ADO Den Haag - PSV | Zaterdag 15 februari | Eindstand 0-3

Nep Scout

Basisspeler
ADO moet vandaag lekker een wedstrijd spelen, dus meer rust voor ons. Verder zijn ze niet echt in goede doen als je kijkt naar de stand. Maar ze hebben ook een Engelse coach die weet hoe hij degradatie voetbal moet spelen.

Ik denk 1-3. Maar ik hoop dat de verdediging de 0 weet te houden.

Buitenspelgoal

Routinier
Het is een uitwedstrijd, dus de pessimist in mij zegt 1-1. Vooruit dan, 1-3, met enige pijn en moeite. 1 mindere fase (inclusief tegengoal) en een goede fase waarin we het afmaken.

Penalty

Winnaar div. Wedstrijdvoor- spellingen
En ado heeft de vervelende neiging om met veel passie en strijd te spelen. Daar kunnen onze diva’s vaak niet zo goed mee omgaan. Ben er niet gerust op.
Ach als de keeper van ADO Den Haag niet scoort in de extra tijd dan wint PSV gewoon. ;)

RAZINHO

International
Ik zie het nog wel misgaan voor PSV in het Haags kwartiertje....en ADO moet nu echt aan de bak, aangezien ze afgelopen weekend verloren hebben van Sparta en dus behoorlijk in degradatie gevaar zitten. Verder denk ik dat die 8 aankopen van ADO onderhand toch wel moeten laten zien wat ze echt waard zijn....En tot slot speelt ADO thuis...dus, ik denk aan een 2-2 eindstand.

Natte Krant

Jeugdspeler
0-4.
Omdat ADO door alle aankopen als los zand aan elkaar hangt;
Omdat PSV eindelijk een uitwedstrijd gaat winnen,
Omdat PSV kwalitatief 2 klassen beter is dan ADO.
Omdat PSV eindelijk een rustige week heeft beleefd, waarin gefocust kan worden op resultaat.

Een tussendoortje dus naar ECHTE lastige wedstrijden die er aan staan te komen.

Laatst bewerkt:

JBreg

Supporter
1 zwaluw maakt nog geen zomer..
een zwakke maar gemotiveerde tegenstander, en das nogal vaak niet goed gegaan de laatste uitwedstrijden

2-2

PSVynadaMas

Invaller
Realiseer me nu pas dat we derde kunnen staan bij winst. Wel met twee gespeelde wedstrijden meer dan Willem II en Feyenooit. Maar ach, je kan er alvast staan als je wint.

rico

Assistent Coach
0-4.
Omdat ADO door alle aankopen als los zand aan elkaar hangt;
Omdat PSV eindelijk een uitwedstrijd gaat winnen,
Omdat PSV kwalitatief 2 klassen beter is dan ADO.
Omdat PSV eindelijk een rustige week heeft beleefd, waarin gefocust kan worden op resultaat.

Een tussendoortje dus naar ECHTE lastige wedstrijden die er aan staan te komen.
Ik heb nog nooit over PSV gedroomd, maar vannacht dus wel. En het werd inderdaad 0-4. Waarbij de laaste goal identiek was aan die tegen WII, een eigen doelpunt die zacht het doel inrolt.

Bovenaan Onderaan