Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
"In een hotel, in een stad waar niemand ons hoort." En iets met een lege fles wijn?Schorsing nummer 2 incoming van onze vriend Schmidt?!
Wat wil je met pure middelmaat....Rosario, speel die bal eens af!!
Passen wel bij de Ajax huisstijl.Zuid-Amerikanen, echt een fantastische voetbaldrive, maar een stelletje matennaaiers eerste klas.
Zo jammer.
3 momenten vooral. In 1 pot, heerlijk
Ik ga deze wel effe kijken. Veel leuker
Ajax heeft echt hele nare spelers. Met Frenkie en de Ligt had ik nog echt sympathie voor hen. Maar dit Ajax heeft te veel nare spelers: Tadic, Tagliafico, Antony, Martinez en ook zeurpiet Blind. Waarschijnlijk toch de juiste mix om de wedstrijden naar zich toe te trekken.
Wat die Moura zelf deed maakt me niet veel uit, maar die koppen van die smeerlappen aan het eind doet me goed3 momenten vooral. In 1 pot, heerlijk
118e minuut. Om de voorsprong te verdedigen.Wanneer komt Baumgartl?
Jullie missen duidelijk MitroglouWie kan mij vertellen waarom er in zo'n wedstrijd niet een extra aanvaller komt ipv verdediger? 10 minuten voor tijd of zo
We hebben alleen nog Piroe qua aanvallers..Wie kan mij vertellen waarom er in zo'n wedstrijd niet een extra aanvaller komt ipv verdediger? 10 minuten voor tijd of zo