ADO Den Haag - PSV | Zaterdag 15 september | Eindstand: 0-7

Status
Je kunt niet meer reageren.
Is kijken of Gutierrez de verlosser is wat menigeen hier op het forum denkt. Lijkt me dat hij in de basis mag beginnen. Spelers rustig brengen is meer iets voor Cocu.
 
Is kijken of Gutierrez de verlosser is wat menigeen hier op het forum denkt. Lijkt me dat hij in de basis mag beginnen. Spelers rustig brengen is meer iets voor Cocu.
Als Guti echt de ontbrekende schakel is dan lijkt mij ook dat hij direct start. Daarbij, met die aankoopsom verwacht ik ook dat hij van toegevoegde waarde is.
 
Als Guti echt de ontbrekende schakel is dan lijkt mij ook dat hij direct start. Daarbij, met die aankoopsom verwacht ik ook dat hij van toegevoegde waarde is.

Hoho, een van de duurdere aankopen ooit loopt nog steeds bij Jong PSV rond (als ie niet geblesseerd is)

Overigens zie ik Gutti niet als ontbrekende schakel. PSV heeft immers laten zien dat ze in de competitie er bovenuit steken (samen met nog een club, kan ff niet op de naam komen).
 
Gijp zei het eigenlijk al treffend bij Veronica Inside: kunstgras, ADO-uit, vlak voor Barcelona... Daar zit niemand op te wachten. Lijkt me sterk ook dat Gutierrez begint met een wedstrijd op kunstgras, al helemaal zo vlak voor Barcelona. Ik denk dat dit wel eens een heel naar potje kan worden. Na Fortuna en PEC was ik teleurgesteld over het vertoonde spel, maar als we vandaag zo'n overwinning kunnen stelen lijkt me dat het maximaal haalbaarste.
 
41772113_10156704937788953_8095230101249064960_n.jpg


de vertrouwde namen
 
Heeft een van jullie trouwens zicht op van Osch, Gakpo, Sadilek en Teze? En kan diegene vertellen of dit echt grote talenten zijn, of dat dit meer ter opvulling van de selectie is om posities dubbel bezet te houden?
 
Met het geklooi op kunstgras had ik misschien wel anders gespeeld. Waarbij ik aan twee varianten denk:
Malen ipv Lozano, aangezien onze Mexicaan niet al te goed uit de verf komt op deze ondergrond (is mijn gevoel)

Of De Jong op de plek van Pereiro waarbij Malen op de plek van Luuk komt te staan, zelfde redenatie aangaande kunstgras.
 
Goeroe John Troost spreekt van puntverlies voor ons PSV, maar deze man is allang rijp voor de dwangbuis
 
Ik zit in het vliegtuig, wachtende op het moment dat ik mijn mobiel uit moet zetten. Hopelijk kan ik het nog ff volgen :D
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan