Kunnen hem zeker wel betalen.Leuk maar kan en wil Leipzig never nooit betalen.
Of ze het willen vraag ik me af. Maar ik durf ook niet te zeggen voor welke prijs psv gaat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Kunnen hem zeker wel betalen.Leuk maar kan en wil Leipzig never nooit betalen.
Is ie al gestopt met blowen?Ik zag dat Neres wordt gelinkt aan PSV….
PSV-café | 'PSV moet aankloppen bij Mexicaanse vleugelverdediger'
Lees nu | Nu de zomerse transferperiode inmiddels weer is begonnen, gonst het van de geruchten rondom PSV. Reden genoeg om het PSV-café weer te openen en…www.psvfans.nl
Het lijkt ondertussen wel of we niet kunnen scouten en alleen ex-Ajax spelers in aanmerking komen…..
Bah…
Zeker. Je kunt niet blowen en sucken tegelijkertijd.Is ie al gestopt met blowen?
Met Wijnaldum en Teze bedoel je Wijndal en Tete? Stop de tijd!Korte termijn gewoon van Aanholt terug laten komen , wil zelf ook graag en voor langere termijn heb je weer de beschikking over Dest en Mauro Op rechts jammer dat ze Sambo hebben laten gaan maar dat was denk ik ook met de gedachte dat Teze zeker nog een jaar zou blijven (gaf hij zelf aan). Wijnaldum en of Teze vind ik helemaal niet zo’n slecht idee, ik denk dat Bosz ze wel aan de praat krijgt, het zijn spelers die goed passen in zijn systeem. Verder zou ik Angelino nog eens polsen bij AS roma die staat daar voor 5,2 mln een koopje
Combinatie met hem als sneltrein en Lang aan de binnenkant werkt ook goed.PvA, Milan van Ewijk en Sepp graag.
Snap dat bashen op PvA niet zo. Dat is gewoon een prima speler met veel ervaring, snel, ligt goed in de huidige groep en kan ook op meerdere posities spelen. Plus. hij is transfervrij en past goed in het Boszball. Hij kan prima de komende tijd basis staan totdat Mauro weer terug is, en daarna Dest.
Ook een compleet bronloos artikel he'33-jarige back wil 'heel graag' terug naar PSV, Stewart houdt boot nog even af'
Patrick van Aanholt zou 'heel graag' terug willen keren bij PSV, maar wordt door Earnest Stewart voorlopig aan het lijntje gehouden. De technisch directeur van de Eindhovenaren zou liever willen wachten op 'een naam waar hij alle vertrouwen in heeft'.www.voetbalprimeur.nl
'Technisch directeur Earnest Stewart wil liever wachten op een naam waar hij alle vertrouwen in heeft, dan dat hij voor een twijfelgeval of een al eerder vertrokken speler wil gaan', klinkt het.
Dat snap ik wel. Laat die nieuwe speler(s) (naam/namen) dan maar heel snel komen. Het is heel urgent geworden.
Ik hoop niet dat Stewart dezelfde woorden gebruikt.'33-jarige back wil 'heel graag' terug naar PSV, Stewart houdt boot nog even af'
Patrick van Aanholt zou 'heel graag' terug willen keren bij PSV, maar wordt door Earnest Stewart voorlopig aan het lijntje gehouden. De technisch directeur van de Eindhovenaren zou liever willen wachten op 'een naam waar hij alle vertrouwen in heeft'.www.voetbalprimeur.nl
'Technisch directeur Earnest Stewart wil liever wachten op een naam waar hij alle vertrouwen in heeft, dan dat hij voor een twijfelgeval of een al eerder vertrokken speler wil gaan', klinkt het.
Dat snap ik wel. Laat die nieuwe speler(s) (naam/namen) dan maar heel snel komen. Het is heel urgent geworden.
Op de een of andere manier krijg ik hier jeuk van. Je hebt met enige spoed een stel verdedigers nodig. Niks wachten.'Technisch directeur Earnest Stewart wil liever wachten op een naam waar hij alle vertrouwen in heeft,
Van Aanholt is 33 jaar, op z'n retour en afgelopen maanden in dienst van PSV vond ik hem regelmatig nonchalant overkomen. Dat gemakzuchtige kan hij wel repareren tegen clubs als Utrecht, Heerenveen of NEC, maar niet tegen Feyenoord, AZ of Twente en al helemaal niet tegen clubs in de CL. PSV moet echt wel voor een andere ervaren back gaan, liefst eentje van rond de 25 jaar. Loopt er niks geschikts rond in Zuid-Amerika...?PvA, Milan van Ewijk en Sepp graag.
Snap dat bashen op PvA niet zo. Dat is gewoon een prima speler met veel ervaring, snel, ligt goed in de huidige groep en kan ook op meerdere posities spelen. Plus. hij is transfervrij en past goed in het Boszball. Hij kan prima de komende tijd basis staan totdat Mauro weer terug is, en daarna Dest.
PSV heeft zichzelf in lastige positie gebracht door een contract met de lang geblesseerde Dest aan te gaan.Van Aanholt is 33 jaar, op z'n retour en afgelopen maanden in dienst van PSV vond ik hem regelmatig nonchalant overkomen. Dat gemakzuchtige kan hij wel repareren tegen clubs als Utrecht, Heerenveen of NEC, maar niet tegen Feyenoord, AZ of Twente en al helemaal niet tegen clubs in de CL. PSV moet echt wel voor een andere ervaren back gaan, liefst eentje van rond de 25 jaar. Loopt er niks geschikts rond in Zuid-Amerika...?
PSV heeft zichzelf in lastige positie gebracht door een contract met de lang geblesseerde Dest aan te gaan.
Ik vestig mijn hoop maar op dat PSV de laatste jaren beter is geworden in het geheim houden van transfers. Maar het is angstvallig stil ja. Teze lijkt inmiddels een gesloten boek, die wil nu naar Monaco (wat hilarisch is gezien zijn ''teamfoto'' opmerking amper een paar weken terug). Die is straks weg en dan hebben we gewoon echt bijna niets meer over. Ik snap dat je de juiste targets wilt selecteren, maar de tijd gaat wel dringen. En als je niet uitkijkt kost het je ook al punten. We hebben op papier een relatief makkelijk startprogramma, maar als ik zie hoe makkelijk we ook de goals tegen kregen tegen Feyenoord kun je dan zomaar de boot in gaan met wedstrijden waar de 'zwakke' tegenstander gewoon twee keer scoort uit twee schoten en je gelijk speelt of zo.Over 26 dagen sluit de transfermarkt en er gebeurd nog helemaal niks in het geruchtencircuit, zelfs 1913, waar normaal iedere minuut een reactie wordt geplaatst, staat als sinds gisterenavond stil. Brrrrrr...