J.B.
Grootste PSV-kenner 2022
Zo, dat ziet er een stuk beter uit na wat kleine aanpassingen..Normaal ga ik niet maar als psv zo dicht bij de titel komt moet ik toch maar gaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Zo, dat ziet er een stuk beter uit na wat kleine aanpassingen..Normaal ga ik niet maar als psv zo dicht bij de titel komt moet ik toch maar gaan.
Elk land krijgt wat het verdient.
Bekijk bijlage 6185
Timmermans wist ook wel dat er vooral een rechtse doelgroep zou zijn bij sbs. Het zal ook nul effect hebben op de Timmermans achterban en sbs had een leuke Wilders quote. Iedereen blij toch? Schimmelpennick zet zijn stukjes altijd stevig aan natuurlijk..Schimmelpenninck vergeet erbij te vermelden dat de zielige mevrouw een vraag voor Omtzigt had. Was best vreemd en lomp dat Timmermans het woord pakte en ik vind het wel mooi dat hij daarvoor werd afgestraft.
Heerlijke column. Nee, het helpt het debat niet, maar ik denk dat links om te beginnen weer eens gewoon boos mag zijn, in plaats van altijd dat begrip voor bekrompenheid, egoïsme en platheid onder het mom van 'democratie'Elk land krijgt wat het verdient.
Bekijk bijlage 6185
Dat doet men obv de huidige peilingen, omdat ze bang zijn voor een rechts kabinet (ik overigens ook). En die peilingen kloppen nooit, zeker omdat 60% ook nog zwevend schijnt te zijn. Geen peil op te trekken dus...Ja, veel strategische stemmen op links, wat inderdaad ook ten koste lijkt te gaan van Volt.Ook mijn partij, wat mij betreft de enige die echt voor radicale (maar haalbare) veranderingen durft te gaan.
Met 1 kanttekening: als ze falen verrechtst de samenleving nog veel harder dan nu al het geval is.Omg PVDA nu naast VVD op plek 1. Het kan! Het kan écht, een progressief kabinet!
Omg PVDA nu naast VVD op plek 1. Het kan! Het kan écht, een progressief kabinet!
Nsc is christelijk conservatief. Ik zou 'm niet zomaar op rechts indelen. Hij weet ook dat hij op sociaal economisch gebied niets aan de vvd heeft.Tuurlijk niet. Ruim 70 zetels voor de vvd, pvv en nsc tegen 27 van de pvda. Die rechts conservatieven hebben al ruim gewonnen. Er komt hooguit een paars light uit.
Hah nee, want als PvdA de grootste wordt, mogen ze het voortouw nemen in de formatie en kunnen ze rechts negeren en over centrum/links gaan.Tuurlijk niet. Ruim 70 zetels voor de vvd, pvv en nsc tegen 27 van de pvda. Die rechts conservatieven hebben al ruim gewonnen. Er komt hooguit een paars light uit.
Als ze eventueel de grootste worden kan het nog zijn dat ze niet in de regering komen. (Het is overigens niet alleen PVDA, maar Groen Links PVDA)Hah nee, want als PvdA de grootste wordt, mogen ze het voortouw nemen in de formatie en kunnen ze rechts negeren en over centrum/links gaan.
Hah nee, want als PvdA de grootste wordt, mogen ze het voortouw nemen in de formatie en kunnen ze rechts negeren en over centrum/links gaan.
Volgens mij is het mogelijk als je NSC overtuigt en dan met SP, D66, Volt en Partij voor de Dieren gaat. Eventueel Bontenbal lief aankijken.Met als wetenschap dat je dan alle resterende partijen nodig hebt voor een meerderheid? Dream on…
Ik acht de kans dat PvdD in zee gaat met NSC en CDA nihil.Volgens mij is het mogelijk als je NSC overtuigt en dan met SP, D66, Volt en Partij voor de Dieren gaat. Eventueel Bontenbal lief aankijken.
Ik denk dat ze het alternatief - een extreemrechtste regering met VVD, PVV, BBB en NSC - koste wat het kost willen voorkomen.Ik acht de kans dat PvdD in zee gaat met NSC en CDA nihil.
Volgens mij is het mogelijk als je NSC overtuigt en dan met SP, D66, Volt en Partij voor de Dieren gaat. Eventueel Bontenbal lief aankijken.
Interessante typo...Nac zal zijn standpunt op migratie niet loslaten. Dus dat zal er echt niet gaan komen.
NSC focust zich vooral op arbeidsmigratie, niet op mensen die vluchten uit oorlogsgebied. Ik denk dat er een deal te maken valt.Nsc zal zijn standpunt op migratie niet loslaten. Dus dat zal er echt niet gaan komen.
NSC focust zich vooral op arbeidsmigratie, niet op mensen die vluchten uit oorlogsgebied. Ik denk dat er een deal te maken valt.