Algemene transfergeruchten

Solet is transfervrij. Lijkt perfect te passen naast boscagli. Ik weet vrijwel zeker dat PSV niet meer geïnteresseerd is, gezien het binnenhalen van Nagalo. Lijkt mij geen overbodige luxe. Flamingo kan dan als back-up gelden voor Karsdorp en Schouten. Nadeel is wel dat we weer een blessuregevoelige speler contracteren.

Solet is transfervrij. Lijkt perfect te passen naast boscagli. Ik weet vrijwel zeker dat PSV niet meer geïnteresseerd is, gezien het binnenhalen van Nagalo. Lijkt mij geen overbodige luxe. Flamingo kan dan als back-up gelden voor Karsdorp en Schouten. Nadeel is wel dat we weer een blessuregevoelige speler contracteren.
en dat je m slechts voor de competitie haalt aangezien de inschrijving voor Europa reeds gesloten is.

Inderdaad blessuregevoelig. 2 clubs hebben na de medische keuring besloten hem niet aan te trekken. Afblijven dus.

De "echte" Fabrizio meldt het ook. Wellicht onze wingback?

Ivan Perišić heeft regelmatig als wingback gespeeld, vooral sinds hij bij Tottenham Hotspur kwam onder Antonio Conte, die vaak een formatie met drie centrale verdedigers en aanvallende wingbacks gebruikt. Perišić, oorspronkelijk een vleugelaanvaller, werd in dat systeem vaak ingezet als linkse wingback vanwege zijn werkethiek, loopvermogen en aanvallende kwaliteiten. Conte gebruikte hem ook op een vergelijkbare manier tijdens hun tijd samen bij Internazionale, waar ze de Serie A wonnen.

Je zit met t vertrek van Lozano. Prima oplossing voor korte termijn. Na de winter wel pas in de CL beschikbaar.

Ik verwacht er niet veel van. Ivan Perisic heeft vorig seizoen amper gespeeld en ook nog een gescheurde kruisband gehad. :cautious:

Hij is uit de selectie daar gezet door Gattusso door onenigheid dus niet helemaal waar. Ik denk dat ze in hem een goede transfervrije optie op linksback zien. Voetballend kan hij het niveau aan natuurlijk.
Dat hij het niveau in Nederland aan kan, daar twijfel ik niet aan met de clubs waarvoor hij gespeeld heeft. Hij is wel al 35 jaar, daarnaast lijkt mij het inzetten van een aanvaller als back mij niet de beste optie. Het feit dat hij maar 1 wedstrijd op die positie heeft gespeeld zegt mij genoeg. Hier wordt hij vooral gezien als vervanger voor Lozano en dat lijkt mij ook logischer..

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan