Perisic? Denk het eigenlijk niet. Ik verwacht dat die misschien lekker terug naar Kroatie gaat of nog ergens een lucratief contract tekent. Die was transfervrij en kreeg van PSV waarschijnlijk een lucratieve aanbieding, dus tekende hij voor een seizoen. Op dat moment kwam het PSV ook goed uit om voor te sorteren op het vertrek van Lozano. Ook ivm. met het salarishuis verwacht ik dat PSV zelf ook niet verder gaat met Perisic. We hebben Esmir nu daarvoor in de plaats. Perisic was de stok achter de deur, mocht het in de winter niet gelukt zijn Lozano al te vervangen. En momenteel zorgt hij ervoor dat Esmir (ik ga die achternaam niet de hele tijd typen) in ieder geval het komende halfjaar kan wennen. Daarna verwacht ik dat Perisic voor Stewart een makkelijke manier is om was kosten uit het salarishuis te verwijderen. Er moet ergens ook een beetje gecompenseerd worden voor de salarissen die toch aardig gestegen zijn met opwaarderingen van o.a. Saibari, Veerman en binnenkort waarschijnlijk Pepi.
Mauro hoop ik met je mee. Hele belangrijke speler met zijn inzet en multifunctionaliteit. Echter schijnt hij een management te hebben die een dikke vinger in de pap heeft, aldus Rik Elfrink. Mauro zelf zou wel willen, maar dat management zit gewoon rustig te kijken wat er zoal langs komt. Ik ben er dus niet zo zeker van dat Mauro bij gaat tekenen als er bijvoorbeeld een mooise Spaanse club komt die wel een flink salaris + tekenbonus uit wilt keren. Of een Braziliaanse topclub die Mauro wel een goed salaris wilt bieden etc. Pereiro-achtige praktijken.
De Jong zou inderdaad wel goed moeten komen, maar dat is dan ook een clubicoon zonder vervelend management.