Algemene transfergeruchten

Weet niet hoor maar er is toch altijd er is toch altijd een optie tot koop?

Vast bedrag in de optie bedoelt men zeker. Snap alleen nooit waarom je dit als verhurende club zou accepteren bij verhuur. Je zet jezelf als club in een slechte position.
Het geeft je meer zekerheid. Hoever kan natuurlijk geblesseerd raken na 4 weken. En dan kan je hem terug sturen. Het is gewoon zorgen dat je zelf zo min mogelijk risico loopt. Overigens lijkt dit me een hele goede transfer! Mauro naar links en dan staat de achterste linie al zo goed als! Next een spits graag! Jose Lopez van Lanus graag!
 
Wel handig he als hij goed is in aanvallen wanneer hij dit ook in veel van de wedstrijden moet doen in de Eredivisie. Zou wel handig om eens de goede kwaliteiten van een speler te gaan benutten. Moeten anderen maar de mindere helpen verbloemen.
Met een goede back was het versterken van het centrum minder van belang. Op basis van deze statts mag er van mij wel een ervaren CV komen. Hopen dat JDJ er ook zo over denkt.
 
Met een goede back was het versterken van het centrum minder van belang. Op basis van deze statts mag er van mij wel een ervaren CV komen. Hopen dat JDJ er ook zo over denkt.
Eens. Dan graag een LCV. Boscagli nog half seizoen geblesseerd en Obispo overtuigt ook nog steeds niet echt als basisspeler.
 
Bekijk bijlage 4669


Hmm.. Hopelijk komt hij beter/anders tot zijn recht in de ED
Denk dat hij in de eredivisie meer rust zal hebben op het veld. In de PL gaat alles 2x sneller en dat kan moeilijk zijn als je zo jong bent. Het is niet voor niets dat er zo weinig talenten doorbreken in de PL. Meestal moet je tot je 23e wachten wil je daar kans maken om serieus basisklant te zijn, tenzij je wel erg getalenteerd bent. Bergwijn was voor ons een sterspeler, maar bij Tottenham moet hij het doen met een aantal minuten van de bank (helpt ook niet dat Son voor je ligt).
 
Wolves fans zijn niet al te positief over Hoever, dus ben benieuwd. Als hij tegenvalt hebben we altijd Mwene nog, en gaat Hoever volgend seizoen terug naar Wolverhampton.
 
Volgens mij begrijp je mij niet helemaal.

Als hurende club is het slim om de optie tot koop in de huurdeal te zetten. Dan heb je een vast bedrag en wanneer hij bevalt Kun je hem voor dat bedrag vast leggen.

Als verhurende club is het niet slim. Stel hij doet het uitstekend in de CL en alle topclubs willen hem hebben. Dan heb je daar geen controls meer over. Real Wilde je 40mln betalen voor de speler maar PSV koopt hem Dan voor maar bv 6mln.

En clubs kunnen altijd een speler kopen ook Al staat dat niet voor een vast bedrag in de huurdeal. Dat is wat ik bdoelde met de optie tot koop. Hier word dus gesproken over optie tot koop met een vast bedrag Erin.
Als die constructie de enige oplossing is om een speler kwijt te raken moet je dat gewoon doen. Huur met optie tot koop zie je vooral bij spelers die A. bij de verkopende club zijn afgeschreven (/open staan voor vertrek) en B. geen zekerheidje zijn bij de kopende club. Eerst zien dan kopen
 
Dat snap ik allemaal wel. Volg het voetbal goed genoeg dat ik alle trucjes al voorbij heb zien komen.

Het ging erom mensen praten over optie tot koop. Terwijl ze bedoelen optie met koop tegen vooraf afgesproken voorwaarden. De optie om een speler te kopen is er toch altijd?
Ik neem aan dat iedereen de optie net koop tegen vooraf afgesproken voorwaarden bedoelt ja
 
Top Hoever! Hopelijk met optie tot koop; ideale constructie is dat. Ben niet tegen huren. Zonder optie kan ook maar dan wel max 1 speler per seizoen; en dat is wss Savinho al.

Als je dan kwaliteit kan huren kun je op andere posities weer meer investeren
 
Twijfel sterk of Hoever echt een toevoeging zal zijn voor jullie eerlijk gezegd.

Zou het enkel overwegen met optie tot koop zodat je beetje kan checken wat voor vlees je in de kuip hebt.
 
Twijfel sterk of Hoever echt een toevoeging zal zijn voor jullie eerlijk gezegd.

Zou het enkel overwegen met optie tot koop zodat je beetje kan checken wat voor vlees je in de kuip hebt.
Volgens mij lijkt het ook op met optie tot koop. Anders zou ik het zeker niet doen.
 
Ik was echt wel onder de indruk van Hoever in die wedstrijden die hii voor Liverpool speelde. Bij Wolves heb ik hem niet meer gezien maar het bericht van de trainer van Wolves dat hij er niet vol voor ging baart mij wat zorgen. Aan de andere kant was RvN gisteren heel duidelijk dat hij absoluut een winnaarsmentaliteit verlangt van zijn spelers en hij zal toch ook wel gesproken hebben met Hoever.
Hij heeft absoluut veel talent en is nog hartstikke jong dus ik hoop dat het eruit gaat komen in de eredivisie.
 
Nu ook nog interesse in Williams van Liverpool. Ben benieuwd wat daar waar van is. Maar invloed van Brands is wel zichtbaar. 2 Jaar geleden duitse invloed nu de Engelse. Wel goed allemaal jonge spelers met ervaring. Dus kunnen er nog paar centen aan overhouden eventueel. Nu nog een spits en een nummer 10. En liefst nog een linker aanvaller.
 
De inkomende transfers en huidige geruchten bieden ieder geval hoop voor een mooie nieuwe fase. Ruud klinkt als een nuchtere ambitieuze coach. Hopen dat Luuk snel wordt toegevoegd en Sangare/Gakpo/Guti blijven.
En Madueke? Als die blessurevrij blijft....... is het natuurlijk ook een fenomeen en weer een jaartje ouder.
 
Terug
Bovenaan Onderaan