Amerika

Dan nog, ongeacht wat je roept of hoopt mensen doen wat ze zelf willen, 96% op 150k is gewoon onmogelijk. Een 60/40, 65/35% kan ik nog snappen, maar 96% no way :FP:
Dat ligt er maar helemaal aan waar die stemmen vandaan komen. Een stad als Philadelphia is normaal al ruim 80% democratisch. Als dan Trump al zijn aanhangers oproept niet per post te stemmen, kom je natuurlijk zo aan de 96%.
 
Dan nog, ongeacht wat je roept of hoopt mensen doen wat ze zelf willen, 96% op 150k is gewoon onmogelijk. Een 60/40, 65/35% kan ik nog snappen, maar 96% no way :FP:
De uitslag in DC was (afgerond) 93% om 6%.

In meerdere staten pakt Trump ca 70%, is dat dan ook verdacht?

Btw, de voorsprong in Michigan is meer dan dat die Batch groot is.

en nog wat leesvoer
 
Laatst bewerkt:
Meer om het algemeen publiek te informeren in ieder geval dan..
Een erg elitairte stelling. Het "algemeen publiek" is dom en moet opgevoed worden. Ik ben ook deel van dat algemeen publiek en ik ben uitstekend geinformeerd thank you very much. Prima in staat mijn eigen afwegingen maken. Daar heb ik geen BNN of staatsmedia voor nodig.
 
Een erg elitairte stelling. Het "algemeen publiek" is dom en moet opgevoed worden. Ik ben ook deel van dat algemeen publiek en ik ben uitstekend geinformeerd thank you very much. Prima in staat mijn eigen afwegingen maken. Daar heb ik geen BNN of staatsmedia voor nodig.
Want het publiek informeren staat gelijk aan het gegeven dat het publiek dom is en opgevoed moet worden?

Wat mij betreft is er wel markt voor een program dat de meest ridicule complotten aan de kaak stelt, van geklets over vaccins tot het gegeven dat Bea een bloeddrinkende satanist zou zijn.

Ben overigens ook benieuwd wat je met staatsomroep bedoelt, heb het gevoel dat je niet echt geïnformeerd bent over de inrichting van de publieke omroep als je daarmee (een deel van) de NLse tv bedoelt.
 
Want het publiek informeren staat gelijk aan het gegeven dat het publiek dom is en opgevoed moet worden?

Wat mij betreft is er wel markt voor een program dat de meest ridicule complotten aan de kaak stelt, van geklets over vaccins tot het gegeven dat Bea een bloeddrinkende satanist zou zijn.

Ben overigens ook benieuwd wat je met staatsomroep bedoelt, heb het gevoel dat je niet echt geïnformeerd bent over de inrichting van de publieke omroep als je daarmee (een deel van) de NLse tv bedoelt.
"Staatsomroep" was een kleine steek, niet te serieus nemen.
Overigens is de informatie waar jij het over hebt ruimschoots voorhanden in de media, inclusief corona, Trump, satanisme enzovoorts.
 
Dan nog, ongeacht wat je roept of hoopt mensen doen wat ze zelf willen, 96% op 150k is gewoon onmogelijk. Een 60/40, 65/35% kan ik nog snappen, maar 96% no way :FP:
Wayne county 2016
Clinton 520k (waarvan 171 post)
Trump 229k (waarvan 131 post)
Dat is 69.4% Tegen trump

Wayne county 2020
Biden 597k (waarvan 391 post)
Trump 264k (waarvan 70 post)
Dat is 69.3 % Tegen trump.

De verhoudingen in het county waar Detroit in valt zijn volgens mij niet zo opzienbarend als je de totalen opteld? Het aantal stem-uitbrengers is er alleen hoger. Het afraden van post-stemmen door GOP en het aanmoedigen daarvan door DEM zal n flinke rol spelen. Grotere steden hebben langer nodig om te tellen. Dus een grote sprong (poststemmen van de grote stad detroit) kan idd een flinke spike veroorzaken). Maar goed, pluis maar uit hoor of die stemmer er zijn. Dit plotje is geen overtuigend bewijs van fraude, in elk geval niet in een rechtszaak.
 
Wayne county 2016
Clinton 520k (waarvan 171 post)
Trump 229k (waarvan 131 post)
Dat is 69.4% Tegen trump

Wayne county 2020
Biden 597k (waarvan 391 post)
Trump 264k (waarvan 70 post)
Dat is 69.3 % Tegen trump.

De verhoudingen in het county waar Detroit in valt zijn volgens mij niet zo opzienbarend als je de totalen opteld? Het afraden van post-stemmen door GOP en het aanmoedigen daarvan door DEM zal n flinke rol spelen. Grotere steden hebben langer nodig om te tellen. Dus een grote sprong (poststemmen van de grote stad detroit) kan idd een flinke spike veroorzaken). Maar goed, pluis maar uit hoor of die stemmer er zijn. Dit plotje is geen overtuigend bewijs van fraude, in elk geval niet in een rechtszaak.
Sterker nog, als je wil frauderen doe je dat minder opvallend, tenzij je level2 doet, zo opvallend dat men niet gelooft dat je het doet omdat het zo opvalt. Maar het zou ook level 3 kunnen zijn, heel veel klein gekloot waarmee je de winst binnenhaalt en 1 grote waarmee je de aandacht van de kleine afleidt, maar als de grote ongeldig verklaard wordt je nog steeds wint....
 
Giuliani, wat is er met die man gebeurd? Dat was echt een sterke burgemeester van New York. De man die New York veel veiliger had gemaakt. Nu praat 'ie poep. kwalijke poep.
Giulliani was toch ook een beetje van: 'Shoot first, ask later', en dat helpt wel tegen de criminaliteit. En dat past ook perfect bij de Oranje Baby
 
Giulliani was toch ook een beetje van: 'Shoot first, ask later', en dat helpt wel tegen de criminaliteit. En dat past ook perfect bij de Oranje Baby
Dat wel, maar gelet op de criminaliteit in die dagen was dat zo'n beetje de enige haalbare strategie om het gepeupel op te ruimen.
 
Is volgens mij al gezegd hier, maar er moet wat voorlichting komen over die complotten. Misschien kan BNN er iets mee. Een soort docu over de (lange) geschiedenis over bijvoorbeeld wat Bilderberg is, wat de elite nu werkelijk is en hoe complotjes al sinds de mensheid de ronde doen. Ik zou zelfs dit gedrag willen vergelijken met Scientology. Een soort aparte sekte..
Aanpakken van social media is het enige wat hiertegen gaat helpen. En ik vermoed dat dat niet gaat gebeuren
 
En dan gaan ze ondergronds, omdat het aanpakken op de socials alleen maar aangeeft dat ze gelijk hebben.
Ondergronds verspreid het niet zo snel. Er zijn nu ook een heleboel mensen die eigenlijk helemaal niet kwaadwillend zijn, maar niet zo slim, die bubbels ingetrokken worden. Die mensen zouden echt niet vallen voor deze truc als er iemand met een vadsig blaadje langs de deur kwam of een geheime bijeenkomst van complotwappies bezoeken, of op het dark web naar info gaan zoeken. Die zouden zich dan gewoon met kwisjes en BNers bezig gehouden hebben, niet minder afstotelijk, maar een stuk minder gevaarlijk.

Als men hier de sociale media gecontroleed zou hebben als in China, zouden we heel wat minder complotwappies hebben hier en zouden er maar enkele vaccinweigeraars zijn. Waarmee ik er overigens absoluut niet voor wil pleiten om van Nl een soort China te maken (afgezien van het eten), maar enige vorm van controle over wat er aan bagger uitgestort wordt over de bevolking onder het mom van informatie/nieuws is wat mij beteft wel wenselijk. Informatievoorziening alleen als ongecontroleerd verdienmodel is het begin van de weg naar het einde.
 
Heerlijk, paar vissen aanwijzen in een aquarium en 45 minuten later liggen ze op je bord:love:
Of een hond, of een das, of een aap. Allemaal gezien in China, maar of dat nog steeds zo is, weet ik niet, ik vermoed van wel. Is toch wel wat minder.
 
Terug
Bovenaan Onderaan