vb0ss
Winnaar wedstrijdvoorspellingen Eredivisie in 2015
Ja, ik plaats dit in politiek, dit is geen algemeen nieuws, mensen voelen zich gesteund door de gure wind die waait en gaan daarmee over tot actie.
Mens voelt*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Ja, ik plaats dit in politiek, dit is geen algemeen nieuws, mensen voelen zich gesteund door de gure wind die waait en gaan daarmee over tot actie.
Nope, genoeg meer verhalen van eenzelfde strekking, alleen bleef het daarbij veelal bij schelden. Maar ook daarbij voelt men zich gesterkt door de gure wind. En doen alsof dit slechts één geïsoleerd incident is en er verder niets aan de hand is gaat deze beweging sowieso niet afremmen.Mens voelt*
Mensen voelen een samenlevingscrisis.Mens voelt*
Mensen voelen een samenlevingscrisis.
Dit dus. De mensen die dit doen zijn vaak dezelfde types die niemand het land in willen laten omdat je dan "terroristen binnen laat". Als je mensen aanvalt vanwege een geloofsovertuiging doe je precies 't zelfde wat die terroristen doen.Men denkt niet meer na. Iemand aanvallen vanwege een geloofsovertuiging doet mij denken aan de kruistochten die ooit gehouden werden. We zijn als samenleving dus niet zoveel verder gekomen.
Men denkt nog minder na dan dat, iedere asielzoeker is een moslim in de belevingswereld van die mensen. Hoe Wilders in zijn betogen in de 2e kamer die 2 op 1 hoop gooit is ook walgelijk. Crimineel = moslim = asielzoeker. Het ontmenselijken gaat hard zogezegd.Men denkt niet meer na. Iemand aanvallen vanwege een geloofsovertuiging doet mij denken aan de kruistochten die ooit gehouden werden. We zijn als samenleving dus niet zoveel verder gekomen.
De mensen die ik spreek die vroeger altijd pvda gestemd hebben vinden dat de pvda hen toen aan rechts verkocht heeft. De pvda werd het schoothondje van de vvd. Alles geprivatiseerd en de macht uit handen gegeven aan de bedrijven. Dat doet ontzettend pijn bij die grote groep hardwerkende Nederlanders die nu rond de pensioenleeftijd zitten. Die gaan zo 1, 2, 3 niet weer op de pvda stemmen. Maar.. dat is in mijn omgeving.
Dit is voor het tijdperk Wilders 1 inderdaad nog nooit voorgekomen.Zo werkt fascisme. Levensgevaarlijk.
T is een trend geworden. Treurig genoegZo werkt fascisme. Levensgevaarlijk.
Dit is voor het tijdperk Wilders 1 inderdaad nog nooit voorgekomen.
Uiteraard toen ook. Fascisme is van alle tijden. Het is nu alleen salonfähig aan het worden.
Dat was het in de jaren 30 vorige eeuw ook. De mensheid is niets verder gekomen. Zo lees ik over plunderingen in Spanje na de overstromingen, dan vraag ik mij echt af wat voor soort mensheid we aan het worden zijn in Europa. Als ik dan hoor en zie hoe het gaat in de Filipijnen na de typhoon van afgelopen week wat een arm land is tov Spanje waarbij men elkaars bezittingen wel met rust laat vraag ik mij wel af waarom we dit soort praktijken meemaken in Europa.
Misschien hebben we als mensheid gewoon om de zoveel jaar een rock bottom nodig om weer even te waarderen wat we hebben en waar het echt om gaat.Dat was het in de jaren 30 vorige eeuw ook. De mensheid is niets verder gekomen. Zo lees ik over plunderingen in Spanje na de overstromingen, dan vraag ik mij echt af wat voor soort mensheid we aan het worden zijn in Europa. Als ik dan hoor en zie hoe het gaat in de Filipijnen na de typhoon van afgelopen week wat een arm land is tov Spanje waarbij men elkaars bezittingen wel met rust laat vraag ik mij wel af waarom we dit soort praktijken meemaken in Europa.
Tja, ik had de hoop dat de pandemie die rock bottom zou zijn. Dat viel vies tegen.Misschien hebben we als mensheid gewoon om de zoveel jaar een rock bottom nodig om weer even te waarderen wat we hebben en waar het echt om gaat.
Was wel een voorproefje van hoe we uit het niets keihard tegenover elkaar kunnen staan.Tja, ik had de hoop dat de pandemie die rock bottom zou zijn. Dat viel vies tegen.
Lul niet zo dom, joh!Was wel een voorproefje van hoe we uit het niets keihard tegenover elkaar kunnen staan.
Mensen die meer hebben, willen alsmaar meer. Arme mensen hebben vaak meer oog voor elkaar. Denk ik.Dat was het in de jaren 30 vorige eeuw ook. De mensheid is niets verder gekomen. Zo lees ik over plunderingen in Spanje na de overstromingen, dan vraag ik mij echt af wat voor soort mensheid we aan het worden zijn in Europa. Als ik dan hoor en zie hoe het gaat in de Filipijnen na de typhoon van afgelopen week wat een arm land is tov Spanje waarbij men elkaars bezittingen wel met rust laat vraag ik mij wel af waarom we dit soort praktijken meemaken in Europa.
Staatssecretaris Idsinga (Financiën) afgetreden: 'Wordt openlijk aan mij getwijfeld' https://nos.nl/l/2542855
Het eerste ontslag van het kabinet is een feit.