ADO Den Haag - PSV | Zaterdag 15 februari | Eindstand 0-3

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
UmtWodQ.png
 
ADO moet vandaag lekker een wedstrijd spelen, dus meer rust voor ons. Verder zijn ze niet echt in goede doen als je kijkt naar de stand. Maar ze hebben ook een Engelse coach die weet hoe hij degradatie voetbal moet spelen.

Ik denk 1-3. Maar ik hoop dat de verdediging de 0 weet te houden.
 
Het is een uitwedstrijd, dus de pessimist in mij zegt 1-1. Vooruit dan, 1-3, met enige pijn en moeite. 1 mindere fase (inclusief tegengoal) en een goede fase waarin we het afmaken.
 
Ik zie het nog wel misgaan voor PSV in het Haags kwartiertje....en ADO moet nu echt aan de bak, aangezien ze afgelopen weekend verloren hebben van Sparta en dus behoorlijk in degradatie gevaar zitten. Verder denk ik dat die 8 aankopen van ADO onderhand toch wel moeten laten zien wat ze echt waard zijn....En tot slot speelt ADO thuis...dus, ik denk aan een 2-2 eindstand.
 
0-4.
Omdat ADO door alle aankopen als los zand aan elkaar hangt;
Omdat PSV eindelijk een uitwedstrijd gaat winnen,
Omdat PSV kwalitatief 2 klassen beter is dan ADO.
Omdat PSV eindelijk een rustige week heeft beleefd, waarin gefocust kan worden op resultaat.

Een tussendoortje dus naar ECHTE lastige wedstrijden die er aan staan te komen.
 
Laatst bewerkt:
1 zwaluw maakt nog geen zomer..
een zwakke maar gemotiveerde tegenstander, en das nogal vaak niet goed gegaan de laatste uitwedstrijden

2-2
 
Realiseer me nu pas dat we derde kunnen staan bij winst. Wel met twee gespeelde wedstrijden meer dan Willem II en Feyenooit. Maar ach, je kan er alvast staan als je wint.
 
0-4.
Omdat ADO door alle aankopen als los zand aan elkaar hangt;
Omdat PSV eindelijk een uitwedstrijd gaat winnen,
Omdat PSV kwalitatief 2 klassen beter is dan ADO.
Omdat PSV eindelijk een rustige week heeft beleefd, waarin gefocust kan worden op resultaat.

Een tussendoortje dus naar ECHTE lastige wedstrijden die er aan staan te komen.
Ik heb nog nooit over PSV gedroomd, maar vannacht dus wel. En het werd inderdaad 0-4. Waarbij de laaste goal identiek was aan die tegen WII, een eigen doelpunt die zacht het doel inrolt.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan