Penalty
Forum Hall of Fame Inductee
Van mij mag hij 2 x helemaal uit zijn dak gaan voor de goal en na de goal ook.Van wat ik van Vertessen gezien heb dit seizoen, is hij alles behalve rustig voor de goal
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Van mij mag hij 2 x helemaal uit zijn dak gaan voor de goal en na de goal ook.Van wat ik van Vertessen gezien heb dit seizoen, is hij alles behalve rustig voor de goal
Ik heb wel het idee dat het strijdplan (of de uitvoering) van PSV de tweede helft veel beter is. Ajax heeft het echt lastig.Dat ja, we komen er meer aan te pas, maar heb niet het gevoel dat dit puur onze verdienste is.
Vergeleken met de eerdere gele kaarten zou je hier niet eens voor hoeven te fluiten.Terecht en heel erg dom. Al scoor je wordt het nog afgekeurd erdoor.
Kruisen mekaar gewoon in de loop. Als je hiervoor geel trekt dan had ie Ajax 2 keer donkerrood moeten geven. Wat een zak hooiOliedom van Zahavi....gele kaart en kans om zeep geholpen...
Deze is terecht geel, gewoon lomp van Zahavi!!En hiervoor trekt die lul dan wel geel haha. Wat een aanfluiting die scheids
Ja joh, slijm jij je ff in bij onsIk heb wel het idee dat het strijdplan (of de uitvoering) van PSV de tweede helft veel beter is. Ajax heeft het echt lastig.
Nee nee, niet in een Ajax shirt. Rules of the gameHahahahahahaha en dit is ook geel?!?!?!
Welkom, zo spelen we al 2,5 jaar.. een goede helft..Ik heb wel het idee dat het strijdplan (of de uitvoering) van PSV de tweede helft veel beter is. Ajax heeft het echt lastig.
Dat houd je altijd met een systeem waar maar twee straffen mogelijk zijn.Wahahahaha euzebeujeuk maakt zich echt belachelijk hier. Trap van achter op de enkel zonder intentie op de bal is dezelfde straf als wijzen in een sprintduel en die relnicht gaat liggen.