PerfectPSV
Aanvoerder
Jetten heeft echt 'n heel sterke campagne. Zie je ook terug in de peilingen. Hoop dat 'ie terug komt als klimaat minister.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Omtzigt had daar ook niet mee moeten beginnen. Tenzij ie wat zetels van het cda wil..Wat een aanvallen over en weer tussen Pieter Omtzigt en Henri Bontenbal over het oude CDA.
Toch vind ik het Jetten in debatten niet slecht doen... Ik zou niet op hem stemmen, en hij weet ook wel dat D66 tegen een.forse nederlaag gaat aanlopen - maar dat gezegd hebbende, houdt hij zich goed.Hij is zelfs verkiesbaar. 92 jaar oud en staat op de D'66 lijst op nr. 79. Kaag op 80 en Pechtold op 78 en daar voor nog wat ministers en staatsecretarissen die alllemaal niet de kamer in willen.
Rob Jetten moet wel heel erg geduwd worden zeg.![]()
Klopt.Toch vind ik het Jetten in debatten niet slecht doen... Ik zou niet op hem stemmen, en hij weet ook wel dat D66 tegen een.forse nederlaag gaat aanlopen - maar dat gezegd hebbende, houdt hij zich goed.
Kwam er sterk uit, ook wel zijn onderwerp natuurlijk.Toch vind ik het Jetten in debatten niet slecht doen... Ik zou niet op hem stemmen, en hij weet ook wel dat D66 tegen een.forse nederlaag gaat aanlopen - maar dat gezegd hebbende, houdt hij zich goed.
Jetten is een compleet ander persoon geworden. Fel, altijd op de inhoud. M.i. ook goed klimaat beleid gevoerd.Toch vind ik het Jetten in debatten niet slecht doen... Ik zou niet op hem stemmen, en hij weet ook wel dat D66 tegen een.forse nederlaag gaat aanlopen - maar dat gezegd hebbende, houdt hij zich goed.
Politiek staat bol van keuzes.Wat ik wilde aantonen is dat het huisvestingsprobleem een keuze is.
Heb ik een debat gemist? Of heb je het over 'n andere Dilan?Dilan komt erg sterk over vanavond. Zij snapt hoe de wereld in elkaar zit en hoe beleid in de praktijk uitwerkt. Denk dat zij veel mensen weet te overtuigen met haar krachtige verhaal.
Vond haar niet sterk eerlijk gezegd.Dilan komt erg sterk over vanavond. Zij snapt hoe de wereld in elkaar zit en hoe beleid in de praktijk uitwerkt. Denk dat zij veel mensen weet te overtuigen met haar krachtige verhaal.
Wat was er krachtig aan haar verhaal? Ik heb het niet gehoordDilan komt erg sterk over vanavond. Zij snapt hoe de wereld in elkaar zit en hoe beleid in de praktijk uitwerkt. Denk dat zij veel mensen weet te overtuigen met haar krachtige verhaal.
Ja21, bbb, fvd, sgp en nsp sluiten de pvv niet uit.. daar zitten buiten de vvd aardig wat zetels..Makkelijk scoren dit. Als de VVD al in een kabinet-Wilders zou gaan zitten, is er geen enkele andere grote partij die dit ook zou doen. Dus premier Wilders gaat nooit gebeuren en dat weet Yesilgoz ook.
![]()
VVD-leider Yesilgöz stapt niet in een kabinet met Wilders als premier: 'Doe ik niet'
VVD-lijsttrekker Dilan Yesilgöz stapt niet in een kabinet waarin PVV-leider Geert Wilders premier is. Daarmee schaaft Yesilgöz iets aan haar standpunt dat zij de PVV bij voorbaat niet uitsluit.www.nu.nl
Niet genoeg voor een coalitie. En als je met NSP de NSC bedoelt vallen die ook af.Ja21, bbb, fvd, sgp en nsp sluiten de pvv niet uit.. daar zitten buiten de vvd aardig wat zetels..
Typisch VVD, loze beloftes, vragen ontwijken. Maar voor de rest prima beslissing!Makkelijk scoren dit. Als de VVD al in een kabinet-Wilders zou gaan zitten, is er geen enkele andere grote partij die dit ook zou doen. Dus premier Wilders gaat nooit gebeuren en dat weet Yesilgoz ook.
![]()
VVD-leider Yesilgöz stapt niet in een kabinet met Wilders als premier: 'Doe ik niet'
VVD-lijsttrekker Dilan Yesilgöz stapt niet in een kabinet waarin PVV-leider Geert Wilders premier is. Daarmee schaaft Yesilgöz iets aan haar standpunt dat zij de PVV bij voorbaat niet uitsluit.www.nu.nl
Klopt, merkt wel dat die minder ervaring heeft en wordt ook wel afgerekend op het oude CDA, maar daarvoor sta je er ook.Bontenbal heeft het heel zwaar vanavond.