ADO Den Haag - PSV | Zaterdag 13 februari | Eindstand 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Deze wedstrijd is het seizoen samengevat: we scoren veel te weinig, de verdediging is kwalitatief onder de maat en de trainer kan/wil geen tactiek verzinnen die dat oplost.
Daar ben ik het mee oneens. Volendam speelde we slecht en kun je verantwoording neerleggen bij de coach. Tegen ADO waren we gewoon de betere en verdiende we eigenlijk te winnen op basis van het spel en de kansen.
 
Daar ben ik het mee oneens. Volendam speelde we slecht en kun je verantwoording neerleggen bij de coach. Tegen ADO waren we gewoon de betere en verdiende we eigenlijk te winnen op basis van het spel en de kansen.
Ik leg de verantwoordelijkheid toch niet alleen bij de trainer? Feit is wel dat ik me eigenlijk geen enkele wedstrijd kan herinneren waarbij de trainer een wedstrijd die niet liep door een andere tactiek of wissel heeft kunnen omdraaien (muv van wat gelukkige wissels bv Mauro).
 
Daar ben ik het mee oneens. Volendam speelde we slecht en kun je verantwoording neerleggen bij de coach. Tegen ADO waren we gewoon de betere en verdiende we eigenlijk te winnen op basis van het spel en de kansen.
Ik heb de samenvatting nog maar eens gezien, maar hoe kan in het godsnaam zo zijn dat we deze niet winnen. Het begint al met die pingel, en ik heb voor de grap maar eens de schoten op doel geturft. Alleen die ballen van Malen op paal en lat.. pff
 
Ik leg de verantwoordelijkheid toch niet alleen bij de trainer? Feit is wel dat ik me eigenlijk geen enkele wedstrijd kan herinneren waarbij de trainer een wedstrijd die niet liep door een andere tactiek of wissel heeft kunnen omdraaien (muv van wat gelukkige wissels bv Mauro).

Andersom kan wel. Gisteren gezien. Hoe verzin je het als trainer, een spits (Zahavi) te wisselen voor een trage middenvelder die redelijk defensief denkt (Guti)?
Dan ga je met 3 verdedigende middenvelders en 4 verdedigers tegen je eigen 16 aan staan tegen fokking-ADO, die 88min lang nauwelijks over de middellijn kwam.
Dan peer je die bal uit je verdediging weg naar voren naar: Mauro, Malen en Mo (de snelste niet).
Dat verzin je toch niet?
Schmidt wel.

En het was niet de 1e keer dit seizoen. Zoiets bespreek je toch met elkaar een dag erna?

Nah zeg, niet normaal: ik word wéér kwaad!
 
En wat waren Gerbrands, De Jong, Dumfries en popi jopie Schmidt nog blij aan het begin van het jaar dat PSV op 3 fronten actief was.

Half februari en inmiddels is de beker al weg en is de competitie een kansloos verhaal. Sukkels. Waar zijn de tijden met de Luuk de Jong's, Guardado's, Moreno's, etc van de wereld? Spelers met karakter's, spelers die nooit opgeven.
 
Gedeeltelijk mee eens. Maar je geeft 2 kansen weg, creert er tig veel en de keeper van Ado speelt de wedstrijd van zijn leven. Dat het dan zo samenloopt en 2 2 eindigt in dit seizoen vind ik toch wel een vorm van pech. En ja, de schutters konden het beter doen. Maar 9 van de 10 keer win je deze wedstrijd met 3 doelpunten verschil. Met dat veldspel en aantal gecreëerde kansen.

Zeg maar, je kunt veel kritiek hebben maar tegelijkertijd zit ook alles tegen wat tegen kan zitten. Beetje Murphies law.
Hmmm ja. Op zich waar. Maar heb je die reddingen van de keeper gezien? Misschien 2 knappe. De rest gaat door het midden of naast.
 
Het lijkt wel alsof we op het punt staan om te degraderen met die reacties hier :ROFL:
Snap best dat je het niet leuk vindt om negativiteit te lezen, maar zo werkt het nu eenmaal bij grote clubs. PSV hoort met Ajax elk jaar om de titel te strijden, zoals dat altijd is gegaan. Wanneer de achterstand in een seizoen groot dreigt te worden, breekt de pleuris uit. Ik zou me dus niet daar druk om maken maar eerder om een tegenovergesteld scenario; het zou vele malen zorgwekkender zijn wanneer iedereen een gelatenheid zou laten zien en de tweede plek wel prima vindt.

Zal ik hier maar stoppen, Ralf Edström ? Straks please ik nog te veel PSV'ers door ze te erkennen als aanhangers van een topclub.

Ff compenseren: PSV is super kudt.
 
Snap best dat je het niet leuk vindt om negativiteit te lezen, maar zo werkt het nu eenmaal bij grote clubs. PSV hoort met Ajax elk jaar om de titel te strijden, zoals dat altijd is gegaan. Wanneer de achterstand in een seizoen groot dreigt te worden, breekt de pleuris uit. Ik zou me dus niet daar druk om maken maar eerder om een tegenovergesteld scenario; het zou vele malen zorgwekkender zijn wanneer iedereen een gelatenheid zou laten zien en de tweede plek wel prima vindt.

Zal ik hier maar stoppen, Ralf Edström ? Straks please ik nog te veel PSV'ers door ze te erkennen als aanhangers van een topclub.

Ff compenseren: PSV is super kudt.
Beetje realisme is ook niet verkeerd hoor. Denk dat we door afgelopen jaren dichter bij een Feyenoord staan dan bij een Ajax. Kunnen we wel boos blijven worden als we de strijd iedere keer verliezen van Ajax, maar die zijn gewoon véél verder dan wij nu zijn. Zaak is om dan zelf te verbeteren.
 
Andersom kan wel. Gisteren gezien. Hoe verzin je het als trainer, een spits (Zahavi) te wisselen voor een trage middenvelder die redelijk defensief denkt (Guti)?
Dan ga je met 3 verdedigende middenvelders en 4 verdedigers tegen je eigen 16 aan staan tegen fokking-ADO, die 88min lang nauwelijks over de middellijn kwam.
Dan peer je die bal uit je verdediging weg naar voren naar: Mauro, Malen en Mo (de snelste niet).
Dat verzin je toch niet?
Schmidt wel.

En het was niet de 1e keer dit seizoen. Zoiets bespreek je toch met elkaar een dag erna?

Nah zeg, niet normaal: ik word wéér kwaad!
Bespreken zullen ze wel maar er iets aan doen of lessen trekken blijkbaar niet ............
 
Snap best dat je het niet leuk vindt om negativiteit te lezen, maar zo werkt het nu eenmaal bij grote clubs. PSV hoort met Ajax elk jaar om de titel te strijden, zoals dat altijd is gegaan. Wanneer de achterstand in een seizoen groot dreigt te worden, breekt de pleuris uit. Ik zou me dus niet daar druk om maken maar eerder om een tegenovergesteld scenario; het zou vele malen zorgwekkender zijn wanneer iedereen een gelatenheid zou laten zien en de tweede plek wel prima vindt.

Zal ik hier maar stoppen, Ralf Edström ? Straks please ik nog te veel PSV'ers door ze te erkennen als aanhangers van een topclub.

Ff compenseren: PSV is super kudt.
Laten we er een streep onder zetten.
 
2e plek ED, nog in Europa en kwartfinale beker gehaald. Heb ergere jaren meegemaakt hoor.
2e plek is tijdelijk en heb je al een goede wedstrijd kunnen noteren? Lichtpuntjes zoeken is een opgave de enige die ik kan bedenken is Gakpo de enige die mij een goed gevoel geeft. Feyenoord en AZ gaan ons op zeker voorbij.
 
Beetje realisme is ook niet verkeerd hoor. Denk dat we door afgelopen jaren dichter bij een Feyenoord staan dan bij een Ajax. Kunnen we wel boos blijven worden als we de strijd iedere keer verliezen van Ajax, maar die zijn gewoon véél verder dan wij nu zijn. Zaak is om dan zelf te verbeteren.
Het belangrijkste is : Goddank zijn we geen Ajax of Ajax supporters.. Dat maakt alles ineens heel erg dragelijk.
 
2e plek is tijdelijk en heb je al een goede wedstrijd kunnen noteren? Lichtpuntjes zoeken is een opgave de enige die ik kan bedenken is Gakpo de enige die mij een goed gevoel geeft. Feyenoord en AZ gaan ons op zeker voorbij.
We hebben genoeg goede wedstrijden gespeeld. Helaas is deze groep niet in staat om dit een langere periode vast te houden of die goede wedstrijden gewoon te winnen. Daar moet aan gewerkt worden en dat heeft (veel) tijd nodig. PSV zit echt wel in de lift, alleen die liftschacht is héél lang en we zaten helemaal op de begane grond.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan