Amerika

Overall overheerst voor mij dan ook het 'dit is zeer slecht nieuws' gevoel.

Ik zie dit ook op geen enkele manier als een positieve gebeurtenis. De enige outcome die mensen zal doen denken en wellicht heroverwegen (over in ieder geval het coronavirus) is als Trump eraan overlijdt. Was één van m'n mijmeringen.

Maar je wenst natuurlijk niemand dood.
 
Of.... Ze hebben Trump bewust besmet zodat hij Biden kon besmetten tijdens het debat, om op die manier Biden te vermoorden.

Ik zie 't 'm doen!:ROFL:
 
Studie: president Trump verspreidt de meeste onzin over coronavirus

link

De Amerikaanse president Donald Trump verspreidt de meeste onzin over het coronavirus. Onderzoekers van de befaamde Cornell University (New York) zeggen dat hij verantwoordelijk is voor bijna 38 procent van alle verkeerde informatie over het longvirus en de coronapandemie in de Engelstalige wereld.
 
Onze experte Greet De Keyser: “Dit zat er aan te komen, hij lachte Pence zelfs uit omdat hij altijd mondmasker droeg”

link


“Het is momenteel 2.30 uur aan de oostkust, maar ik zie overal al extra nieuwsuitzendingen”, klinkt het. “Hoe erg het ook is voor Trump en de First Lady, dit zat er wel aan te komen. De president bleef de afgelopen weken campagnetoespraken doen zonder mondmasker. Daar deed hij altijd nogal lacherig over. Hij heeft zelfs vicepresident Mike Pence, die altijd een mondmasker draagt, daarvoor uitgelachen. En hij heeft altijd laten blijken dat hij twijfelt aan het nut van zo’n mondmasker.”
https://www.hln.be/nieuws/buitenlan...-met-dit-vertoon-niet-hebben-gedaan~acfb73cb/
“Of hij symptomen heeft, weten we op dit moment nog niet. Enkele mensen hadden tijdens zijn laatste toespraken wel opgemerkt dat zijn stem nogal hees klonk.”

:unsure:Als hij zijn stem eens voorgoed verliest en zijn speeltje Twitter afgepakt wordt. :rolleyes:
Dan kan hij wellicht als metselaar aan zijn muur gaan bouwen op de grens met Mexico. :p
 
Ik moet altijd lachen om zoveel onwetendheid. Maar tegelijkertijd ben ik heel boos, want ik weet dat de gevolgen van deze onwetendheid tot in Nederland rijeiken.
Ik kan hier heel slecht tegen. Ik kan echt heel slecht tegen die domheid en nog slechter kan ik tegen de stelligheid van die domoren waarmee ze beweren gelijk te hebben.
 
Ik kan hier heel slecht tegen. Ik kan echt heel slecht tegen die domheid en nog slechter kan ik tegen de stelligheid van die domoren waarmee ze beweren gelijk te hebben.
Ik zag m'n fukkup te laat. Praten terwijl je typt werkt niet in mijn brijn. ;)
 
Trump aan de COVID - een mooier staaltje karma in modern history zullen we voorlopig niet meemaken.

Denk overigens dat zijn partij er niet heel rouwig om is, aangezien (i) de gehele rechterlijke macht (zowel federal/district/Supreme court) al omgeturnd zijn of op het punt staan om nog verder omgeturnd worden tot een Republikeins apparaat, met een overvloed aan Republikeinen op de meest cruciale posities, veilig benoemd voor het leven; (ii) hij de legitimiteit van de aankomende verkiezingen al lang heeft ondermijnd, met alle risico's van dien, mochten de Democraten winnen; en (iii) er binnen de partij veel kritiek was op zijn lachwekkende optreden vs Biden.

De partij heeft eigenlijk het beste van beide werelden nu. Ze hebben hem gedoogd zo lang als nodig (i.e. zo lang als nodig was om een Republikeinse rechterlijke macht te formeren) en kunnen hem op het juiste moment lozen.
 
Verschrikkelijk hè. En ze hebben niet eens door dat ze voor lul staan.

Maar in Nederland kun je ook zulke filmpjes maken, vrees ik. Gelukkig is ons systeem iets veiliger.

Sterker nog. Die worden ook in Nederland gemaakt.
Tja ... Er zijn meer domme mensen op deze aardbol dan slimme mensen. :rolleyes:
 
Zou dit filmpje ook niet gemaakt kunnen worden met Democraten?
Heel Amerika is gewoon vooringenomen en achterlijk.

(En waar het om Amerika gaat ben ik zelf ook vooringenomen, zo is het ook weer)
Denk ik ook. Het zit vol met "no good stinky dumbell doody losers".
 
Zou dit filmpje ook niet gemaakt kunnen worden met Democraten?
Heel Amerika is gewoon vooringenomen en achterlijk.

(En waar het om Amerika gaat ben ik zelf ook vooringenomen, zo is het ook weer)
Oh, zeker weten, ging mij d'r niet zozeer om dat dit Trumpers zijn.
 
Dit vind ik toch wel ernstig, hoor. Volgens deze WH-correspondent wist het Witte Huis gisterochtend al dat naaste medewerker van de president Hope Hicks een coronabesmetting had opgelopen, maar lieten ze Trump vervolgens toch naar een (indoor) campagnebijeenkomst gaan. Pas daarna ging hij in quarantaine vanwege de besmetting van Hicks (en pas daarna werd hij zelf positief getest). Als dit verhaal klopt, lijkt me dat toch strafbaar?

Knipsel.JPG
 
Trump wordt per helikopter naar het ziekenhuis gebracht. Uit voorzorg wordt door het Witte Huis met nadruk gezegd. :cautious:
Maar het schijnt volgens diverse media niet helemaal goed met hem te gaan. :fever: :sneeze:

Goh ... :rolleyes: :sleep:
 
Terug
Bovenaan Onderaan