leggen....ik heb iig veel meer vertrouwen in Bruma, dan in Romero...ik denk dat wij Romero niet meer terug zullen zien in het shirt van PSV...
Dat denk ik ook niet.
Heimwee + slepende blessure = exit PSV...:sad:
 
Misschien leuke speler, maar voorlopig maakt hij het niet waar en dus is 10 mln veel te veel. Stats van onze eigen jeugd zijn beter.
 
Ik denk dat Schwaab te weinig krediet krijgt. Heeft meer dan nuttig gespeeld voor PSV.
Het probleem was dat PSV te veel van die nuttige krachten had die altijd een 5,5-6 haalden. In het hart van je verdediging heb je minimaal een 8 nodig met naast hem een 6-7, wil je goed voetbal spelen en kampioen worden. Het spel van PSV was door de aanwezigheid van die twee te veel risicomijdend en angstig. Want beide waren in alles net niet, snelheid, keihard kunnen verdedigen c.q. positioneel zo goed staan waardoor harde tackels niet nodig zouden zijn.
 
Het probleem was dat PSV te veel van die nuttige krachten had die altijd een 5,5-6 haalden. In het hart van je verdediging heb je minimaal een 8 nodig met naast hem een 6-7, wil je goed voetbal spelen en kampioen worden. Het spel van PSV was door de aanwezigheid van die twee te veel risicomijdend en angstig. Want beide waren in alles net niet, snelheid, keihard kunnen verdedigen c.q. positioneel zo goed staan waardoor harde tackels niet nodig zouden zijn.


Klopt, "we" waren al snel tevreden. Ik wil alleen aangeven dat ik Schwaab geen miskoop vind, mede niet vanwege z'n belangrijke rol in het elftal (buiten het veld). PSV zal echt meer moeten investeren om een ausputzer van naam aan te trekken.
 
Klopt, "we" waren al snel tevreden. Ik wil alleen aangeven dat ik Schwaab geen miskoop vind, mede niet vanwege z'n belangrijke rol in het elftal (buiten het veld). PSV zal echt meer moeten investeren om een ausputzer van naam aan te trekken.


Zo'n Jaap Stam, een kerel zonder knieën, met aluminium noppen waar vlak voor de wedstrijd nog bramen aan geveild zijn.
 
15M voor een linksbuiten, de positie die het meest bezet is bij ons? Next!
Daarom mijn suggestie in topic aanvallers voor Florinel Coman. Geen zekere topper, maar leuk betaalbaar voetballertje die Gakpo en andere spelers van concurrentie voorziet. Als je een aanvaller voor 15 mln haalt, dan loopt die vooral de eigen jeugd in de weg.
 
Gakpo heeft imo geen concurrentie nodig. Die jongen geeft altijd alles, en van mij mag hij per direkt in de basis komen.
 
Gakpo heeft imo geen concurrentie nodig. Die jongen geeft altijd alles, en van mij mag hij per direkt in de basis komen.
Concurrentie is altijd goed. En vervanging noodzakelijk. Gakpo kan ook geblesseerd of geschorst raken. Om over vorm nog maar te zwijgen.
 
Ik heb er ook geen vertrouwen in dat Bruma van toegevoegde waarde is voor PSV. Hij kán uit de voeten als rechtsbuiten, maar hij is gewoon linksbuiten, waar we (tot nog toe) al vier van hebben. Tien miljoen is veel te veel geld voor een speler die in 27 wedstrijden maar tot drie goals en drie assists kwam.
 
Rádio Renascença: PSV gaat record breken voor Portugees international

link

PSV heeft op dit moment de beste papieren om Armindo Tué Na Bangna, kortweg Bruma, in te lijven, zo verzekert het Portugese radionetwerk Rádio Renascença vrijdagavond. De Eindhovense club heeft naar verluidt een bedrag van vijftien miljoen euro over voor de 24-jarige flankspeler van RB Leipzig. Nooit eerder betaalde men meer voor een speler: Mateja Kezman g eldt met een transfersom van veertien miljoen euro nog altijd als de duurste inkomende transfer in de clubhistorie.

Heet gerucht uit Portugal: PSV gaat Kezman-record breken voor Bruma

link

Diverse Portugese media, waaronder SAPO Desporto, weten te melden dat Bruma op weg is naar PSV. De Portugese aanvaller zou voor 15 miljoen euro de overstap maken naar Eindhoven. Mocht de transfer daadwerkelijk rond komen, zou het de duurste inkomende transfer uit de clubhistorie van PSV zijn.


:unsure: We zullen zien of dit waar is of niet. :cautious:
 
Laatst bewerkt:
We hebben Lozano of Bergwijn niet eens verkocht.. En dan gaan we in plaats van een verdediger, een linker vleugelaanvaller halen..
 
Terug
Bovenaan Onderaan