Armel Bella-Kotchap (V)

Armel Bella-Kotchap speelt vandaag in Jong PSV tegen Royal Antwerp FC.

GFpqEbDWMAAJVR4
 
Armel Bella-Kotchap speelt vandaag in Jong PSV tegen Royal Antwerp FC.

GFpqEbDWMAAJVR4

Geen Egan-Riley? Ook apart dat bijvoorbeeld Babadi en Land in een vriendschappelijk potje voor Jong spelen terwijl we aardig wat blessuregevallen bij het eersre hebben, lijkt me toch niet verstandig om enige risico's te nemen. Maar in ieder geval mooi dat Armel blijkbaar op de weg terug is (net als Van de Blaak).
 
Geen Egan-Riley? Ook apart dat bijvoorbeeld Babadi en Land in een vriendschappelijk potje voor Jong spelen terwijl we aardig wat blessuregevallen bij het eersre hebben, lijkt me toch niet verstandig om enige risico's te nemen. Maar in ieder geval mooi dat Armel blijkbaar op de weg terug is (net als Van de Blaak).
Babadi en Land moeten wedstrijdritme hebben. Alleen op de bank zitten schiet niet op.
 
Precies
Babadi en Land moeten wedstrijdritme hebben. Alleen op de bank zitten schiet niet op.
Precies.

Opvallend dat Land sinds zn overheveling naar t 1e, nog geen minuut heeft mogen spelen van Bosz.

Tegen Ajax viel Babadi in voor Mauro, waarna die op 10 kwam te spelen en de al moe moegestreden Saibari op 8 terecht kwam. Had een paar frisse benen van Land dan niet logischer geweest, vroeg ik me af.

Lijkt alsof Bosz hem pas minuten wil geven als we met 3 of 4 goals voor staan. Spreekt iig weinig vertrouwen uit. Hadden ze hem beter bij Jong kunnen laten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan