Algemeen Directeur

Degene die aangepakt zijn waren onwetend dat ze op dat moment iets verkeerds deden. Het gaat daar altijd zo !!

En het is beter als ik hier maar niet meer verder op in ga. Het is gewoon belachelijk dat PSV supporters aangesproken worden op een gedrag wat daar jaar in en uit voor normaal gezien wordt voor andere toeristen!!

Nog steeds pissig over.

De 'het gaat daar altijd zo' vind ik persoonlijk geen goede reden, overigens is de media er toen wel uberhijgerig mee omgegaan.

Al met al is er duidelijk gemaakt door de directie dat je als fan gewoon uithangbord van de club bent en je daarna dient te gedragen.
 
Je was er niet bij, je kent daardoor de dynamiek van het moment niet.

Klopt ik was er niet bij. Ik heb echter niets met zulke groepen mensen die in de dynamiek die jij wellicht bedoelt, elkaar proberen te overtreffen in flauwigheid en asociaal gedrag op straat. Zij hitsen elkaar op en daardoor wordt het vaak erger dan de eerste grap waar ze mee zijn begonnen.
Dat de media iets oppikt, overdrijft en vervolgens niets meer over de context en wat er echt is gebeurd vertelt is niets nieuws. Kijk naar de gemiddelde meldingen die de TelegrAf maakt van allerlei incidenten of de dode baby's waar "de jeugdzorg en hulpverlening bij betrokken was". Het is melden, overdrijven en daarna hoor je niets meer. Gerbrands doet nu alsof hij voor het eerst zoeits meemaakt. En persoonlijk heb ik totaal geen medelijden met die dronken lui en muntjesgooiers.
 
De 'het gaat daar altijd zo' vind ik persoonlijk geen goede reden, overigens is de media er toen wel uberhijgerig mee omgegaan.

Al met al is er duidelijk gemaakt door de directie dat je als fan gewoon uithangbord van de club bent en je daarna dient te gedragen.

Ben het gedeeltelijk met je eens. Indien je daar met een PSV shirt loopt hoor je je eigen enigszins te gedragen. Ik ben vaker in die contreien op vakantie/weekendje geweest en ik kan je verzekeren dat Toon blij kan zijn dat ik op dat moment geen PSV shirt aanhad, het is gewoon ook zo dat je niet op een normale manier van die bedelaars af komt. Als al die gebeden van die bedelaars die ik niets gegeven heb uit zouden komen had ik op dit moment in ieder geval op zijn minst niets kunnen typen.
 
Nou pech gehad. Lees eens een keertje gewoon goed wat er staat.

Ik heb het artikel op FCUpdate, het ED en in het AD nog eens goed doorgelezen.
Ik heb de lach gezocht, maar vond niets lachwekkends.
Zag ook geen verklaring, maar eerder een beschouwing van Gerbrands.
Ik denk dat ik beter kan lezen, dan jij kan schrijven.
 
Ik heb het artikel op FCUpdate, het ED en in het AD nog eens goed doorgelezen.
Ik heb de lach gezocht, maar vond niets lachwekkends.
Zag ook geen verklaring, maar eerder een beschouwing van Gerbrands.
Ik denk dat ik beter kan lezen, dan jij kan schrijven.

Ik denk dat IPF hier doelt op de verklaring van de supporters en niet op die van Gerbrands.
 
Ben het gedeeltelijk met je eens. Indien je daar met een PSV shirt loopt hoor je je eigen enigszins te gedragen. Ik ben vaker in die contreien op vakantie/weekendje geweest en ik kan je verzekeren dat Toon blij kan zijn dat ik op dat moment geen PSV shirt aanhad, het is gewoon ook zo dat je niet op een normale manier van die bedelaars af komt. Als al die gebeden van die bedelaars die ik niets gegeven heb uit zouden komen had ik op dit moment in ieder geval op zijn minst niets kunnen typen.

Kan zo zijn, ben zelf nimmer in Spanje geweest dus kan daarniet over oordelen.
Maar mag hopen dat fans zich komend jaar twee keer bedenken voordat ze zich overgeven aan de lokale folklore.
 
Niemands reactie vind ik lachwekkend. Diep treurig vind ik het feit dat er enorm veel ophef over gemaakt is, alles en iedereen viel over die oenen heen. En waar is het vervolg? Iedereen zwijgt in alle talen. De "slachtoffers" hebben we überhaupt nooit gehoord, de Nederlands en buitenlandse politici hebben wat anders aan hun hoofd. Justitie stelt blijkbaar geen vervolging in. Dat heeft niets met sociale media te maken. Dat is gewoon stom achter de mensen die het hardst schreeuwen aanhollen om maar zo correct mogelijk over te komen. Bah. Ik geef Gerbrands gelijk dat hij hetgeen in het artikel (waar wel aan gelnkt mag worden maar dat niet in zijn geheel geplaatst mag worden :rolleyes:) openlijk zegt.
Jawel, die wilden elke dag wel zo 'vernederd' worden.
 
Ben het gedeeltelijk met je eens. Indien je daar met een PSV shirt loopt hoor je je eigen enigszins te gedragen. Ik ben vaker in die contreien op vakantie/weekendje geweest en ik kan je verzekeren dat Toon blij kan zijn dat ik op dat moment geen PSV shirt aanhad, het is gewoon ook zo dat je niet op een normale manier van die bedelaars af komt. Als al die gebeden van die bedelaars die ik niets gegeven heb uit zouden komen had ik op dit moment in ieder geval op zijn minst niets kunnen typen.
Euw, wat maakt het in godsnaam uit wat voor shirt je aan hebt ?
Iedere boerenlul (en daar hebben we er veel van in Eindhoven ;) ) kan zo'n shirt kopen en aandoen, en dat heeft totaal niks met de club te maken.

Dus als ik een Tommy Hilfiger shirt aan doe, dan is Tommy verantwoordelijk voor mijn acties ?

Mag ik me trouwens wel ontzettend een delirium zuipen met een PSV shirt ?
Of zijn er bepaalde regels die je moet volgen als ik een van mijn vele PSV shirts aandoe, want ik let daar normaal niet zo op.
 
Euw, wat maakt het in godsnaam uit wat voor shirt je aan hebt ?
Iedere boerenlul (en daar hebben we er veel van in Eindhoven ;) ) kan zo'n shirt kopen en aandoen, en dat heeft totaal niks met de club te maken.

Dus als ik een Tommy Hilfiger shirt aan doe, dan is Tommy verantwoordelijk voor mijn acties ?

Mag ik me trouwens wel ontzettend een delirium zuipen met een PSV shirt ?
Of zijn er bepaalde regels die je moet volgen als ik een van mijn vele PSV shirts aandoe, want ik let daar normaal niet zo op.

Ja!
 
Toon is boos over de toon in de media..... Welke Toon/toon bedoelt hij eigenlijk? Je mag bij PSV niet 3e worden beste Toon/toon. En de manier waarop geeft al helemaal een goede aanleiding om hard te oordelen over PSV. Wen daar maar aan, het is hier geen AZ waar alles leuk en aardig was! Het is een vereiste dat je met deze begroting 1. kampioen wordt dan wel 2e wordt, 2. dat je elftal strijd en drive toont op het veld en 3. dat je iig in de EL nog actief bent na de uitschakeling voor de volgende ronde CL. Om maar te zwijgen over de troostprijzen als de beker. Zogenaamd steeds over het topsportklimaat praten maar niet weten dat het bij een topclub ook zware kritiek hoort wanneer je niet presteert. En 3e worden betekent bij PSV: niet presteren!
 
Toon is boos over de toon in de media..... Welke Toon/toon bedoelt hij eigenlijk? Je mag bij PSV niet 3e worden beste Toon/toon. En de manier waarop geeft al helemaal een goede aanleiding om hard te oordelen over PSV. Wen daar maar aan, het is hier geen AZ waar alles leuk en aardig was! Het is een vereiste dat je met deze begroting 1. kampioen wordt dan wel 2e wordt, 2. dat je elftal strijd en drive toont op het veld en 3. dat je iig in de EL nog actief bent na de uitschakeling voor de volgende ronde CL. Om maar te zwijgen over de troostprijzen als de beker. Zogenaamd steeds over het topsportklimaat praten maar niet weten dat het bij een topclub ook zware kritiek hoort wanneer je niet presteert. En 3e worden betekent bij PSV: niet presteren!

Mee eens. Het wordt tijd dat Gerbrands zijn tegeltjeswijsheden in de praktijk gaat brengen. De eerste twee seizoenen kon hij bij wijze van spreken achterover leunen. Nu hij er moet staan merk ik - toegegeven, als buitenstaander - weinig van zijn specialiteit (organiseren van topsportklimaat en prestatiecultuur).
 
Als je alles uit Toon wilt halen, moet je nog wel even abonnementje nemen van 3,50 euro per maand. Dat heeft PSV nagelaten en voila: 3e :D
 
Mee eens. Het wordt tijd dat Gerbrands zijn tegeltjeswijsheden in de praktijk gaat brengen. De eerste twee seizoenen kon hij bij wijze van spreken achterover leunen. Nu hij er moet staan merk ik - toegegeven, als buitenstaander - weinig van zijn specialiteit (organiseren van topsportklimaat en prestatiecultuur).

Tegeltjeswijsheden, mooie verwoording inderdaad. Meneer loopt te pas en te onpas te brallen over de topsport in de media; brengt zelfs een boek uit. Zus en zo moet het allemaal, maar voorlopig lijken het vooral holle woorden die hij verkondigt. Hopelijk gaan zijn holle woorden die van Langeler niet achterna; die kon ook zo goed lullen. Helaas was dat alles wat hij goed kon.
 
Jongens niet getreurd: volgens Toon lopen we voor op Ajax en Feyenoord. PSV heeft haar evaluatie van het seizoen namelijk al rond.
In januari is de eerste evaluatie geweest en volgens Toon ging de tweede seizoenhelft goed/beter. Nou dan weet je ook wel waar de laatste evaluatie ons voor volgend seizoen brengt.....
 
Jongens niet getreurd: volgens Toon lopen we voor op Ajax en Feyenoord. PSV heeft haar evaluatie van het seizoen namelijk al rond.
In januari is de eerste evaluatie geweest en volgens Toon ging de tweede seizoenhelft goed/beter. Nou dan weet je ook wel waar de laatste evaluatie ons voor volgend seizoen brengt.....

Ja, ik had het ook gelezen. Ik heb er nog een voor Toon: "Als je op de laatste plaats staat kan het alleen maar beter gaan." Een positieve conclusie trekken uit een negatieve situatie. Zou het niet erg vinden als hij eens een heel seizoen op de achtergrond blijft, en niet te pas en te onpas weer uitspraken in de media slingert. Ik kan me geen directeurs van andere clubs herinneren die zo vaak in de media komen met uitspraken.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ja, ik had het ook gelezen. Ik heb er nog een voor Toon: "Als je op de laatste plaats staat kan het alleen maar beter gaan." Een positieve conclusie trekken uit een negatieve situatie. Zou het niet erg vinden als hij eens een heel seizoen op de achtergrond blijft, en niet te pas en te onpas weer uitspraken in de media slingert. Ik kan me geen directeurs van andere clubs herinneren die zo vaak in de media komen met uitspraken.

Nou ja, in de media. Vooral media die een PSV-supporter (mogelijkerwijs) zal zien. In de landelijke media vind je er logischerwijs niets van terug. Het is zoals een interview na een wedstrijd: vooral tijdverdrijf.
 
Nou ja, in de media. Vooral media die een PSV-supporter (mogelijkerwijs) zal zien. In de landelijke media vind je er logischerwijs niets van terug. Het is zoals een interview na een wedstrijd: vooral tijdverdrijf.

Bijna al zijn uitspraken komen op landelijke voetbalwebsites terecht; die vallen ook onder de media. Ik neem aan dat Toon snapt dat wanneer hij iets tegen PSV.tv zegt, dat dit dan niet beperkt blijft tot PSV.tv, maar dat het opgepikt wordt door die iig die websites.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan