Algemene transfergeruchten

PSV zou interesse hebben in Richard Neudecker (22 jaar), een middenvelder van FC Sankt Pauli (Duitse 2. Bundesliga).

Bron

Ook al is het maar een gerucht dat gelijk de kop in wordt gedrukt is het momenteel wel deprimerend waar PSV allemaal mee in verband wordt gebracht. Zeker in navolging van de aankopen Sainsbury, Behich en Thomas, toch allemaal niet uit de vijver van het niveau waarvan je hoopt dat PSV daar gaat vissen. EDIT: Ik krijg daar namelijk een heel naar Reker gevoel bij.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: IPF
Ook al is het maar een gerucht dat gelijk de kop in wordt gedrukt is het momenteel wel deprimerend waar PSV allemaal mee in verband wordt gebracht. Zeker in navolging van de aankopen Sainsbury, Behich en Thomas, toch allemaal niet uit de vijver van het niveau waarvan je hoopt dat PSV daar gaat vissen. EDIT: Ik krijg daar namelijk een heel naar Reker gevoel bij.

Bij het horen van de naam Reker word ik spontaan depressief. Laten we hopen dat die tijden niet zullen herleven. Gelukkig hebben we in tegenstelling tot toen veel talenten die miskopen kunnen opvangen.
 
Goede speler Doan, maar niet een die we nodig hebben. We hebben meer backs en centrale verdedigers nodig John!
 
Niet mee eens...we hebben een creatieve middenvelder nodig, dus liever Doan dan Hendrix of Rosario...

En ik ben het niet met jou eens dan. Angeliño speelde gisteren als een zak hooi maar kan niet gewisseld worden omdat we geen andere back hebben, als Dumfries geblesseerd is kunnen we zwaaien naar het kampioenschap omdat we het met meneer Behich moeten doen. Viergever en Schwaab zijn OK maar niet meer dan dat. We hebben genoeg middenvelders die iets kunnen alleen moet Mark de zweep erover halen zodat ze het weer of vaker gaan laten zien. Daarnaast is spelen met zowel Doan als Pereiro gewoon zelfmoord (daarnaast speelt Doan volgens mij vooral vanaf rechts, waar we Bergwijn/Lozano/Gakpo/Malen al voor hebben), vooral omdat we Viergever, Schwaab en Zoet achterin hebben staan. Verdedigend weten Hendrix, Rosario en Dumfries genoeg te verbloemen. Eerst betere verdedigers en meer breedte achterin, daarna bouwen aan het middenveld.
 
Bas, ik ben het volkomen eens met jouw laatste zin: eerst de verdediging versterken, zowel backs als CV's. Maar Doan zou ik er wel graag bij willen hebben op het middenveld, weliswaar tegen een schappelijke prijs, dus geen 8+ miljoen euro. Hendrix, daar ben ik na 5 jaar echt wel op uitgekeken, dus Hendrix verkopen aan het buitenland en Doan of een andere creatieve middenvelder halen, maar wel eerst prioriteit geven aan onze zeer fragiele verdediging. (Y)
 
Leuk ook als je in transfergeruchten rubriek kijkt: 5 aanvallers en 1 verdediger. Zelfs de berichtgeving is dus uit balans. PSV zou gekoppeld moeten worden aan minstens 3 top centrale verdedigers.
… nou ja, of helemaal niet in de media, dat mag ook, maar gewoon ineens een topaankoop presenteren. Maar de enige keren dat dat gebeurt is als er transfervrij ergens een verrassing uit de hoge hoed komt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan