Algemene transfergeruchten

Volgend jaar hebben we 2 of 3 nieuwe keepers nodig, hebben we met Nagalo, Flamingo, Dest en Obispo 4 verdedigers die waarschijnlijk ook dan tot onze selectie behoren en met het vertrek van Lang en Bakayoko (waarschijnlijk) mag Ernie flink aan het koken.

Volgend jaar hebben we 2 of 3 nieuwe keepers nodig, hebben we met Nagalo, Flamingo, Dest en Obispo 4 verdedigers die waarschijnlijk ook dan tot onze selectie behoren en met het vertrek van Lang en Bakayoko (waarschijnlijk) mag Ernie flink aan het koken.
Ik ben eigenlijk kwijt waarom Stewart eigenlijk altijd met koken in verband wordt gebracht.

Ik hoop dat PSV in zijn overwegingen naar versterking in de verdediging ook eens kijkt naar die Ekdal die Groningen nu geleend heeft van Burnley, dat is nog lang niet zo'n gekke speler die mogelijk wel nog een niveau hoger kan. Daar hangt een voor PSV begrippen betaalbaar prijskaartje aan. Ik zeg niet dat hij de beloofde speler is, zeker niet, maar hij zegt tenminste geen domme dingen. Lijkt mij wel een reëele vent. Heeft wel weinig speeltijd gehad in Engeland, dus die moet je langer volgen, maar hoop dat ze er tenminste naar kijken. Vaak doen die Scandinaviers het aardig goed in Nederland.

Ik hoop dat PSV in zijn overwegingen naar versterking in de verdediging ook eens kijkt naar die Ekdal die Groningen nu geleend heeft van Burnley, dat is nog lang niet zo'n gekke speler die mogelijk wel nog een niveau hoger kan. Daar hangt een voor PSV begrippen betaalbaar prijskaartje aan. Ik zeg niet dat hij de beloofde speler is, zeker niet, maar hij zegt tenminste geen domme dingen. Lijkt mij wel een reëele vent. Heeft wel weinig speeltijd gehad in Engeland, dus die moet je langer volgen, maar hoop dat ze er tenminste naar kijken. Vaak doen die Scandinaviers het aardig goed in Nederland.
Ik ga ervan uit dat PSV een beperkt budget heeft deze zomer, en ik hoop dat ze zich focussen op een eredivisie top CV, met Flamingo daarnaast en Mauro en Dest op de back.

Is blijkbaar al veel gekwetst geweest..............dus halen ....?????

Heeft PSV zich zoveel in de schulden gewerkt dan, dat er na de CL inkomsten en de verkoop van Lang, Veerman en Bakayoko niks meer overblijft?
Nee, maar er moet wel eerst 40m exploitatietekort afgetikt worden. Dan CL premies, en listen. Dan blijft er misschien 20-25m over van de CL gelden. Dan heeft PSV de policy om elk jaar een gedeelte van de CL winst te investeren in de facilities. Lang, Veerman en Bakayoko moeten vervangen worden. Daarbij vertrekken wellicht Benitez, Boscagli, Karsdorp, Malacia, Mauro en Perisic transfervrij. Ik probeer de verwachtingen wat te temperen, er is wel wat geld, maar de investeringen zullen niet spectacular zijn

Nee, maar er moet wel eerst 40m exploitatietekort afgetikt worden. Dan CL premies, en listen. Dan blijft er misschien 20-25m over van de CL gelden. Dan heeft PSV de policy om elk jaar een gedeelte van de CL winst te investeren in de facilities. Lang, Veerman en Bakayoko moeten vervangen worden. Daarbij vertrekken wellicht Benitez, Boscagli, Karsdorp, Malacia, Mauro en Perisic transfervrij. Ik probeer de verwachtingen wat te temperen, er is wel wat geld, maar de investeringen zullen niet spectacular zijn
Volgens mij is die 40m exploitatietekort inmiddels wel wat geslonken. Weet het niet meer precies uit mijn hoofd, maar herinner me nog wat interviews met Brands en de RvC waar ze zeiden dat ze die 40m drastisch naar beneden wilden hebben, richting 20m. En PSV draait nu op een 3-jaren begroting, dus helemaal zo platslaan per jaar wordt niet gedaan. Hoe die jaren lopen en hoeveel ruimte er daar is, weet ik ook niet.

Verder klopt het helemaal wat je zegt. We kunnen niet vrijuit investeren. Paar gerichte aankopen, en dat is het. Extra hopen dus dat nieuwe jongens als Esmo en Couhaib aanpikken, en dat de doorstroom vanuit de jeugd voor Land, Babadi en Abed gaat lukken.

Gewoon omdat vorige zomer 'let him cook' een meme was, had niet perse iets met Stewart te maken.
Veel bredere internetmeme inderdaad, ook veelvuldig gebruikt bij Mislintat en internationale clubs.

Werd bij Stewart wel extra opgepakt, door o.a. Rik en Marco. Maar ook door PSV zelf door de post-window interview met Stewart in een keukenzaak op te nemen. :grin:

• Leuk
Reactions: Bas
Terug
Bovenaan Onderaan