Adrian Fein (M), gehuurd van Bayern München

Alsof Fein zoveel wedstrijdritme heeft. Als Schmidt Fein al niet durft op te stellen tegen Volendam, dan is hij geen serieuze optie voor de basis of zelfs maar voor veel speeltijd.

Thomas viel goed in, maar ik vind dat ook geen PSV-waardige speler.
Hij krijgt ook niet bepaald minuten om wedstrijdritme op te doen. Ik heb de hoop nog niet opgegeven. Naief wellicht, dat kan.
 
Hij krijgt ook niet bepaald minuten om wedstrijdritme op te doen. Ik heb de hoop nog niet opgegeven. Naief wellicht, dat kan.
Het zou dan ook nog wel wat kunnen worden, maar ik vraag mij wel af waar het vertrouwen hier in Fein vandaan komt? Begrijp me niet verkeerd, ik hoop dat het de nieuwe Pirlo is, maar ik zie zo veel mensen roepen om Fein dat ik me afvraag waarom? Schmidt traint dagelijks met hem en zal toch wel zijn redenen hebben om hem niet op te stellen? Toen het gas omhoog ging tegen PAOK werd hij aan alle kanten overlopen. Daar staan wel weer een paar leuke minuten tegen een murw geslagen RKC en ADO tegenover.

Is dit weer een gevalletje a la Ramselaar, Narsingh etc. die allemaal "beter en beter" werden naarmate zij lang op de bank zaten? Of zijn er redenen waarom hij hoger wordt aangeschreven dan Guti en Thomas? (En nee, ik vind de laatste twee spelers ook niet van PSV niveau.)
 
Het zou dan ook nog wel wat kunnen worden, maar ik vraag mij wel af waar het vertrouwen hier in Fein vandaan komt? Begrijp me niet verkeerd, ik hoop dat het de nieuwe Pirlo is, maar ik zie zo veel mensen roepen om Fein dat ik me afvraag waarom? Schmidt traint dagelijks met hem en zal toch wel zijn redenen hebben om hem niet op te stellen? Toen het gas omhoog ging tegen PAOK werd hij aan alle kanten overlopen. Daar staan wel weer een paar leuke minuten tegen een murw geslagen RKC en ADO tegenover.

Is dit weer een gevalletje a la Ramselaar, Narsingh etc. die allemaal "beter en beter" werden naarmate zij lang op de bank zaten? Of zijn er redenen waarom hij hoger wordt aangeschreven dan Guti en Thomas? (En nee, ik vind de laatste twee spelers ook niet van PSV niveau.)
Volgens mij was iedereen wel blij dat Ramselaar en Narsingh vertrokken toch?
Ik heb Fein best leuke acties zien maken op het middenveld, naast Sangaré. Maar zoals ik al zei, het is geen uitgemaakte zaak dat hij er wel of niet komt. We zullen wel zien. Ik ben persoonlijk wel voorstander van meer minuten laten maken. Dan kunnen we hem beoordelen. Als hij 5 weken lang net zoveel krediet krijgt als Doe Maar Een Kapseltje, dan weten we meer.
 
Dat heb ik nou nog nooit iemand horen zeggen :unsure:
Ook niet naarmate zij langer op de bank zaten? Je loopt hier ondertussen lang genoeg mee om de wetten van het forum te kennen. :sneaky: Iedere keer is een speler op de bank "beter" dan wat er op het veld staat en wordt de roep alleen maar groter, tot deze speler daadwerkelijk de kans krijgt en dan wordt er gezegd "oh, vandaar dat hij niet speelt".

Is een soort traditie op dit forum, en vermoed dat het bij Fein niet heel anders is.
 
Het zou dan ook nog wel wat kunnen worden, maar ik vraag mij wel af waar het vertrouwen hier in Fein vandaan komt? Begrijp me niet verkeerd, ik hoop dat het de nieuwe Pirlo is, maar ik zie zo veel mensen roepen om Fein dat ik me afvraag waarom? Schmidt traint dagelijks met hem en zal toch wel zijn redenen hebben om hem niet op te stellen? Toen het gas omhoog ging tegen PAOK werd hij aan alle kanten overlopen. Daar staan wel weer een paar leuke minuten tegen een murw geslagen RKC en ADO tegenover.

Is dit weer een gevalletje a la Ramselaar, Narsingh etc. die allemaal "beter en beter" werden naarmate zij lang op de bank zaten? Of zijn er redenen waarom hij hoger wordt aangeschreven dan Guti en Thomas? (En nee, ik vind de laatste twee spelers ook niet van PSV niveau.)
Dat weet niemand, maar ik vind zijn gevoel voor ruimte wel interessant. En dat is nou juist wat ik mis op het middenveld. Gisteren viel hij in en in die paar minuten doet hij alles goed. Op het laatst nog een leuke actie vanaf links. Ik zie liever dergelijke spelers. Of hij het structureel kan weet ik ook niet, maar het verbaast met wel dat dit middenveld steeds mag blijven staan, terwijl eigenlijk alleen Sangare wekelijks een voldoende scoort. We worden bij wat tegendruk echt te makkelijk weggetikt op het middenveld.
 
Ook niet naarmate zij langer op de bank zaten? Je loopt hier ondertussen lang genoeg mee om de wetten van het forum te kennen. :sneaky: Iedere keer is een speler op de bank "beter" dan wat er op het veld staat en wordt de roep alleen maar groter, tot deze speler daadwerkelijk de kans krijgt en dan wordt er gezegd "oh, vandaar dat hij niet speelt".

Is een soort traditie op dit forum, en vermoed dat het bij Fein niet heel anders is.
Nou, ik kan niet van iedereen zeggen dat ze het niet zeiden, moeilijk na te gaan, maar bij mij kwam die roep er niet m.b.t. faalhazen Ramselaar en Narsingh, misschien hooguit een keer sarcastisch bedoeld, zo van, "het niveau is zo dramatisch dat zelfs Narsingh nog eerder een speler kan uitspelen dan speler x", of, "zelfs Ramselaar zou hier nog eerder scoren dan speler x", maar is dan puur om sarcastisch aan te geven hoe laag het niveau was, niet echt een daadwerkelijke roep om de speler.

Ik heb Fein drie keer in actie gezien, 1x superieur, 1x dramatisch (2 uitersten) en 1x goed (met een assist op zijn naam), dat invalbeurtje laatst tel ik dan niet mee, dat was te kort. In principe is wat mij betreft de balans uit die 3 wedstrijden positief. Die 3 wedstrijden zouden niet voldoende moeten zijn om hem af te schrijven als coach zijnde, zeker niet gezien het getoonde niveau van spelers die Schmidt wel regelmatig gebruikt buiten de basiself om. Hij is ook niet geblesseerd, en ik ga er vanuit dat hij als Duitser niet meer lui is op de training dan bijvoorbeeld Mo. Ik ga hem geen heldenstatus toedichten, maar ik ben inmiddels wel zeer benieuwd wat nou de echte reden is dat hij nooit een kans krijgt. Hij is gehuurd en blijkbaar wil men de optie lichten, dus waarom wordt hij slechts in het uiterste geval gebruikt? Op deze manier krijg ik iig het idee dat hij vreemd is gegaan met de vrouw van Schmidt. :unsure:
 
Het zou in ieder geval goed zijn als ie eens wat structureler minuten kan maken zodat we een goed oordeel kunnen vellen. Ik vraag me dan af wat ie op de training zo slecht zou doen. Dan moet het wel heel erg zijn, toch?
 
Het zou in ieder geval goed zijn als ie eens wat structureler minuten kan maken zodat we een goed oordeel kunnen vellen. Ik vraag me dan af wat ie op de training zo slecht zou doen. Dan moet het wel heel erg zijn, toch?

Misschien traint hij af en toe in het bed van de vrouw van Schmidt, kan het niet anders verklaren. Zo'n Guti ben ik bijvoorbeeld echt helemaal beu, die heeft genoeg kansen gehad. Die mag van mij echt als eerste verkocht worden.
 
Misschien traint hij af en toe in het bed van de vrouw van Schmidt, kan het niet anders verklaren. Zo'n Guti ben ik bijvoorbeeld echt helemaal beu, die heeft genoeg kansen gehad. Die mag van mij echt als eerste verkocht worden.

Die blijft hier tot er minimaal een nieuwe Mexicaan is aangetrokken, anders verliest PSV daar ook weer de connectie mee ;)
 
Misschien traint hij af en toe in het bed van de vrouw van Schmidt, kan het niet anders verklaren. Zo'n Guti ben ik bijvoorbeeld echt helemaal beu, die heeft genoeg kansen gehad. Die mag van mij echt als eerste verkocht worden.
Ik neem aan dat die onverkoopbaar is, helaas
 
Net even een stuk over de persconferentie geluisterd, waarbij Schmidt de vraag kreeg over Adrian Fein en z’n weinig minuten z’n antwoord luidt: “He has to develop he has to be more a complete player, he is good in ball possession, he is a player who is save with the ball, good moments with the ball but also football is more. And especially in these times with our high goals I always have to find the right balance in the team, so in a match like Tuesday (Volendam) for example Ryan Thomas is in that moment the more reliable player in all the topics, and in my opinion he was the key for the succes. (Nog meer gelul over Thomas en z’n loopvermogen, eindigt met) So that’s a reliable people, and players like Adrian Fein have to develop in that way.”

Ziet er naar uit dat Fein veel en veel harder moet gaan werken op het veld wil die onder Schmidt gaan spelen.
 
Net even een stuk over de persconferentie geluisterd, waarbij Schmidt de vraag kreeg over Adrian Fein en z’n weinig minuten z’n antwoord luidt: “He has to develop he has to be more a complete player, he is good in ball possession, he is a player who is save with the ball, good moments with the ball but also football is more. And especially in these times with our high goals I always have to find the right balance in the team, so in a match like Tuesday (Volendam) for example Ryan Thomas is in that moment the more reliable player in all the topics, and in my opinion he was the key for the succes. (Nog meer gelul over Thomas en z’n loopvermogen, eindigt met) So that’s a reliable people, and players like Adrian Fein have to develop in that way.”

Ziet er naar uit dat Fein veel en veel harder moet gaan werken op het veld wil die onder Schmidt gaan spelen.
Een beetje zoals verwacht dus. Op zo een cruciale positie kan je niet flegmatiek zijn en je defensieve taken niet uitvoeren.

En laten we eerlijk zijn, als iemand wel veel spelers minuten laat maken is het Schmidt wel. Maar net als met Mo, waarvan wij z'n reserverol begin dit seizoen niet begrepen, ziet de coach dagelijks waarom hij een bepaalde speler wel of niet laat spelen.
 
Net even een stuk over de persconferentie geluisterd, waarbij Schmidt de vraag kreeg over Adrian Fein en z’n weinig minuten z’n antwoord luidt: “He has to develop he has to be more a complete player, he is good in ball possession, he is a player who is save with the ball, good moments with the ball but also football is more. And especially in these times with our high goals I always have to find the right balance in the team, so in a match like Tuesday (Volendam) for example Ryan Thomas is in that moment the more reliable player in all the topics, and in my opinion he was the key for the succes. (Nog meer gelul over Thomas en z’n loopvermogen, eindigt met) So that’s a reliable people, and players like Adrian Fein have to develop in that way.”

Ziet er naar uit dat Fein veel en veel harder moet gaan werken op het veld wil die onder Schmidt gaan spelen.
Soms is met 4-0 voorstaan bij de rust genoeg om niet meer zo te hoeven verdedigen. Maar goed, die ervaring hebben we dit seizoen nog niet. We staan hooguit met 2-0 voor en brengen dan Viergever en Hendrix in.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Net even een stuk over de persconferentie geluisterd, waarbij Schmidt de vraag kreeg over Adrian Fein en z’n weinig minuten z’n antwoord luidt: “He has to develop he has to be more a complete player, he is good in ball possession, he is a player who is save with the ball, good moments with the ball but also football is more. And especially in these times with our high goals I always have to find the right balance in the team, so in a match like Tuesday (Volendam) for example Ryan Thomas is in that moment the more reliable player in all the topics, and in my opinion he was the key for the succes. (Nog meer gelul over Thomas en z’n loopvermogen, eindigt met) So that’s a reliable people, and players like Adrian Fein have to develop in that way.”

Ziet er naar uit dat Fein veel en veel harder moet gaan werken op het veld wil die onder Schmidt gaan spelen.
Denk een goeie uitleg en ook herkenbaar. Thomas en Mauro zijn natuurlijk beperkt spelers maar zijn wel spelers die gaten in het veld dichtlopen. Als je defensief kwetsbaar bent of word in een wedstrijd snap ik dat je voor zo een speler kiest op de posities waar Fein ook kan voetballen.

Jammer dat PSV verdedigend beperkt is. Als er de middelen waren om betere verdedigers aan te trekken had Fein wellicht ook meer minuten gemaakt.
 
Denk een goeie uitleg en ook herkenbaar. Thomas en Mauro zijn natuurlijk beperkt spelers maar zijn wel spelers die gaten in het veld dichtlopen. Als je defensief kwetsbaar bent of word in een wedstrijd snap ik dat je voor zo een speler kiest op de posities waar Fein ook kan voetballen.

Jammer dat PSV verdedigend beperkt is. Als er de middelen waren om betere verdedigers aan te trekken had Fein wellicht ook meer minuten gemaakt.
Derhalve is optie lichten + halen verdediger een niet ondenkbaar scenario voor de zomer.
 
Denk een goeie uitleg en ook herkenbaar. Thomas en Mauro zijn natuurlijk beperkt spelers maar zijn wel spelers die gaten in het veld dichtlopen. Als je defensief kwetsbaar bent of word in een wedstrijd snap ik dat je voor zo een speler kiest op de posities waar Fein ook kan voetballen.

Jammer dat PSV verdedigend beperkt is. Als er de middelen waren om betere verdedigers aan te trekken had Fein wellicht ook meer minuten gemaakt.
Het is waar dat Thomas en Mauro veel gaten dichtlopen, maar als ze daarna weer balverlies veroorzaken heb je er precies (sorry Mentos) niks aan. Sterker nog, dan sta je vaak net op het verkeerde been.
 
Terug
Bovenaan Onderaan