Bruma (A)

Bruma is kampioen geworden met Olympiakos en heeft ook nog gescoord
in de kampioenswedstrijd tegen Panatinaikos. In de 97e minuut de 3-1.
Laat hem maar daar.
Wel de enige speler die bij PSV onder contract staat en een kampioenschap kan vieren dit jaar?
 
Geruchten gaan dat Olmpiakos de optie wil lichten. Zou dan 7 miljoen meer opleveren dan menigeen hier dacht. Leg je nog steeds 5,5mlj bij.

Lijkt me eigenlijk best goed nieuws. Bij Olmpiakos deed hij het prima maar nou ook weer niet zo goed dat je denkt. Dat kunstje moet hij hier ook kunnen.
In één klap 7 miljoen voor Bruma en van zijn salaris verlost zijn zou dan best prima zijn.
 
Lijkt me eigenlijk best goed nieuws. Bij Olmpiakos deed hij het prima maar nou ook weer niet zo goed dat je denkt. Dat kunstje moet hij hier ook kunnen.
In één klap 7 miljoen voor Bruma en van zijn salaris verlost zijn zou dan best prima zijn.
Idem, hopen dat we Luckassen en Guti ook kwijt kunnen raken. Verlies nemen, ff janken, en dan door.
 
Dat verlies nemen he, PSV doet niet anders. Het is een wonder dat ze financieel het plaatje rondkrijgen.
Ik denk dat er op Lozano en Bergwijn wel wat winst is gedraaid. En t.o.v. ajax kunnen we dit seizoen 29 miljoen euro verlies nemen op spelers. ;)

Geen club is zoveel kwijt aan zaakwaarnemers als Ajax: 33 miljoen in één seizoen:

 
Geruchten gaan dat Olmpiakos de optie wil lichten. Zou dan 7 miljoen meer opleveren dan menigeen hier dacht. Leg je nog steeds 5,5mlj bij.

Bruma 7 mil, Doan 5 mil, Luckassen 1.5mil?, Guti 3 mil. Zouden we toch maar weer 16.5 miljoen terug kunnen krijgen voor onze miskopen, wel 30,5 miljoen voor betaald... Maar wel de mindere speler weer uit de selectie. Verkopen, vergeten en focus op de toekomst.
 
Bruma 7 mil, Doan 5 mil, Luckassen 1.5mil?, Guti 3 mil. Zouden we toch maar weer 16.5 miljoen terug kunnen krijgen voor onze miskopen, wel 30,5 miljoen voor betaald... Maar wel de mindere speler weer uit de selectie. Verkopen, vergeten en focus op de toekomst.
Het blijft ook zo dat je soms miskopen hebt, dat kun je niet ontwijken. Daarnaast is het ook zo dat spelers in general nu minder waard zijn door corona, dus dat is ook een pechfactor in deze miskopen. Is natuurlijk ook zo dat je voor minder geld een goeie speler kan halen.
 
Het blijft ook zo dat je soms miskopen hebt, dat kun je niet ontwijken. Daarnaast is het ook zo dat spelers in general nu minder waard zijn door corona, dus dat is ook een pechfactor in deze miskopen. Is natuurlijk ook zo dat je voor minder geld een goeie speler kan halen.
Jupp, gelukkig hebben we tegenwoordig een prima jeugdopleiding waar steeds vaker talent uit doorbreekt. Zo’n verkoop van 30+ miljoen compenseert een hoop.
 
Jupp, gelukkig hebben we tegenwoordig een prima jeugdopleiding waar steeds vaker talent uit doorbreekt. Zo’n verkoop van 30+ miljoen compenseert een hoop.
En de jeugd ziet er meer veelbelovend uit dan eerder. Saibari, Sambo, Fofana, Antonisse, Obispo bijvoorbeeld. Hopelijk toch weer 2 a 3 die het gaan redden.

(Of ik ben een delusional optimist :sneaky: )
 
Bruma 7 mil, Doan 5 mil, Luckassen 1.5mil?, Guti 3 mil. Zouden we toch maar weer 16.5 miljoen terug kunnen krijgen voor onze miskopen, wel 30,5 miljoen voor betaald... Maar wel de mindere speler weer uit de selectie. Verkopen, vergeten en focus op de toekomst.
Ik vind Doan nog niet zo’n miskoop. Is een beetje wat je er van kon verwachten, en wellicht net iets te duur gekocht. Een prima speler voor de bank, maar die hebben we al genoeg. Is hij trouwens te duur voor ook.
Bruma was zo‘n Alves of Vleminckx: 1 seizoen een piek, en nu weer terug op zijn normale niveau. Dus duidelijk te duur gehaald. Guti was neem ik aan vooral een dienst aan Lozano. We zullen maar zeggen dat zijn transfersom de koop van zijn vriendje heeft gecompenseerd. En Luckassen? Die was gratis eigenlijk al zonde van het salaris. En dat kon je van tevoren nog weten ook.
Dus inderdaad: verkopen, vergeten en spelers halen die PSV beter gaan maken.
 
En de jeugd ziet er meer veelbelovend uit dan eerder. Saibari, Sambo, Fofana, Antonisse, Obispo bijvoorbeeld. Hopelijk toch weer 2 a 3 die het gaan redden.

(Of ik ben een delusional optimist :sneaky: )
En het toptalent vertessen! Nee zonder gekheid Sambo, Fofana en Antonisse & Ledezma zie ik echt nog wel een hele goede ontwikkeling maken bij PSV. Gewoon volgend jaar lekker wat invalbeurten geven PSV 1 net zo als bij Malen, Bergwijn en Gakpo gebeurde dan komt dat vanzelf wel goed hopelijk. Ik verwacht dat obispo volgend seizoen veel gaat spelen, Schmidt heeft z’n vertrouwen over hem uitgesproken en ook al is die 22, die gozer kan wel voetballen goede mentaliteit ook volgens mij.
 
En het toptalent vertessen! Nee zonder gekheid Sambo, Fofana en Antonisse & Ledezma zie ik echt nog wel een hele goede ontwikkeling maken bij PSV. Gewoon volgend jaar lekker wat invalbeurten geven PSV 1 net zo als bij Malen, Bergwijn en Gakpo gebeurde dan komt dat vanzelf wel goed hopelijk. Ik verwacht dat obispo volgend seizoen veel gaat spelen, Schmidt heeft z’n vertrouwen over hem uitgesproken en ook al is die 22, die gozer kan wel voetballen goede mentaliteit ook volgens mij.
Vind het ook altijd opvallend dat ik van meerdere mensen die Teze, Gakpo en Obispo van dichtbij hebben meegemaakt, altijd dachten dat Obispo het verst zou kunnen komen. Dat hoeft natuurlijk niet veel te zeggen, maar geeft wel wat vertrouwen. Volgend jaar met Teze en Obispo centraal achterin, dat zou wel wat zijn.

Maar terug naar Bruma: Ik gun het die jongen ook zeker als hij lekker daar kan blijven. Ongetwijfeld is het weer daar beter naar zijn smaak, en in Nederland moet hij opboksen tegen een berg van kritiek. Want ook als hij wel prima speelt, zal het verhaal van 'miskoop' altijd blijven. Voor iedereen beter dus.
 
Bruma 7 mil, Doan 5 mil, Luckassen 1.5mil?, Guti 3 mil. Zouden we toch maar weer 16.5 miljoen terug kunnen krijgen voor onze miskopen, wel 30,5 miljoen voor betaald... Maar wel de mindere speler weer uit de selectie. Verkopen, vergeten en focus op de toekomst.

Verkopen en vergeten, deels eens, maar dan ook je Hoofd Inkoop eruit lazeren. Als mijn procurement head er zo'n puinhoop van zou maken, mocht 'ie meteen het pand verlaten. Via het raam.
 
Lijkt me eigenlijk best goed nieuws. Bij Olmpiakos deed hij het prima maar nou ook weer niet zo goed dat je denkt. Dat kunstje moet hij hier ook kunnen.
In één klap 7 miljoen voor Bruma en van zijn salaris verlost zijn zou dan best prima zijn.
Net de staatsloterij. Een lot kopen van 30 euro met oud en nieuw en blij zijn met een tientje. Dit beleid moet afgestraft worden met een vertrek van zowel de Jong als Gerbrands.
 
Net de staatsloterij. Een lot kopen van 30 euro met oud en nieuw en blij zijn met een tientje. Dit beleid moet afgestraft worden met een vertrek van zowel de Jong als Gerbrands.
Nouja ik ben niet blij met de aankoop. Maar dit is wel beter dan verwacht gezien de situatie van de zomer. Zeg maar best case in a shit situation.
 
Terug
Bovenaan Onderaan