Balázs Dzsudzsák

The Joker

Assistent Coach
De betere spelers van PSV zijn in deze tijd niet meer goed genoeg voor een CL deelnemer uit een groot land. tenzij hij naar Cyprus zou gaan, aldus vd Gijp maandag. We hebben geen Ruudjes, Robbens, en van Bommeltjes meer waardoor de grote clubs graag zaken met ons deden. balasz is van het niveau HSV.

Balazs is van het niveau PSV.
 
Klopt. In de uitwedstrijden heb je bijna niets aan hem.
Hij moet maar eens een belangrijke uitwedstrijd tegen de grotere clubs voor psv beslissen voordat hij grote ambities uitspreekt. Een beetje zelfreflexie zou bij Balasz op zijn plaats zijn.

Hoe kom je daar nu weer bij, dat je in de uitwedstrijden niks aan hem hebt. Dat lees ik sinds Van der Gijp dat maandagavond riep ook overal. Wat een onzin die ook nog klakkeloos wordt overgenomen door iedereen.

Afgelopen twee uitwedstrijden was hij niet goed inderdaad. De belangrijkste uitwedstrijd daarvoor, tegen HSV, speelde hij na Ajax thuis de beste wedstrijd van het seizoen voor PSV. Ik snap dus werkelijk niet waar iedereen het opeens over heeft.

En fijn ook dat Derksen in de wereld helpt dat Dzsudzsak dingen eist. Dzsudzsak heeft met de club gepraat en gezegd wat hij wilde volgend jaar. Schijnbaar heeft hij ambities. Als zijn ambities kunnen uitkomen bij PSV blijft hij gewoon hier, anders wil hij het hogerop zoeken. En geef hem eens ongelijk. Goede linksbuitens zijn schaars en een carriere van een voetballer duurt maar 15 jaar.

Ik word echt depressief van alles wat ik de laatste dagen over PSV - spelers lees.
 
De belangrijkste uitwedstrijd daarvoor, tegen HSV, speelde hij na Ajax thuis de beste wedstrijd van het seizoen voor PSV. Ik snap dus werkelijk niet waar iedereen het opeens over heeft.

Als één uit-wedstrijd in de EL het enige voorbeeld is wat je hebt, dan snap ik hun punt op zich.. ;)
 
Het eerste wat in me opkwam en de laatste belangrijke uitwedstrijd ;)

Heracles uit had hij ook een assist, Sparta uit was hij goed, zo twee wedstrijden die me te binnen schieten. Ik vind het echt op niks gebaseerd ;)
 
Speelde prima vandaag.

En Arnout, Twente uit speelde hij ook prima. Maar heel PSV vind ik minder bij uitwedstrijden.
 
Ik zou graag alle goals van PSV van dit seizoen in 1 filmpje willen zetten, maar ik heb dus geen idee hoe dat moet. Vandaar dat ik even vraag hoe je zo'n filmpje maakt. Als ik weet hoe het moet, dan wil ik het ook wel eens proberen. Ik kan zulke clips wel waarderen namelijk.

Als er al een topic over is en ik niet goed genoeg gezocht heb, mijn excuses. Als het weer over onze Hongaarse held moet gaan, ook prima.
 
Ik zou graag alle goals van PSV van dit seizoen in 1 filmpje willen zetten, maar ik heb dus geen idee hoe dat moet. Vandaar dat ik even vraag hoe je zo'n filmpje maakt. Als ik weet hoe het moet, dan wil ik het ook wel eens proberen. Ik kan zulke clips wel waarderen namelijk.

Als er al een topic over is en ik niet goed genoeg gezocht heb, mijn excuses. Als het weer over onze Hongaarse held moet gaan, ook prima.

Daarvoor moet je bij Windows Movie Maker zijn. ;)
 
Ik zou graag alle goals van PSV van dit seizoen in 1 filmpje willen zetten, maar ik heb dus geen idee hoe dat moet. Vandaar dat ik even vraag hoe je zo'n filmpje maakt. Als ik weet hoe het moet, dan wil ik het ook wel eens proberen. Ik kan zulke clips wel waarderen namelijk.

Als er al een topic over is en ik niet goed genoeg gezocht heb, mijn excuses. Als het weer over onze Hongaarse held moet gaan, ook prima.

Zoals reeds door twee van onze forummers gepost, moet je daarvoor Windows Movie Maker hebben. Downloaden, tutorials volgen, aan de slag. Be creative! ;)
 
Dzsudzsák heeft het goed, maar mist Lazovic

Balázs Dzsudzsák en Danko Lazovic waren bij PSV twee handen op één buik. De uit Oost-Europa afkomstige voetballers werden in maart echter plots gescheiden. Lazovic trok naar Zenit Sint-Petersburg, terwijl Dzsudzsák in Eindhoven bleef.

Dzsudzsák nam na zijn komst bij PSV een voorbeeld aan Lazovic, maar moet het nu alleen doen. "Ik mis Danko", bekent de Hongaar in het Algemeen Dagblad. "Hij is de man die voor me zorgde toen ik net in Eindhoven kwam. Hij maakte me wegwijs, adviseerde en vertaalde voor me. Als ik zorgen aan mijn hoofd had, ging ik naar Danko. Er is iets veranderd sinds zijn vertrek. Zo close ben ik verder met niemand."

Een grote aderlating, maar toch begrijpt Dzsudzsák dat zijn Servische vriend midden in het seizoen een vertrek forceerde. "Zo'n kans komt één keer in je leven. Als profvoetballer moet je het doen tussen je dertigste en 35ste."

Na het vertrek van Lazovic kende PSV een slechte maand, waarin het de titel uit het oog verloor. "Volgens mij was de thuiswedstrijd tegen Sparta de ommekeer. Een tegengoal in de laatste seconden doet pijn. Na afloop was de sfeer in de kleedkamer slecht."

"Alles is nog mogelijk, maar dan moet FC Twente wel een keer verliezen", vervolgt Dzsudzsák. "We wachten en hopen er al zo lang op, maar het gebeurt niet. Wij blijven vechten, proberen onze laatste vier wedstrijden te winnen. Als we dan nog derde staan, is er niets aan te doen."

Over zijn eigen toekomst wil de Hongaar weinig kwijt. "Het zorgt voor afleiding en dat kunnen we nu even niet hebben. Ik ben een ambitieuze voetballer, die ooit bij een betere club dan PSV wil voetballen. Maar ik heb het hier goed, deze club voelt als familie. PSV wil pas na het seizoen praten over een mogelijke verbetering van mijn contract. Dat is prima, want ze zijn tevreden over me", aldus Dzsudzsák.
.
 
Terug
Bovenaan Onderaan