Algemene transfergeruchten

Doekhi.. kom op zeg, dat is bijna een 2de Obispo. Niet dat Obispo slecht is, maar PSV hoort niet standaard zulke niveau spelers aan te trekken. Bij Obispo heb je tenminste nog dat hij gratis is, eigen jeugd en dus lekker om erbij te hebben. Zulke niveau spelers moet je zelf kunnen opleiden en niet altijd maar moeten halen bij subtopclubs. Halen ze Doekhi, dan geven ze dit seizoen op.
 
De transfertijd: bijkans leuker dan de wedstrijden, vind ik.

Niet voor niets dat er hele youtube en twitter profielen zijn die niks anders doen dan over transfers lullen (zie Fabrizio Romano). Stiekem vind ik het ook altijd erg leuk om te speculeren, de geruchten binnen zien te komen en uit te kijken naar de komst van nieuwe spelers. En dan vooral hoe die spelers het gaan doen.
 
Had gehoopt dat ze voor de multifunctionele speler Bazoer gingen. Zit er ook veel meer rek in dan Doukhi
 
Had gehoopt dat ze voor de multifunctionele speler Bazoer gingen. Zit er ook veel meer rek in dan Doukhi
Dat denk ik ook. Zie Doukhi toch wel af en toe ondersneeuwen in hun wedstrijden in de CoL.

Maar wie weet. Ooit gedacht dat Virgil zo goed zou worden?
 
Dat denk ik ook. Zie Doukhi toch wel af en toe ondersneeuwen in hun wedstrijden in de CoL.

Maar wie weet. Ooit gedacht dat Virgil zo goed zou worden?
Nee klopt. Eigenlijk ken ik hem niet goed genoeg en heb hem ook niet echt gevolgd.
 
Nee klopt. Eigenlijk ken ik hem niet goed genoeg en heb hem ook niet echt gevolgd.
Ik vond hem vorig seizoen beter dan dit jaar. Ik opperde hier op het forum tijdens de vorige zomertransferperiode Doukhi én Bazoer. Maar ik zou Doukhi niet gezegd hebben op basis van dit seizoen.
Dan eerder Wittek (voor Max) en Bazoer op dit moment.
 
Oh nog een orakel uit Perzië? Je ziet ze tegenwoordig overal hè :grin:
Ik heb geen idee of je hier geboren bent. Hetzelfde geldt voor Der Muzikant, maar mochten jullie opgegroeid zijn in het buitenland en op latere leeftijd hier zijn komen wonen: jullie beider schrijftaal Nederlands is dan echt van grote klasse.
 
Terug
Bovenaan Onderaan