ADO Den Haag - PSV | Zondag 29 april 2018 | Eindstand 3-3

Status
Je kunt niet meer reageren.
Vitesse ligt hier (Nimwege) ook wel gevoelig moet ik zeggen. Nu Verbeek is vertrokken is mijn haat jegens Twente ook wat afgenomen. Twijfel hier.

Ik kijk nu met meer spanning naar de JL ivm NEC.
 
Vitesse ligt hier (Nimwege) ook wel gevoelig moet ik zeggen. Nu Verbeek is vertrokken is mijn haat jegens Twente ook wat afgenomen. Twijfel hier.

Ik kijk nu met meer spanning naar de JL ivm NEC.

Die spanning is na vanavond weg. Wellicht kun je morgen met een gerust hart naar de degradatie van FC Twente kijken. ;P
 
De frustratie van gisteren zit er nog steeds in. (NEC was ook echt slecht). Alle frustraties worden nu netjes geprojecteerd op Twente.

Ik merk trouwens dat ik compleet, maar dan ook compleet niet met de wedstrijd bezig ben. Vanochtend dat ik opeens, oh ja, PSV speelt ook vandaag en ik moest gewoon kijken hoe laat dat was en of ik dan thuis was. Normaal weet ik dat wel de week ervoor.
 
De frustratie van gisteren zit er nog steeds in. (NEC was ook echt slecht). Alle frustraties worden nu netjes geprojecteerd op Twente.

Ik merk trouwens dat ik compleet, maar dan ook compleet niet met de wedstrijd bezig ben. Vanochtend dat ik opeens, oh ja, PSV speelt ook vandaag en ik moest gewoon kijken hoe laat dat was en of ik dan thuis was. Normaal weet ik dat wel de week ervoor.
Geniet er nog maar van, nog 2 potjes en dan een hele lange voetballoze zomer. Brr
 
Ik ben vooral tegen Twente. Ik ben niet voor Vitesse.
Ik vind het wel jammer voor Twente en de eredivisie, een voormalig landskampioen die degradeert....maar Twente had al eerder moeten degraderen. Toen zijn ze door de KNVB in de eredivisie gehouden, ten koste van volgens mij De Graafschap (??). Dus, boontje komt nu eindelijk om z'n loontje....uiteindelijk gerechtigheid. Als Twente zijn zaakjes financieel weer op orde heeft en op sportief gebied weer kan gaan bouwen aan een degelijk elftal, dan mogen ze binnen 3 jaar weer promoveren naar de eredivisie ....tot die tijd mogen ze zwelgen in hun ellende in de Jupiler League...!!
 
Over anderhalf uur vertrek ik richting ADO stadion met mijn zoon....kan ik incognito en ingetogen onze jongens, onze helden, bedanken voor het binnenslepen van het landskampioenschap ....op naar het volgende landskampioenschap in het komend seizoen....Forza PSV, Viva PSV.....PSV ki Jai Hoh...!!!
 
Over anderhalf uur vertrek ik richting ADO stadion met mijn zoon....kan ik incognito en ingetogen onze jongens, onze helden, bedanken voor het binnenslepen van het landskampioenschap ....op naar het volgende landskampioenschap in het komend seizoen....Forza PSV, Viva PSV.....PSV ki Jai Hoh...!!!
Hopelijk een mooie middag voor jou en je zoon (en natuurlijk voor PSV). (Y)
 
PSV in nieuwe uitshirts.

Gudmundsson en Rosario in de basis. Bergwijn in de spits.
Voor de volledigheid de volledige opstelling:
Db8l-7dW4AA_07q.jpg:large

Hopelijk een leuke wedstrijd! :PSV:
 
Jammer deze pot niet op televisie te zien is. Ja, op FOX Internationaal...
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan