Amerika

Interessant genoeg zit de agent nu niet in jail (zoals gebruikelijk voor het voorarrest en voor een officiële veroordeling) maar gelijk in een high security prison in afwachting van zijn process. Vooral omdat de jails in Minnesota vol zitten met mensen die tijdens de protesten zijn gearresteerd - die vermoedelijk beter geen cel met deze agent zouden moeten delen.

En ik vermoed dat een blanke agent die meer dan 18 klachten tegen zich heeft lopen + duidelijk gefilmd is tijdens de dodelijke aanhouding van een zwarte man het ook in een high security prison vermoedelijk niet heel gezellig zal hebben met de overige bewoners.

Derek C. in zo'n gevangenis tussen die mensen zou ongeveer een zelfde soort afloop hebben als ''angry mob'' tegenover de gebroeders De Witt, vermoed ik zo.
 
Verkijk je er niet op wat de invloed is van de ophef, demonstraties en ogen van de pers hebben. Aanvankelijk was t sectieraport dat hij zou zijn overleden door onderliggende gezondheidsredenen en dat hij verboden middelen in zijn bloed zou hebben gehad.

Een tweede onafhankelijke sectierapport wijst duidelijk naar verstikking als de doodsoorzaak. Als de officiele instaties als de medical office, of verklaringen van agenten al partijdige rapporten zijn, die in rechtzaken als officieel bewijs dienen, dan is het natuurlijk zo corrupt en fout als wat. Als de beelden er niet waren was er niks aan de hand geweest en had die agent nog gewoon gewerkt. Daar ben ik van overtuigd.


Ik ben niet verbaasd, gebeurt in Nederland ook
 
Mitch Hendriquez is een voorbeeld dichterbij huis inderdaad.

De man die constant riep dat hij een wapen bij zich had en naar zijn zak greep? oeps..
En dan gek opkijken als je paar agenten op je krijgt, meneer speelde met vuur en verbrande zich flink dus dit begon met zijn eigen schuld. Dood had die niet hoeven gaan maar hij kreeg wel wat hij verdiende. Eindresultaat is wat minder.
 
Ik volg de demonstratie in Rdam via twitter, begin het wel steeds meer storend en hinderlijk te vinden ook. Alsof men het hier zo zwaar en kut heeft. Vooral de blanke meelopers daar, voornamelijk van die hippies die elk reden aangrijpen om te klagen, protesteren of demonstreren. Nu zijn de negers zielig, morgen lopen ze een mars om alle zielige nertsen te herdenken die overleden zijn en vrijdag vinden ze ook wel iets.

Als ze het nou doen voor de hongersnood in Afrika of whatever, zeg ik ja begrijpelijk maar dit is kansloos. Iedereen is nu zielig en benadeeld, al die droevige verhaaltjes op twitter, verbaast me dat er überhaupt een donker iemand zijn 12de levensjaar haalt nog jo :FP: Men dwingt je haast om nu mee te doen, dit zielig te vinden en te rellen en afschuwen. Geen een gezond mens keurt dit goed, maar hun pushen het te ver nu.

Z'n gooische poppetje wat ik ken, die altijd zei van ik zou liever me hond doen dan en neger, had dr insta gister ook op zwart. Dan heb je klootzak Q die dan vraagt of ze bekeerd is, zegt ze nee maar iedereen doet het dus ja ach :FP: #busted
 
Laatst bewerkt:
De man die constant riep dat hij een wapen bij zich had en naar zijn zak greep? oeps..
En dan gek opkijken als je paar agenten op je krijgt, meneer speelde met vuur en verbrande zich flink dus dit begon met zijn eigen schuld. Dood had die niet hoeven gaan maar hij kreeg wel wat hij verdiende. Eindresultaat is wat minder.

Ik denk dat t probleem waar t om ging hier was dat ook daar de nodige fouten werden gemaakt die instanties (de agenten zelf maar ook de korpsleiding en dergelijke eerst niet erkenden) aanvankelijk probeerden te verdoezelen. En waarbij het enkel door de ophef kwam dat er kritisch naar t handelen werd gekeken.. Althans, zo intepreteerde ik de opmerking van KevinNummer8 (die in mijn ogen daarin n valide punt aankaart).
 
Mitch Hendriquez is een voorbeeld dichterbij huis inderdaad.
De man die constant riep dat hij een wapen bij zich had en naar zijn zak greep? oeps..
En dan gek opkijken als je paar agenten op je krijgt, meneer speelde met vuur en verbrande zich flink dus dit begon met zijn eigen schuld. Dood had die niet hoeven gaan maar hij kreeg wel wat hij verdiende. Eindresultaat is wat minder.
Dat dacht ik dus ook. Hij bleef tegenstribbelen en dreigen. Dan hoef je niet dood, maar neem je wel een risico. Mijn ouders zeiden altijd te luisteren naar de politie.
Ik volg de demonstratie in Rdam via twitter, begin het wel steeds meer storend en hinderlijk te vinden ook. Alsof men het hier zo zwaar en kut heeft. Vooral de blanke meelopers daar, voornamelijk van die hippies die elk reden aangrijpen om te klagen, protesteren of demonstreren. Nu zijn de negers zielig, morgen lopen ze een mars om alle zielige nertsen te herdenken die overleden zijn en vrijdag vinden ze ook wel iets.

Als ze het nou doen voor de hongersnood in Afrika of whatever, zeg ik ja begrijpelijk maar dit is kansloos. Iedereen is nu zielig en benadeeld, al die droevige verhaaltjes op twitter, verbaast me dat er überhaupt een donker iemand zijn 12de levensjaar haalt nog jo :FP: Men dwingt je haast om nu mee te doen, dit zielig te vinden en te rellen en afschuwen. Geen een gezond mens keurt dit goed, maar hun pushen het te ver nu.
Er zullen ook hier een aantal "kijk mij nou eens" tussen zitten. Eens. Maar het doel is wel goed. Dat mag je niet wegzetten als zinloos.
Z'n gooische poppetje wat ik ken, die altijd zei van ik zou liever me hond doen dan en neger, had dr insta gister ook op zwart. Dan heb je klootzak Q die dan vraagt of ze bekeerd is, zegt ze nee maar iedereen doet het dus ja ach :FP: #busted
Ik vroeg mij inderdaad ook af hoe oprecht iedereen daar mee is. Veel meelopers. Ook hier.
 
Ik denk dat t probleem waar t om ging hier was dat ook daar de nodige fouten werden gemaakt die instanties (de agenten zelf maar ook de korpsleiding en dergelijke eerst niet erkenden) aanvankelijk probeerden te verdoezelen. En waarbij het enkel door de ophef kwam dat er kritisch naar t handelen werd gekeken.. Althans, zo intepreteerde ik de opmerking van KevinNummer8 (die in mijn ogen daarin n valide punt aankaart).
Verdoezelen mja, dat ging niet helemaal open en eerlijk. En natuurlijk ook de discussie of een nekklem wel een toegestane acite is. Maar zo vanaf de zijlijn snap ik de ophef niet over het ingrijpen van de politie. Henriquez luisterde niet. Dom.
 
De man die constant riep dat hij een wapen bij zich had en naar zijn zak greep? oeps..
En dan gek opkijken als je paar agenten op je krijgt, meneer speelde met vuur en verbrande zich flink dus dit begon met zijn eigen schuld. Dood had die niet hoeven gaan maar hij kreeg wel wat hij verdiende. Eindresultaat is wat minder.
Hij kreeg wat hij verdiende? Wist niet dat de doodstraf in Nederland nog uitgevoerd werd?
 
Goed mijn hele bericht lezen, hij zocht problemen en kreeg ze, paar gebroken botten verdient die echt wel, dood nee
Dan had je t alsvolgt kunnen schrijven:

De man die constant riep dat hij een wapen bij zich had en naar zijn zak greep? oeps..
En dan gek opkijken als je paar agenten op je krijgt, meneer speelde met vuur en verbrande zich flink dus dit begon met zijn eigen schuld. Dood had die niet hoeven gaan maar dit was het risico wat hij nam. Eindresultaat is wat minder
Jij zegt dat hij het verdiende, de verzachtende woorden daarvoor doen daar niks aan af.
 
Los van wat hij al dan niet gedaan heeft als aanleiding, valse communicatie/fraude door politie en OM (wat later ook bewezen is) moet simpelweg keihard bestraft worden. Net als frauderende mensen met een machtige of autoritaire functie (Moscovic, Stapel, hoofd spermabank, chef-luxe-feestjes politie, medewerkers die politiegeheim doorspelen, bazen van woningcoöperaties die geld verdoezelen, politici die zorginstaties bewust op de fles laten gaan voor eigen gewin, hoogleraren die students het bed in praten voor n beter cijfer, onderscheiden militairen die na t wildplassen een agent een kopstoot geven, politici die bewust valse info verspreiden. Dat soort mensen verdienen eerder n nekklem. Maar die komen er netwerken en machtige vriendjes vaak veel te makkelijk vanaf, zonder strafblad, en in de luwte als het aan de eigen omgeving ligt (veelal)..
 
Ik volg de demonstratie in Rdam via twitter, begin het wel steeds meer storend en hinderlijk te vinden ook. Alsof men het hier zo zwaar en kut heeft. Vooral de blanke meelopers daar, voornamelijk van die hippies die elk reden aangrijpen om te klagen, protesteren of demonstreren. Nu zijn de negers zielig, morgen lopen ze een mars om alle zielige nertsen te herdenken die overleden zijn en vrijdag vinden ze ook wel iets.

Als ze het nou doen voor de hongersnood in Afrika of whatever, zeg ik ja begrijpelijk maar dit is kansloos. Iedereen is nu zielig en benadeeld, al die droevige verhaaltjes op twitter, verbaast me dat er überhaupt een donker iemand zijn 12de levensjaar haalt nog jo :FP: Men dwingt je haast om nu mee te doen, dit zielig te vinden en te rellen en afschuwen. Geen een gezond mens keurt dit goed, maar hun pushen het te ver nu.

Z'n gooische poppetje wat ik ken, die altijd zei van ik zou liever me hond doen dan en neger, had dr insta gister ook op zwart. Dan heb je klootzak Q die dan vraagt of ze bekeerd is, zegt ze nee maar iedereen doet het dus ja ach :FP: #busted

Tamelijk racistisch, dat Gooise poppetje van je. Als dat tekenend is voor de Nederlandse mentaliteit, is er wel wat om voor te demonstreren. Is dat nou zo'n type dat ook 'kankeraap' twittert als donkere spelers van Oranje een selfie plaatsen?
 
Tamelijk racistisch, dat Gooise poppetje van je. Als dat tekenend is voor de Nederlandse mentaliteit, is er wel wat om voor te demonstreren. Is dat nou zo'n type dat ook 'kankeraap' twittert als donkere spelers van Oranje een selfie plaatsen?

Ach ja, wat wil je als je met het groepje negers van het NL elftal op de foto gaat zonder ook maar 1 blanke erbij :FP: Het woordje "kankeraap" was onaardig, maar ze lokken het wel uit :FP: stelletje domme sukkels, doe dan tenminste alsof wit en zwart elkaar wel kan luchten :FP:

Zoiets?

Anyway, Trump = US = kut.
 
Ik volg de demonstratie in Rdam via twitter, begin het wel steeds meer storend en hinderlijk te vinden ook. Alsof men het hier zo zwaar en kut heeft. Vooral de blanke meelopers daar, voornamelijk van die hippies die elk reden aangrijpen om te klagen, protesteren of demonstreren. Nu zijn de negers zielig, morgen lopen ze een mars om alle zielige nertsen te herdenken die overleden zijn en vrijdag vinden ze ook wel iets.

Slecht? Wij hebben het hier dramatisch. We mogen elkaar niet eens knuffelen. Dictatuur Rutte III.

Maar goed er zijn inderdaad ontzettend veel van die meelopers. Morgen kunnen ze weer roepen dat ze mee hebben gedemonstreerd en vooral even op socials plaatsen hoe begaan ze zijn. Kijk mij eens een zwart vlak posten, nu is racisme echt de wereld uit hoor!

Maar als ze dan toch bezig zijn, in Zuid -Afrika schijnt racisme in zijn ergste vormen voor te komen (zouden ze dat eigenlijk weten). Daarnaast is geweld tegen politie of andere hulpverleners hier meer een dingetje. Goed dat ze dat na een demonstratie tegen politiegeweld even demonstreren door dingen naar de politie te gooien. :clap:
 
Laatst bewerkt:
Tamelijk racistisch, dat Gooise poppetje van je. Als dat tekenend is voor de Nederlandse mentaliteit, is er wel wat om voor te demonstreren. Is dat nou zo'n type dat ook 'kankeraap' twittert als donkere spelers van Oranje een selfie plaatsen?

Niks racistisch aan, grof en direct wel. Niet de meest tactische oneliner misschien maar toch liever en fout/directe dan schijnheilig er over doen.

Ik denk er net zo over alleen ik breng het anders, ik heb in me jonge wilde jaren alles gedaan, elk haarkleur soort of halfbloedje, maar in 34 jaar 0x een negroïde iemand gezien waar ik van zei die wil ik doen. Ik word er totaal niet door aangetrokken op sexueel gebied.

Qua omgang vrienden collega's maakt kleur me totaal niet uit, kan je een a4tje vol geven aan blanke en zwarte die ik wel en niet mag. En nee ze roept geen kankerapen, racistische grappen over negers oostblokkers enz wel volop en dat is ook alleen maar goed. Ik pak haar net zo hard terug dus geven en nemen. Alleen veel overgevoelige figuren kunnen niks nemen en schuilen zich direct achter racismekaart🤦‍♂️
 
Terug
Bovenaan Onderaan