Algemene transfergeruchten

Zag vandaag een geruchtje op het zelden betrouwbare Transfernieuws.

PSV zou de 18 jarige Braziliaan Edu willen halen van Cruzeiro en een bod hebben gedaan van 900.000eur. Het bod zou van tafel zijn geveegd en de speler heeft bijgetekend bij de eigen club.
 
Zag vandaag een geruchtje op het zelden betrouwbare Transfernieuws.

PSV zou de 18 jarige Braziliaan Edu willen halen van Cruzeiro en een bod hebben gedaan van 900.000eur. Het bod zou van tafel zijn geveegd en de speler heeft bijgetekend bij de eigen club.
Nauwelijks 1 miljoen euro voor een getalenteerde verdediger....dan denk ik: dat krenterige is er nog steeds niet uit bij PSV.
 
Als PSV dan toch krenterig is én op de Mexicaanse tour is... mag ik opmerken dat Diego Reyes clubloos is !!
Dat lijkt mij dan wel weer het gokje waard.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Als PSV dan toch krenterig is én op de Mexicaanse tour is... mag ik opmerken dat Diego Reyes clubloos is !!
Dat lijkt mij dan wel weer het gokje waard.
Zou die niet een salaris eisen wat ver boven het salarisplafond ligt, en een fors tekengeld?
 
Zou die niet een salaris eisen wat ver boven het salarisplafond ligt, en een fors tekengeld?
Lijkt mij ook. Laatste weken gelezen dat o.a. Watford, Newcastle en Real Betis interesse hebben. Die kunnen hem vast meer bieden dan PSV.
 
Ik had IPF hier al verwacht :)
Ik wist dit niet en heb het net gezien in een speciale topic die geopend is voor hem.
Heb daar ook al gezegd dat ik hem niet ken omdat ik het Iraanse voetbal eigenlijk niet volg. Wat ik weet is dat Iran -17 veel indruk maakte tijdens het WK. En wat ik verder weet is dat hij uit het zuiden van Iran komt en daar vrijwel altijd technische voetballers vandaan komen.
 
Ik wist dit niet en heb het net gezien in een speciale topic die geopend is voor hem.
Heb daar ook al gezegd dat ik hem niet ken omdat ik het Iraanse voetbal eigenlijk niet volg. Wat ik weet is dat Iran -17 veel indruk maakte tijdens het WK. En wat ik verder weet is dat hij uit het zuiden van Iran komt en daar vrijwel altijd technische voetballers vandaan komen.

Dat is al duidelijk meer dan de gemiddelde forum deelnemer hier! Overigens heb ik de naam al eerder gehoord dus ik hoopte stiekem toch op jouw expertise.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Terug
Bovenaan Onderaan